Onko kenelläkään kokemusta seuraavista kaiuttimista?
Pioneer
TS-E6995(tai uudempi malli TS-E6996)
TS-E2095(tai uudempi malli TS-E2096)
Ja jos olette kuunnelleet Pioneerin
TS-A6910 tai TS-A2510
Niin miten A-sarja eroaa tuosta E-sarjasta mielestänne?
http://www.pioneer-eur.com/eur/product_overview.jsp?category_id=201&__QType_UNI_CF_SW=2&taxonomy_id=25-131
Entä onko kokemuksia JBL:stä?
JBL
Grand Touring Series GTO936
Power Series P953
http://www.jbl.com/car/products/
-------------------------------------------------
Nyt kun liikutaan hintaluokassa 100-200€ niin esim. jos noista pitäisi valita niin minkä ottaisitte, ja millä perusteilla.
Ja ylipäänsä minkälaisia kokemuksia on Pioneerin ja JBL:n kaiuttimista autoissa?
Kiitokset etukäteen jo kaikille vastaajille!
t. Uudet auton kaiuttimet
Pioneer vs. JBL
8
3107
Vastaukset
- Uusi Soundi
Nii joo... se unohtu mainita, et asennus suoritetaan hattuhyllylle sedan autoon.
- jpc
Tutustu myös peerless definitioneihin ja dls mallistoon. Joku dls mv6 vois olla sulle hyvä.
- jpc
Jälkimmäistä viestiä en muistanut lukea.
Siis jos tulee hattuhyllylle ni on ihan sama vaikka jbl gto:t laitat sinne.
Miksi muuten sinne ne haluat? - Uusi Soundi
jpc kirjoitti:
Jälkimmäistä viestiä en muistanut lukea.
Siis jos tulee hattuhyllylle ni on ihan sama vaikka jbl gto:t laitat sinne.
Miksi muuten sinne ne haluat?...laitan ne siksi että siellä olisi paikat valmiina ettei tarvitse alkaa nähdä vaivaa siinä niin paljon että saisin ne jotenkin ujutettua oviin. Vai onko sinulla parempia ehdoituksia. Minä en ainakaan tiedä muuta kuin hattyhyllyn ja takaovet.
Kyseessä on 626 GD korimalli, eli normaali sedan.
Takana on tällä hetkellä normaalit perus kajarit Pioneerin TS-G1346 13 cm:n 2-tiekaiuttimet. Mutta ne mallit mitä mainitsin toisivat hieman lisäpotkua ääneen. Nehän ovat kaikki 3-tie ja RMS liikkuu jossain 60-100 välillä. Kun taas noista loppuu ääni kun rms on vain 25w.
Olisi mukava kuulla JPC lisää sinun mietteitä, ja mielellään muidenkin mielipiteitä. - Uusi Soundi
jpc kirjoitti:
Tutustu myös peerless definitioneihin ja dls mallistoon. Joku dls mv6 vois olla sulle hyvä.
Kävin vilkasemassa tuolla, http://www.dls.se
että minkälainen kaiutin se DLS MV6 on, mutta ei löytynyt sellaista mallia. Mahdoitkohan tarkoittaa sellaista kuin DLS MS6, eikä mv. Ei tuo sinällään hassumalta vaikuttanut teknisten tietojen peruteella. Onko tuon kaiuttimen hintaluokka missä kohtaa? Ei ole itsellä kokemusta tuosta DLS:stä, että miten se soi jne. onko ääni kirkas vai matala yms. soittaako virheet herkästi jne.?? Aikaisemmat kokemukset ovat vain SPL Dynamics:sta ja Pioneerista. Ei ainakaan mitää valittamista ole heidän mallistoissa ollut, suurempia ainakaan.
- jasper
mulla on tollaset JBL GTO936:t hattuhyllyllä, ne on tosin vanhemmat mallit, mutta mielestäni ihan hyvät 6 x 9 kajarit ne on... Uudemmat mallit tuskin ainakaan huonompia on...
- Edi
Kyllä mä itte ostasin pioneeriä se on mua jo vakuuttanu aika runsaasti vaikka en ookkaan tehny kun pari ostosta, mutta nekin on ajanu asiansa täydellisesti. ensinnäkin itte jo kerkesin mennä vannomaan että en osta 6x9" taakse (hattuhyllylle) niistä se ääni jotenkin rapistuu vajaan vuoden kuluessa, ei sitä niin itte huomaa, ellei siihen ihan huomioo kiinnitä. tosin jos ostaa 6x9" ni koita saada erillissarjana saa sitä diskanttia suunnattua vähän muuallekkin ku sinne ylöspäin ja takalasin kautta kuuntelijoille vaan sen vois pistää sinne jonnekkin sivulle antamaan laajempaa stereo kuvaa. itellä on tuosta listasta toi TS-C1300R 13cm halkasijaltaan oleva erillissarja ja soi aika pätevästi nuin 5,25":seksi. sekin kannattaa muistaa että hintaluokassaan hyvä 2-tie kajari soi paremmin ku hintaluokassaan hyvä 3-tie kajari.. mut päätyisin itte varmaan tohon TS-E6995 malliin.
- Uusi Soundi
Tuota katsoin tuon TS-C1700R:n ja specsit yms. miellyttivät minua. Voi olla että se olisi sittenkin paras ratkaisu.
Sitä en oikein ymmärtänyt että mitä tarkoitit tuolla että ääni rapistuu niissä 6x9:ssä. Puhuin myös niistä pyöreistä TS-E2096:stä. Tapahtuuko näissä sama ilmiö?
Tuota kun sinulla on tuo TS-C1300R, niin miten on... lähteekö niistä yhtään bassoa? Vai omistatko sitten erikseen jonkun 10" subbarin tms.?
Sanoit että laittaisit ne diskantit jonnekin sivummalle että tulisi laajempi stereo kuva. Mihin esim. laittaisit ne? Missä sinulla itselläsi on ne tällä hetkellä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1723375Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732161Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii542097- 421988
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3941091Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1151015- 46889