Musta tuntuu että en löydä ulospääsyä tästä tilasta .Tää on paha ongelma tää ujous, kun en kehtaa olla tyttikseni nähden alasti;(
Alkuun tyttis naureskeli mulle ja piti sitä hassuna, mut nyt se taitaa jo hermostua ja kyllästyäkkin.
Ujostelen varsinkin alapään näyttämistä, mut kyllä tissejäkin.Kyllä mua ujostuttaa nähdä sekin alasti.Hän ei ujostele lainkaan ja kun nukkuukin alasti, ni kulkee estoitta alasti esimerkiks aamulla kahvin keittoon, pukee jne.En ota sitä kanssani suihkuun, enkä oo koskaan menny sen kans saunaan, keksin tekosyitä.Kun me ollaan käyty nukkumaan ja pimeässä, annan sen kyllä kosketella.Se ujostuttaa alkuun, mut rentoudun melko pian.
No seksin harrastaminenkin tökkii tietysti tän takia.Jos oon juonu, ni sitten tietty oon estottomampi.Mut kun ei me juodakkaan ku harvoin ja vaikka juotaskin, ni ei tyttis varmaan siitäkään tykkäis että juoneena kehtaan näyttää sille itseni enkä muuten.
Tykkään itestäni ja vartalostani.Ei mulla mitään hävettävää ole.Pidän itsestäni huolta, liikun ja treenaan, et ei se siitäkään kiinni oo.Mut silti se on ihan ylitsepääsemättömän vaikeaa olla alasti tyttikseni edessä!
Mikä neuvoksi?
Hyvät neuvot olis tarpeen, ennenku tyttis kyllästyy muhun:( Kiitos etukäteen vastanneille:)
Ujostuttaa alastomuus:(
19
1342
Vastaukset
- <><><><><>
Ihan vaan neuvoksi. Saattaa kuulostaa ihan tyhmältä Sun mielestä, mutta koeta nyt rentoutua. Sun tyttis tykkää susta ihan varmasti just sellaisena kun olet, eikä kyllä varmaan jaksa iän kaiken odotella. Kokemukssesta puhun, sillä mun tyttis tulee saunaankin pyyhe päällä! Ite oon alasti. En tiiä jaksaako kauaa tällaista, jos toinen ei ees sen vertaa luota, Niin ei musta kyllä tarpeeks ees välitä, vai onko joku toista mieltä?
- Ujosteleva
No mä koetan rentoutua kaikella tavalla!
Suihkun jälkeen aamuisin yritän heittää pyyhkeen rennosti pois ja pukeutua sen eessä vaik se on makkarissa.Mut joka kerta sekin menee siihen, että pukeudun pyyhe vartalon verhona....Mä käyn silloin tällöin ystäväni kanssa uimahallissa uimassa, eikä sen tai muiden naisten alastomuus mua ujostuta, eikä omani niiden edessä.Oon aatellu pyytää tyttistäni joskus mukaan, vaik uimisreissut on mun ja ystäväni yhteinen juttu, mut sit oon ajatellu että siitä reissusta tulee ihan hel****n koominen jos pakenen tyttistäni siellä ettei se näe mua alasti x(
Miten tää ujostelu on susta luottamuskysymys???- tribledot
En tiedä miten neuvoja sen ajattelee mutta mun mielestä se on osittain luottamuskysymys, koska ujous on esim. epäluottamusta itseään kohtaan. Ei täysin mutta se on vain yksi osa sitä.
Olet siis epävarma tai pelkäät jotain? Muuten et käyttäytyisi tolla tavalla.
Millainen hän on?
Kertooko hän yleisesti kärkkäitä mielipiteitä esim. muiden ulkonäöstä tai muuta vastaavaa?
Huolettaako että hän reagoisi jollain tavalla negatiivisesti sinuun jos näkee fyysisen kehosi syntymäasussa?
Mikä on pahin tilanne mitä voisi tapahtua, jos hän sen näkee?
Voiko se tilanne oikeasti olla mahdollinen teidän tapauksessa?
Voiko se ns. ujous johtua siitä, että hän nimenomaan on tyttöystäväsi? Eli se lähin ja rakkain ihminen fyysisessä ja romanttisessa mielessä?
Jos tämä henkilö ei olisi tyttöystävä, vaan pelkkä ystävä, niin käyttäytyisitkö samalla tavalla hänen edessään? Vaikka jossain uimahallissa missä kaikki on ok muiden kanssa?
