Hei!
Eli osaisiko oku kertoa, että millainen paikka? Puhelin saa vangilla olla aina päivät? Mites omaisten vierailu, millainen se on?
Kiitos!
Suomenlinnan avovankila??
12
7541
Vastaukset
- ToriJarvinen
Saa olla päivät, mutta viralliset soittoajat on iltaisin. On niillä heebeillä siellä kuitenkin luurit päällä pääsääntöisesti pitkin päivää. Omaisten vierailu on parakissa missä on kahvio. Kannattaa kuitenkin olla varovainen, sillä siellä saattaa joku vanhempien vartijoiden sinne passittama triplamurhaaja saada kilarit ja alkaa niittään jengiä.
- minä vaan
Puhelin saa olla Ma-to 17.00-21.00, pe 12.00-21.00 ja vk-loppuisin 08.30-21.00 Ja tapaamiset on on vk-loppuisin uudessa kahvilassa klo 11.30-13.30
- jk
ei tietoo
- Konimus kaakkimus
Ihan toista ku haminan keskitysleirissä missä muutama kiilusilmänen mulkku pitää kaatumaisillaan olevia mätiä parakkeja pytyssä ja siin sivussa kyykyttää vankeja. Apukalle ja rse vetää samaa köyttä, TS-lomat ei pyöri ees järkisyillä. Pyöriikö suomenlinnassa lomat ennen L-aikaa?
- Töissä mukamas?
Haminan paikka on ihan perseestä.Siellähän niitä saatanan pöhelöitä hommissa.Oikeita kyttiä,vartta pitkin nousseita.
- Odottava9394
jos joutuu suomenlinnan vankilaan ekaa kertaa nii milloin saa ensimmäistä kertaa soittaa sieltä ihmisille? Mieheni pääsi sinne toisesta vankilasta ja hänellä on vain älypuhelin käytössä, joten sitä ei vissiinkään saa käyttää siellä kun siinä on kamera?
- pamppu1
Linna leskelle tiedoksi siel pitää olla kameraton peruskänny puh.kortteja ja aikaa saa ostaa pamppulasta ainakin 2011 oli käytäntö.Joo tosiaan se on kyllä kovin vankila suomessa niinkun aiemmista viesteistä huomaat hih.
- Paskasakkia
Vangit häiritsevät ja ahdistelevat Suomenlinnassa asuvia, rehellisiä, ihmisiä.Siirtäkää vankila POIS Suomenlinnasta.
- Anonyymi
JA VITUT HÄIRIKÖI
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JA VITUT HÄIRIKÖI
Kaupasta käännetää kaljaa ja lonkeroo.
Valvontakamerat kuvaa ja sitten toimitetaan vilmit pamppulaan.
Se on kerrasta poikki ja sörkkään istumaan.
Kallista kaljaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupasta käännetää kaljaa ja lonkeroo.
Valvontakamerat kuvaa ja sitten toimitetaan vilmit pamppulaan.
Se on kerrasta poikki ja sörkkään istumaan.
Kallista kaljaa.Ei tarvii pölliä, kun on hyvät palkat vangilla.
- Anonyymi
Paska paikka, olin siellä 6kk.paljon raiskareita ja vasikoita.pamput pääsääntöisesti yksinkertaisia.pari pamppua tykkäs käydä öisin herättelemässä porukkaa.johtajaa ei näkynyt. Ohjaajat ok.mut ei kannata mennä
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882