Minulla on Android-puhelin (2.1). Teleoperaattori on Sonera. Haluaisin katsoa Ylen Areena-palvelusta lähinnä uutisia. Mutta se ei onnistu, sanoo "soitin ei tunnista mediatiedostoa" tai "Mediasoitin ei voi avata tiedostoa".
Miksi kuitenkin Youtube näkyy aina ja kaikkialla, samoin Svt ja CNN. MIkä ylessä mättää, miten asiaa voisi korjata?
Ylen areenan toiminta
Xperia mini
4
117
Vastaukset
- 5230,.
Saattaa tämän mukaan johtua sonerasta,mulla on sauniksen liittymä rajaton data 1meg ja sillä näkyy todella hyvin kaikki areenan ohjelmat 5230:lla
kokeile jollain muulla simillä vaikka jonkun tuttavan niin tiedät ainakin ettei puhelimessa ole vikaa tai osta sauniksen prepaid(aloitus pak.6,70e) kokeiluun(data max veloitus 1,90e/pv)Viikko paketti 6,90e(rajaton)1-4mg nopeus mol. Android marketista saa yle areena ohjelman. Se ainakin toimii.
- 5230,.
niimpä tosiaan
https://market.android.com/details?id=com.yle.webtv
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621576Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281546Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701348Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251252- 1281125
Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1751096Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271047Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3111040- 781036