Vastaa näihin kysymyksiin mielessäsi. Ehkä niistä kehkeytyy lisää kysymyksiä, joten ole rehellinen itsellesi mistä oikeasti homma puristaa. - <><><><><>
Puhun nyt omasta kokemuksestani. Kyllä minua loukkaisi aika lailla jos tietäisin, että oma tyttikseni näyttäytyy kyllä muille alastomana, muttei minulle, minulle joka häntä rakastaa. Kokisin sen kyllä luottamuspulana itseäni kohtaan. Mikä minussa on vikana? Kokisi itseni myös ulkopuoliseksi jostain minkä voit kyllä muiden kanssa jakaa. Selitätkö mulle miksi näin on, miksi ajattelet häntä, etkö ole hänestä varma vai mitä? Mitä hän voisi tehdä hyväksesi, jotta tilanne muuttuisi? Kerro, ehkä ymmärrän. silloin. paremmin myös omaa tyttistäni.
- voi elämä
Paras neuvo sulle on se, että menet kotiin kasvamaan vielä muutaman vuoden, ja unohdat kaikki seksi- ja alastomuusasiat ja keskityt normaaliin varhaisnuoren elämään. Sitten uus yritys muutaman vuoden päästä, kun alastomuus ei enää niin kauheasti ujostuta.
- ~~~~~~
voi elämä kirjoitti:
Paras neuvo sulle on se, että menet kotiin kasvamaan vielä muutaman vuoden, ja unohdat kaikki seksi- ja alastomuusasiat ja keskityt normaaliin varhaisnuoren elämään. Sitten uus yritys muutaman vuoden päästä, kun alastomuus ei enää niin kauheasti ujostuta.
Tuollainen asenne ei kyllä auta ujoa yhtään, päinvastoin saa vain enemmän menemään lukkoon ja miettimään "mitä vikaa minussa on". Kotona nyhjöttäminen ja vaikeiden asioiden pakoilu nostaa kynnystä hyväksyä itsensä sellaisena kuin on. Tärkeää olisi avoin kommunikointi toisen osapuolen kanssa, opetella hyväksymään itsensä sellaisena kuin on ja kuuntelemaan omia vaistoja siitä mikä tuntuu itsestä hyvältä.
- <><><><><>
Kirjoituksestasi ymmärrän, että uimahallissa olet silti alasti. Mun tyttis pitää uimahallissakin pyyhken päällä saunassa. Sinänsä aika koomista.
Koskemista en oo ees uskaltanu yrittää :) - elämän kevät!
~~~~~~ kirjoitti:
Tuollainen asenne ei kyllä auta ujoa yhtään, päinvastoin saa vain enemmän menemään lukkoon ja miettimään "mitä vikaa minussa on". Kotona nyhjöttäminen ja vaikeiden asioiden pakoilu nostaa kynnystä hyväksyä itsensä sellaisena kuin on. Tärkeää olisi avoin kommunikointi toisen osapuolen kanssa, opetella hyväksymään itsensä sellaisena kuin on ja kuuntelemaan omia vaistoja siitä mikä tuntuu itsestä hyvältä.
Kotiin kasvamaan tarkoittaa sitä että ottaa aikalisän asiaan, koska selkeästikään ei ole valmis seksiin eikä sukupuoliseen kanssakäymiseen, ja selkeästikin kuulostaa nuorelta henkilöltä.
Asia on kuitenkin maailman luonnollisin ja uskoisin että ratkeaa itsestään kunhan elämänkokemusta ja itseluottamusta karttuu.
Teinit ne täällä teinejä neuvoo ja asenteita moittii, kuunteklisivat viisaampien neuvoja, niin voisivat jotain hyötyäkin.
Kaikkitietävämpää lajia ei ole kuin teinit. - tiilulaa
elämän kevät! kirjoitti:
Kotiin kasvamaan tarkoittaa sitä että ottaa aikalisän asiaan, koska selkeästikään ei ole valmis seksiin eikä sukupuoliseen kanssakäymiseen, ja selkeästikin kuulostaa nuorelta henkilöltä.
Asia on kuitenkin maailman luonnollisin ja uskoisin että ratkeaa itsestään kunhan elämänkokemusta ja itseluottamusta karttuu.
Teinit ne täällä teinejä neuvoo ja asenteita moittii, kuunteklisivat viisaampien neuvoja, niin voisivat jotain hyötyäkin.
Kaikkitietävämpää lajia ei ole kuin teinit.Se ettei uskalla näyttäytyä tyttöystävänsä edessä alasti, ei tarkoita, etteikö olisi valmis tai pystyisi fyysiseen kanssakäymiseen.
Ainakaan fyysisellä iällä ei ole väliä, tässäkään ujouden ja alasti olemisen kanssa. 18v voi olla viisaampi, kuin esim 30v. Nämäkin jutut on kiinni ihan muista asioista kuin iästä.
Mitään taukoja, vaan kunnon paneutumista kyseiseen hommaan niin että se vastaus sieltä tulee ;) - lesbotTT
tribledot kirjoitti:
En tiedä miten neuvoja sen ajattelee mutta mun mielestä se on osittain luottamuskysymys, koska ujous on esim. epäluottamusta itseään kohtaan. Ei täysin mutta se on vain yksi osa sitä.
