Risteilylle Oulusta?

jeesböx

Miten olis helpointa lähteä risteilylle Oulusta? Saako mistään semmosia paketteja että ois kuljetus Helsinkiin, risteily ja kuljetus takaisin?

21

2855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neuvoja.

      Kysy matkatoimistosta.

      Voi teitä uusavuttomia. Tämäkin pitää neuvoa.

      • neuvottomalle ...

        Miksi mennä matkatoimistoon, kun hoituu myös netissä, alla eräs esimerkki. onnettoman neuvojan olisikin hyvä alkaa etsiä uutta ammattia.

        www.vikingline.fi/risteilyt/index.asp


      • Ammattilaiselle
        neuvottomalle ... kirjoitti:

        Miksi mennä matkatoimistoon, kun hoituu myös netissä, alla eräs esimerkki. onnettoman neuvojan olisikin hyvä alkaa etsiä uutta ammattia.

        www.vikingline.fi/risteilyt/index.asp

        Asetun samalle mielipiteelle Neuvojan kanssa. Ammattilainen tietää ja osaa paljon sellaista, mitä nettiä selaamalla ei koskaan paljastu.

        Näin kävi minulle. Kävin hakemassa risteilymainoksia matkatoimistosta ja jäin juttusille. Kerroin, että silloin olisin lähdössä ja nyt haeskelin sopivan edullista matkaa. Matkatoimiston virkailija ehdotti, että jos haluan, pääsisin erään ryhmän mukaan. Ryhmään kun kaivattiin paria matkaajaa lisää, jolloin ryhmä saisi suuremman alennuksen. Minä taas sain matkan bussikuljetuksineen paljon edullisemmin kuin muuten.

        Kannatti jäädä matkatoimistoon juttusille.


      • niin mille!
        Ammattilaiselle kirjoitti:

        Asetun samalle mielipiteelle Neuvojan kanssa. Ammattilainen tietää ja osaa paljon sellaista, mitä nettiä selaamalla ei koskaan paljastu.

        Näin kävi minulle. Kävin hakemassa risteilymainoksia matkatoimistosta ja jäin juttusille. Kerroin, että silloin olisin lähdössä ja nyt haeskelin sopivan edullista matkaa. Matkatoimiston virkailija ehdotti, että jos haluan, pääsisin erään ryhmän mukaan. Ryhmään kun kaivattiin paria matkaajaa lisää, jolloin ryhmä saisi suuremman alennuksen. Minä taas sain matkan bussikuljetuksineen paljon edullisemmin kuin muuten.

        Kannatti jäädä matkatoimistoon juttusille.

        Mutta omatoimisuus puuttuu, mukavampaa suunnitella itse, tietää mitä hakee.
        Matkatoimistossa joudut selvittämään kuitenkin kaiken ja kun unohdat jotain joudut taas juoksemaan matkatoimistoon.
        mahdoitko todellisuudessa saada halvemmalla, toimistokulut? miten teit vertailun vai oliko laskelma matkatoimiston tekemä vertailu?

        Mulla on kyllä täysin toinen kokemus matkatoimiston surkeista palveluista, varsinkin kun halusin jotain itseni näköistä matkaa, ei siis laumasieluille tarkoitettua mössöä!

        Jotkut vaativat enemmän, laumasielu tyytyy mitä on tarjolla ...


    • Vinkiksi!

      Käytä nettiä apunasi matkaasi suunnitellessasi.
      Kaiken oleellisen tiedon löydät netistä vaikka hakukoneiden avustamana ja teet matkastasi tuolloin itsesi näköisen.
      Varustamojen sivuilta löytyy tietoja liityntäkuljetuksista (VR/MH), sekä muusta tärkeästä matkasi suunnittelussa

      • ....,,,,

        Eipä taida enää olla millään matkatoimistolla kuljetusta Oulusta asti.
        Junalla Helsinkiin ja takaisin.


      • Neuvoja.
        ....,,,, kirjoitti:

        Eipä taida enää olla millään matkatoimistolla kuljetusta Oulusta asti.
        Junalla Helsinkiin ja takaisin.

