Viimevuosi oli oikeasti pettymys siellä. aikaisempina vuosina siellä on ollut aina pehkussa kova afterski, ja kunkkuun ollaan menty aina jatkoille. Viimevuonna piti tyytyä pelkkään kunkkuun. Eli onko tämänvuoden pääsiäiseksi järjestetty pehkuun sitä afterskitä vai ei? lasketteleminen ei ole meille tärkeää, mutta kyllä meiltä monot ja hissilippu löytyy tarvittaessa :)
Vastaukset 5
- hulipuli
http://tahko.com/index.php?cId=7&month=4 Tuon mukaan Pehkussakin olisi ohjelmaa luvassa ja pari viikkoa sitten afteri oli täyteen ammuttu. Toivottavasti säiden herra on suosiollinen, jotta lumet riittäisi.
- ruka sucks tahko rlz
Kannattaa ehdottomasti. kai sinä itsekin osaat etsiä tietoa netistä, nämä minä löysin :) eli kyllä siellä näyttäisi afterskitä molempina päivinä olevan, huippu pääsiäinen siis tiedossa! kyllä mekin mennään, rukalle ei vaan koskaan!!!
Pe 22.04. Se Pehkun Afterski, dj Satu
La 23.04. Se Pehkun Afterski, dj Satu- Ettäjuupajuu
Niin mutta kannattaako sinne mennä jos on hiihto mielessä? Hyvistä aftereista on pelkästään haittaa, kun tulee kaikenlaista juoppoa porukkaa paikalle pilaamaan fiilistä. MIten kelit?
- Tietäjä
Tosi hyvät kelit pitäs olla.
- Tunturissa viihtyvä
Himoshiitille;; Myy hyvä ihminen kamat pois ja mene resuamaan johonkin lähikuppilaan, Et meinaan olisi silloin häiritsemässä suksiila viihtyviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 54619
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43552Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29507Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.27437- 33415
- 66409
- 32405