Olet siis epävarma tai pelkäät jotain? Muuten et käyttäytyisi tolla tavalla.
Millainen hän on?
Kertooko hän yleisesti kärkkäitä mielipiteitä esim. muiden ulkonäöstä tai muuta vastaavaa?
Huolettaako että hän reagoisi jollain tavalla negatiivisesti sinuun jos näkee fyysisen kehosi syntymäasussa?
Mikä on pahin tilanne mitä voisi tapahtua, jos hän sen näkee?
Voiko se tilanne oikeasti olla mahdollinen teidän tapauksessa?
Voiko se ns. ujous johtua siitä, että hän nimenomaan on tyttöystäväsi? Eli se lähin ja rakkain ihminen fyysisessä ja romanttisessa mielessä?
Jos tämä henkilö ei olisi tyttöystävä, vaan pelkkä ystävä, niin käyttäytyisitkö samalla tavalla hänen edessään? Vaikka jossain uimahallissa missä kaikki on ok muiden kanssa?
Vastaa näihin kysymyksiin mielessäsi. Ehkä niistä kehkeytyy lisää kysymyksiä, joten ole rehellinen itsellesi mistä oikeasti homma puristaa.Kuka lesbo haluaa vaihtaa alastomia kuvia?Kun tyttikseni ei uskalla näyttäytyä alasti niin minun on pakko nähdä joku lesbo alasti mä kyllästyn kohta mun tyttikseen.
- lesbotTT
lesbotTT kirjoitti:
Kuka lesbo haluaa vaihtaa alastomia kuvia?Kun tyttikseni ei uskalla näyttäytyä alasti niin minun on pakko nähdä joku lesbo alasti mä kyllästyn kohta mun tyttikseen.
Numeroni on 0452706888.
Odotan viestejänne:3
- ~~~~~~
Mä oon samaa mieltä että kyse on oltava luottamuksen puutteesta, koska selvästi pelkäät jotain. Jos voisit täysin rehellisesti ja sydämesi pohjasta luottaa häneen, et epäröisi olla vapautuneempi hänen seurassaan. Puhukaa asiasta rehellisesti ja avoimesti, kerro hänelle miltä sinusta tuntuu alastomuus. Jos kyse ei kuitenkaan olisikaan luottamuksesta niin jäljelle ei jää muuta kuin että se liittyy jotenkin seksuaalisuuteesi? Pidätkö ylipäätään seksistä? Et ehkä halua harrastaa seksiä? Jos jokin ei sinusta tunnu hyvältä niin älä pakota itseäsi mihinkään vaikka toinen vaatisi.
- lololzzz
Sun voisi olla hyvä miettiä mikä siinä tarkalleen ujostuttaa ja pelottaa. Paloittele ongelmasi ja nostele palat pöydälle ja mieti miten niitä voisi alkaa poistamaan.
Ehkä sulle sen rakkaan ihmisen mielipide tai arvostelu on niin kova pala että siksi menet aivan lukkoon koska pelkäät että hän löytää sinusta vikoja ja lopettaa rakastamisen.
Ehkäpä pidätte hemmotteluillan, ensin sinä hierot häntä, ihan ilman mitään seksuaalisia tarkoitusperiä, ja sitten hän hieroo sinua. Opettelet luottamaan siihen että mitään ei tapahdu vaikka hän näkee ja koskee sinua. Ensin paljasta selkää, sitten peppu ja jalat, aloitat siis pelkästään takapuolella.
Mitä jos aamulla kun heräät niin laitat rintsikat ja pikkarit mutta et muuta yms. Siedätyshoitoa itsellesi, vähitellen vähennät vaatetusta ja ei kerralla kaikkea tarvitse mutta pikkuhiljaa työnnät mukavuusrajaasi eteenpäin.
Kyllä minäkin ehdotan että puhut tyttiksellesi asiasta, ettei hän ota sitä sellaisena ettet välitä hänestä tai hän tekee jotain väärin. Tutustutte nyt sinuun kummatkin vähän rauhallisemmin. Seksi tuskin on nyt kauhean nautinnollista joten jos nyt ensin hoidatte sinun jännityksen pois tieltä ennen kuin alatte puuhamaan mitään muuta.
Muuten, kauan te olette olleet ja onko hän sinun ensimmäinen tyttöystäväsi?- Ujosteleva
Hei kaikille!
sydämestäni kiitos, että ootte vastanneet asiallisesti!Haluan nyt pohtia itsekseni ja kiitos ihan kaikille kirjoittaneille, että olette antaneet mulle ajattelemisen aihetta!
Kirjoitan teille, kunhan saan ajatukseni jonkinnäköiseen järjestykseen...
