jep. tässäpä ongelman tynkää:
eka meni näyttis paskaksi joten uuden ostoon. no tähän uuteen radeonin korttiin piti hommata myös uus virtalähde (wanha oli 400w ja uus 550w)
siinäpä liittelin johtoja ja värkkäilin mutta nyt sitten ei enää lähde BIOS päälle. eli virrat tulee tuulettimiin, sekä prossuun että näyttikseen, mutta siis mitään muuta ei tapahdu eli BIOS ei käynnisty. oon ottanu sen pariston emolevystä irti pariinkiin kertaan ja käyttäny sen patterin lähellä olevaa jumpperia irti. perkele ku hirvittää ajatus että emolevy sano sopimuksen irti. ei meinaan ole rahaa uutta ostaa... sanokaa että tuohon joku ratkasu vois olla!!
emolevy paskana?
4
149
Vastaukset
- junala2
joo ja siis ku otin ton biosin pariston irti ja kokeilin käynnistää konetta ni ihan tasan sama efekti, kuin pariston kanssa. eli siis samat äänet (ei minkään laista rakusttelua tms normaali tietokoneääntä) eli pelkät tuulettimet käynnistyy.
- junala3
jep. emo paskana: otin kaikki kortit ja muistit ja levyasemat irti ja laitoin virrat emoon eikä kuulu pihahustakaan. piipatahan sen silloin kuuluis.
onko mikä emo ,jos on asuksen emo niin asus boottaa biossin dvd/ cd aseman kautta. Katso tuleeko virta dvd asemaan ja onko ide kiinni vai onki sitte sata dvd asema. toinen vaihto ehto katot onko kaikki johdot kiinni, ja sitte kokeilet 3. Ota patteri ja muistit irt,i ja virtajohto ,ja anna olla 5 mi,n ja takas, ja uusiksi, jos ei vielkäkää ni sit kokeile 1 muisti kampa kerrallaan muuta en osaa sanoa.
- Digital
Onko kaikki virtajohdot paikallaan myös se 4:jä johtoinen joka tulee sinne jonnekkin prosessorinlähelle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221231
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283919- 43825
- 33611
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144600- 38557
- 52541
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528508Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44491Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte238461