Huanwei ideos x5 + laajakaista?

ei nettiviisas...

Olisin ostamassa kyseistä puhelinta ja mietin mistä ostaisin? Tele finlandilla olisi hyvä kun vajaalla kympillä saisi surffata netissä rajattomasti. Onnistuuko että ostan Huanwei ideos x5 ja siihen tuo laajakaista( 10e kuussa, rajattomasti) ja vanha elisan liittymä? voinko käyttää elisan liittymää vaikka telen netti paketti? tai jos ostan tuon Huanwein (7e kk), siihen tuo netti niin pitääkö olla myös telen liittymä? maksaako se paljon?

1

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pahus86

Joo jos otat tuon laajakaistan niin tarviit siihen telefinlandin liittymän. Ja jos on esimerkiks vanha elisan oiva liittymä niin toi telen liittymä on siltäosin edullisempi. Esim perusliittymä 0.67€/kk puhelut ja viestit 6.96c min/kpl. Eikä oon aloitusmaksuja ja on niin sanottu sekunttiveloitteinen liittymä. Eli ei veloiteta alkavalta minuutilta vaan se osa minuutista minkä oikeesti puhuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      80
      5639
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      127
      3923
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      45
      3790
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      66
      3464
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2878
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2419
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      27
      2184
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2081
    9. 32
      1793
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      429
      1739
    Aihe