Uusi "scootteri" BMW:ltä

Onko enää scootteri?

8

341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä luulet

on se skootteri enkä ostais ku variaattori vie helvetisti tehoi :D

• 87k

Itse ajelin juuri uudella Nissan Micralla, siinä oli 1200cc kone ja variaattori, aika hyvin kulki, melkein paremmin kuin mun oma 1600cc Ford, missä on perinteinen neljä portainen tomaattiaski

• Uutta suunnitellua?
        87k kirjoitti:

Itse ajelin juuri uudella Nissan Micralla, siinä oli 1200cc kone ja variaattori, aika hyvin kulki, melkein paremmin kuin mun oma 1600cc Ford, missä on perinteinen neljä portainen tomaattiaski

Hmm, koskas Nissan tai Ford on tehnyt moottoripyöriä, en ole sellaisiin vielä törmännyt

• 87k
        Uutta suunnitellua? kirjoitti:

Hmm, koskas Nissan tai Ford on tehnyt moottoripyöriä, en ole sellaisiin vielä törmännyt

Nissan tuskin on moottoripyöriä tehnyt, mutta eikös Ford ole muutamia joskus tehnyt?

Nuo mainitsemani esimerkit olivat autoja, ja näissä juuri huomattiin että variaattori on parempi kuin neliportainen tomaattiaski tai manuaali

• pakko saada

vaikka se maksais satatuhatta egua,niin PAKKO saada!! rahaa saa pankista,ja tässä konkurssissa se ei meinaa enää mitään. se mitä en itse pysty maksamaan,niin maksakoon loput eu-kansalaiset,kuten suomi,saksa,jne.....pääasia on että MINÄ saan haluamani!!!

• T-max ??????????????

Saattaa olla kallein Kiinan skootteri

• ;-)

ohi meni, hahhaahha!

• T-max!!!!!!!!!!!!!!!

Luuletko sitä Saksalaiseksi (kuukle tietää)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2534
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      285
      2237
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      144
      1194
    4. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      58
      993
    5. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      898
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      854
    7. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      76
      830
    8. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      815
    9. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      106
      808
    10. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      807
    Aihe