        Ei matkatoimiston tartte kuljettaa. Niiden täytyy tietää, kuka ja mistä kuljettaa millä hinnalla.

        Laupias taivas teitä uusavuttomia! Ihanko kaikki pitää neuvoa.


      • Vinkkiä edelliseen!
        Neuvoja. kirjoitti:

        Ei matkatoimiston tartte kuljettaa. Niiden täytyy tietää, kuka ja mistä kuljettaa millä hinnalla.

        Laupias taivas teitä uusavuttomia! Ihanko kaikki pitää neuvoa.

        Laupias taivas näistä onnettomista "neuvojista", ottaisivat edes asioista selvää ennen kuin tulevat tänne muita uusavuttomiksi haukkumaan.
        Taitaa olla "neuvoja" egonsa korotus yrityksissä täällä. Jos jatkossa toimit "neuvojana", tee se myös äläkä arvostele kysyjää, et nimittäin ole sen kummempi urvelo kuin asiasta kysynytkään!


      • Neuvoja.
        Vinkkiä edelliseen! kirjoitti:

        Laupias taivas näistä onnettomista "neuvojista", ottaisivat edes asioista selvää ennen kuin tulevat tänne muita uusavuttomiksi haukkumaan.
        Taitaa olla "neuvoja" egonsa korotus yrityksissä täällä. Jos jatkossa toimit "neuvojana", tee se myös äläkä arvostele kysyjää, et nimittäin ole sen kummempi urvelo kuin asiasta kysynytkään!

        Mitä, etkös sinä uusavuton tosiaan tiedä, että matkatoimistoon voi mennä myös kysymään matkaa.eikä vain ostamaan.


      • Vinkkinä vielä:
        Neuvoja. kirjoitti:

        Mitä, etkös sinä uusavuton tosiaan tiedä, että matkatoimistoon voi mennä myös kysymään matkaa.eikä vain ostamaan.

        Miksi mennä matkatoimistoon ja maksaa turhasta kun asian voi selvittää netin kautta oma-alotteisesti. Sinähän "neuvoja" tässä uusavuton taidat olla kun et ilman matkatoimistoja pärjää. Ota siis asioista selvää jos aiot toimia "neuvojana". Eihän se ole mitään neuvontaa jos kehotat vain mennä matkatoimistoon.

        Onneksi itse osaan käyttää nettiä ettei tarvitse "neuvojan" vinkkeihin turvautua, johan silloin olisi piru merrassa!


      • Neuvoja.
        Vinkkinä vielä: kirjoitti:

        Miksi mennä matkatoimistoon ja maksaa turhasta kun asian voi selvittää netin kautta oma-alotteisesti. Sinähän "neuvoja" tässä uusavuton taidat olla kun et ilman matkatoimistoja pärjää. Ota siis asioista selvää jos aiot toimia "neuvojana". Eihän se ole mitään neuvontaa jos kehotat vain mennä matkatoimistoon.

        Onneksi itse osaan käyttää nettiä ettei tarvitse "neuvojan" vinkkeihin turvautua, johan silloin olisi piru merrassa!

        Voi sua uusavutonta. Ei tarjouksen antamisesta peritä maksua. Taidat olla täysin kokematon. Sitä se on, kun iskä ja äiskä aina huolehtii kaikesta. Uusavuton ei opi mitään.


      • vinkki:
        Neuvoja. kirjoitti:

        Voi sua uusavutonta. Ei tarjouksen antamisesta peritä maksua. Taidat olla täysin kokematon. Sitä se on, kun iskä ja äiskä aina huolehtii kaikesta. Uusavuton ei opi mitään.

        helpommin sen tekee kotona omalla koneella:

        esimerkiksi täällä www.vikingline.fi/risteilyt/index.asp

        uusavuton neuvojamme käy matkatoimistossa kun ei omaa oma aloitteellisuutta ....


      • Neuvoja.
        vinkki: kirjoitti:

        helpommin sen tekee kotona omalla koneella:

        esimerkiksi täällä www.vikingline.fi/risteilyt/index.asp

        uusavuton neuvojamme käy matkatoimistossa kun ei omaa oma aloitteellisuutta ....

