3D onko mikään?

Pullojen kerääjä

Miltä vaikuttaa ds:ään verrattuna?

7

240

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • töötötötötööt

Isompi näyttö, isompi resoluutio, mukava analoginamiskuukkeli, 3D saa jo valmiiksi käsikonsolille hienot grafiikat näyttämään veikeiltä. Ainoa ongelma näyttäisi minulla olevan tuo akun kesto, 3D päällä pystyy pelailemaan vain muutaman tunnin.

• 2324ggg

Kopioin tähän saman minkä kirjoitin jo toiseen samanlaiseen topicciin

Itse ostin ekana päivänä 3DS ja tässä kokemukseni:

Ruutu on pienempi kuin XL/PSP:ssä joka rajoittaa rankasti joitakin peli genrejä kuten FPS:siä ja muita kun yksityiskohtia ei sit erota kunnolla. Harmi vaan että siinä on siis pieni näyttö JA PIENI RESOLUUTIO ELI TARKKUUS! grafiikat kusee toisin sanoen. Nintendo on kertonut että uusia malleja ei ole odotettavissa näillä näkyvin ainakaan 1,5 vuoteen.

3D efekti sattuu ainakin mun silmiin ja aiheuttaa väsymystä ja näkö palautuu 4 tunnissa pelaamisen jälkeen. Eli unohdetaan se 3D mun kohalta. Samoja kokemuksia on satoja tähän mennessä. Olen käynyt optikolla joten silmissäni EI OLE VIKAA.

3DS pelit ei pyöri 60 ruudun päivityksellä koko ajan tai ainakaan samurai warriors tai rayman ei pyörinyt vaikka näyttivät ihan paskoilta. Kyllä olisi enemmän odottanut 289e maksavalta laitteelta.

DSI XL on mun mielestä paljon kannattavampi vaihtoehto kuin 3DS tai miksei PSP:kin. Jos oikein kunnon laitetta on vailla niin suosittelen lämpivästi odottamaan NGP/PSP2: 5 tuuman HD näyttö, samat tehot kun PS3, halvempi kuin PS3, voi pelata PS1,PSP ladattavia pelejä ja tietenkin PSP2 pelejä.

Pähkinän kuoressa 3DS floppas ja pahasti mun mielestä mutta jos se houkuttaa paljon niin kokeilkaa ihmeessä ENNEN kun ostatte koska voitte olla yksiä niistä joiden ei missään tapauksessa kannata pelata 3D efecti päällä tai saatatte olla niitä harvoja jotka eivät NÄE 3D:TÄ. Pitää myös mainita että 3DS 3D efekti ei siis ole sama kuin 3D elokuva teattereissa vaan on paljon, paljon rankempi silmille eikä siias kannata pelata enempää kuin 20min kerralla jos on 3D päällä.

• dindendo

huhhuh melkoiset dissaukset tuli edelliseltä kirjoittajalta, minäpä pistän oman mielipiteeni:

3DS on mun mielestä tosi hieno ja toimiva pakkaus, itse konsoli on siisti ja helppo käyttää, itselläni on värinä Aqua Blue eli sininen, todella kaunis väri. Analogiohjain on todella hyvän tuntuinen ja muutkin näppäimet tuntuvat jämäkiltä eivätkä yhtään löysiltä tjsp.
        Ylänäyttö on mielestäni kaikkea muuta kuin pieni (ainakin DS/DSi:hin verrattuna), se on nimittäin laajakuvanäyttö (tarkkaa kokoa en muista tähän hätään) ja alanäyttö, joka on siis kosketusnäyttö, taitaa olla aikalailla saman kokoinen kuin vanhemmissakin DS:n malleissa. Ylänäytön grafiikat ovat mielestäni upeat ainakin Super Street Fighter 4:ssa. Grafiikat ei kuse.
        Itselläni tämä 3D efekti ei rasita silmiä lainkaan ja tämä efekti on todella mukava lisä ja hienon näköinen. Ja kun sitä efektiä voi säätää portaattomasti niin löytyy sopiva taso jokaiselle.

Muu esiasennettu ohjelmisto on kattavaa ja ladattavat päivitykset sekä ladattavat pelit/ohjelmat tulevassa eShopissa houkuttelee.
        Mun mielestä 3DS on kaikkea muuta kuin floppi, tosin en usko että siitä mitään huikeaa jymymenestystä tulee mutta todella mainio lisä Nintendon konsolivalikoimaan. Miinusta 3DS saa aika kovasta hinnasta ja tuosta akunkestosta, mutta ittellä ei ole tullut tilanteita jolloin olisi akku loppunut kesken kaiken. Kannattaapi katella vaikka Nintendon omilta sivuilta tarkempaa tietoa, en rupea tässä kauheeta eeposta kirjoittelemaan :P

• piksu99

öö.... mulla on 3ds ja en tiiä et miten siihen saa asennettua netin mut tietääks joku muu?

• sadadasdsadada

Netti tulee myöhemmin päivityksenä.

• piksu99

häh?

• odkve

jos et saa siis netti yhteyttä toimimaan nii kannattaa kattoo nintendon sivuilta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      188
      3927
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      92
      1876
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      28
      1542
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      165
      1382
    5. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      24
      1241
    6. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      1131
    7. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      39
      1122
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      94
      1099
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      129
      1073
    10. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      974
    Aihe