Lololzzz:lle...Ollaan oltu tyttikseni kanssa yhdessä n.8kk.En halunnut kertoa ikiämme heti aluksi sen vuoksi, ettei se vaikuttaisi liikaa vastauksiin.Olen nuori, täysi-ikäinen kuitenkin.Tyttikseni vanhempi, viitisen vuotta vanhempi.Hän on mulle toinen, eka oli "teini-seikkailua".Oon tyttiksen toinen, kuitenkin kuulemma ihan ensimmäinen oikea rakkaus.
Hän on myös mun, rakastamme toisiamme ihan hirveesti:) - kotiin kasvamaan
Ujosteleva kirjoitti:
Hei kaikille!
sydämestäni kiitos, että ootte vastanneet asiallisesti!Haluan nyt pohtia itsekseni ja kiitos ihan kaikille kirjoittaneille, että olette antaneet mulle ajattelemisen aihetta!
Kirjoitan teille, kunhan saan ajatukseni jonkinnäköiseen järjestykseen...
Lololzzz:lle...Ollaan oltu tyttikseni kanssa yhdessä n.8kk.En halunnut kertoa ikiämme heti aluksi sen vuoksi, ettei se vaikuttaisi liikaa vastauksiin.Olen nuori, täysi-ikäinen kuitenkin.Tyttikseni vanhempi, viitisen vuotta vanhempi.Hän on mulle toinen, eka oli "teini-seikkailua".Oon tyttiksen toinen, kuitenkin kuulemma ihan ensimmäinen oikea rakkaus.
Hän on myös mun, rakastamme toisiamme ihan hirveesti:)luulitko tosiaan ettei ikä paistaisi läpi kirsoituksesta ja ongelmasta... tosin ajattelin sinun olevan 13v.
- Samanarvoisia kaikki
kotiin kasvamaan kirjoitti:
luulitko tosiaan ettei ikä paistaisi läpi kirsoituksesta ja ongelmasta... tosin ajattelin sinun olevan 13v.
No etpä säkään kovin kypsältä vaikuta!
- se kannattaa
Hyi. Sinulla on sitenkin jonkinlainen vaisto, että olet tekemässä typerää. lopeta moinen sekoilu,
- fdfdfgdg
Iteltäs näyttää kyseinen vaisto puuttuvan. :DDD
- M-74-
Eipä tuo ujos todellakaan ole iästä kiinni. Se riippuu niin monesta seikasta mistä ujous johtuu. Itse lähentelen 40 ikävuotta ja nyt vasta muutaman parin vuoden aikana olen pystynyt selättämään ujouteni. Tähän auttoi se, että tapasin ihmisen jonka vierellä tunnen turvaa, luottamusta, hyväksyntää ja aitoutta olla juuri sellainen kuin ihminen on. Tietysti vielä on asioita mitkä saa ujostuttamaan, mutta annan aikaa ja seksuaalinen suhde kehittyy kehittymistään, eikä kaikkea tarvitse tänään kokea. En kuitenkaan, koskaan ajatellut että tyttöystävässäni olis jotain sellaista mikä aiheuttaisi oman ujouteni. Koen että tämä on oman elämäni kantamaa tuotosta eli itsessäni on asioita mitä käyn läpi, ilman että toisessa osapuolessa olisi vikaa. Hänen aitoutensa ja rentoutensa alastomuuteen ja seksuaalisuuteen on tietysti auttanut ja opettanut, että ei ole mitään hävettävää olla sellainen kuin on.
Jos suhteessanne on rakkautta, niin antakaa aikaa toisillenne, älkää vaatiko, se vie hyvin kauas toisesta ja luo lukkoon menemistä. Jos on rakkautta, ei pitäsi olla kiire, vaan antaa rakkauden kasvaa, kokea yhdessä asioita, vaiketa, kehitää luottamusta ja sitä rataa.
Ihminen ei ole tavara, jonka voi vaan ottaa omiin tarpeisiinsa, vaan hyvinkin herkkä ja tunteva. Jokaisella pitäisi olla oikeus tulla nähdyksi ja kuulluksi suhteessa ja saada olla sellainen kuin on. Tietysti on ongelmia, mutta kenelläpä niitä ei olisi. Yhteiskunta kun on aika raaka ja sitäkin kautta ihmisen seksuaalisuus voi tukahtua, koska paineita on monenlaisia. En puhu nyt itsestäni tässä asiassa, mutta koitan sanoa, että kannattaa avata sen verran silmiä ja katsoo kuka oikeesti vierellänne kulkee ja kuinka mahtavaa on rakastaa, oppia, tuntea ja kasvaa yhdessä :)
Ikä siis ei kerro mitään, vaan jokaiselle on oma tarinansa ja jokainen on omassa vaiheessaan kulkemassa tällä ihmeellisellä pallolla ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909