800 cc menopeli tulee myyntiin ensivuonna. Näyttää ihan makeelta, ostoslistalle heti jos vaan hinta on jotenkin kohtuullinen. Suomessa ehkä liian kallis.
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=429805
Uusi "scootteri" BMW:ltä
8
338
Vastaukset
- mitä luulet
on se skootteri enkä ostais ku variaattori vie helvetisti tehoi :D
- 87k
Itse ajelin juuri uudella Nissan Micralla, siinä oli 1200cc kone ja variaattori, aika hyvin kulki, melkein paremmin kuin mun oma 1600cc Ford, missä on perinteinen neljä portainen tomaattiaski
- Uutta suunnitellua?
87k kirjoitti:
Itse ajelin juuri uudella Nissan Micralla, siinä oli 1200cc kone ja variaattori, aika hyvin kulki, melkein paremmin kuin mun oma 1600cc Ford, missä on perinteinen neljä portainen tomaattiaski
Hmm, koskas Nissan tai Ford on tehnyt moottoripyöriä, en ole sellaisiin vielä törmännyt
- 87k
Uutta suunnitellua? kirjoitti:
Hmm, koskas Nissan tai Ford on tehnyt moottoripyöriä, en ole sellaisiin vielä törmännyt
Nissan tuskin on moottoripyöriä tehnyt, mutta eikös Ford ole muutamia joskus tehnyt?
Nuo mainitsemani esimerkit olivat autoja, ja näissä juuri huomattiin että variaattori on parempi kuin neliportainen tomaattiaski tai manuaali
- pakko saada
vaikka se maksais satatuhatta egua,niin PAKKO saada!! rahaa saa pankista,ja tässä konkurssissa se ei meinaa enää mitään. se mitä en itse pysty maksamaan,niin maksakoon loput eu-kansalaiset,kuten suomi,saksa,jne.....pääasia on että MINÄ saan haluamani!!!
- T-max ??????????????
Saattaa olla kallein Kiinan skootteri
- ;-)
ohi meni, hahhaahha!
- T-max!!!!!!!!!!!!!!!
Luuletko sitä Saksalaiseksi (kuukle tietää)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394533Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.5683450Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732181Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o121754- 961596
MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis351568TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1611271OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301118- 2241041
- 70976