        Mistä olet päätellyt aloittajan haluavan Viikarin risteilylle? Kyse voisi olla yhtä hyvin Karibian risteilystä.

        Miksi nähdä itse vaivaa, kun asian voi teettää ammattilaisella?


      • VINKKIä neuvottomall
        Neuvoja. kirjoitti:

        Mistä olet päätellyt aloittajan haluavan Viikarin risteilylle? Kyse voisi olla yhtä hyvin Karibian risteilystä.

        Miksi nähdä itse vaivaa, kun asian voi teettää ammattilaisella?

        missä lukutaitosi tai luetun ymmärryksesi?
        tuo viking line oli vain esimerkkinä miten voi toimia oma aloitteisesti, jokainen käyttää tietysti omaa varustamoaan, avauksessahan ei ollut mainintaa mikä varustamo tulisi kysymykseen kysyttiin vain yleisesti neuvoa asiaan. Avaajahan ei ilmeisesti ole yhtä avuton kuin neuvojamme, eihän hän kysynyt matkatoimistoista vaan risteilystä ...


      • Neuvoja.
        VINKKIä neuvottomall kirjoitti:

        missä lukutaitosi tai luetun ymmärryksesi?
        tuo viking line oli vain esimerkkinä miten voi toimia oma aloitteisesti, jokainen käyttää tietysti omaa varustamoaan, avauksessahan ei ollut mainintaa mikä varustamo tulisi kysymykseen kysyttiin vain yleisesti neuvoa asiaan. Avaajahan ei ilmeisesti ole yhtä avuton kuin neuvojamme, eihän hän kysynyt matkatoimistoista vaan risteilystä ...

        Hullupaljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.


      • vinkki neuvoillesi
        Neuvoja. kirjoitti:

        Hullupaljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.

        Avuttomat eivät edes yritä, kun eivät osaa.

        Selittelevät kun eivät muuhun pysty.

        Miksi muuten vaivaudut "esittelemään viisauttasi" täällä, sehän on yhtä tyhjän kanssa.
        "hullu" taas saattaa vaatia enemmän kuin mihin "neuvojamme" tyytyy.


      • ....,,,,
        Neuvoja. kirjoitti:

        Mistä olet päätellyt aloittajan haluavan Viikarin risteilylle? Kyse voisi olla yhtä hyvin Karibian risteilystä.

        Miksi nähdä itse vaivaa, kun asian voi teettää ammattilaisella?

        "Mistä olet päätellyt aloittajan haluavan Viikarin risteilylle? Kyse voisi olla yhtä hyvin Karibian risteilystä"

        Voi neuvojaa. Jos aloittaja kysyy paketteja, joissa olisi matka Helsinkiin, risteily ja kuljetus takaisin, voinee tuosta kirjoitettua tekstiä tajuava päätellä,
        ettei ole kysymys Karibian risteilystä.


      • Valinnanvaraa.
        ....,,,, kirjoitti:

        "Mistä olet päätellyt aloittajan haluavan Viikarin risteilylle? Kyse voisi olla yhtä hyvin Karibian risteilystä"

        Voi neuvojaa. Jos aloittaja kysyy paketteja, joissa olisi matka Helsinkiin, risteily ja kuljetus takaisin, voinee tuosta kirjoitettua tekstiä tajuava päätellä,
        ettei ole kysymys Karibian risteilystä.

        Helsingistä pääsee myös Pietariin, Viroon, Puolaan ja Saksaan sekä teitenkin Ruotsiin. Lisäksi on lukuisia erityisristeilyjä pitkin Itämerta ja myös Pohjanmerelle.


    • LaivaJuna
    • Nainen 4

      Kysy kamusen liikenteeltä ja pohjolan matkoilta:)

    • He-järjestävät

      Eikös Oulussa ole yhtä ainutta matkatoimistoa?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3794
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      210
      1871
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1414
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1285
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      961
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      910
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      880
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      858
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    Aihe