Hei,
Haaveilisin tolleria ensi kesäksi. Olen perehtynyt rotuun niin netissä ym kuin livenä, ja ottanut yhteyttä kasvattajiin.
Mutta kun tolleri on kuitenkin yleisesti niin haastava rotu, niin mietin tarkkaan..( kohta puoli vuotta haaveillut..)
Koira ei tulisi sohvaperunaksi vaan harrastavaan kotiin yhden jästipää metsästyslinjaisen labradori nartun kaveriksi.Kokemusta koirista on. Koira olisi kotona yksin max 6h/pv
Koiran kanssa harrastettaisiin tokoa,agilityä ja mejää yms. Kiinnostus olisi kova, ja tollerit.fi sivulla on vierailtu varmaan jo miljoona kertaa ja niin polttelisi mutta pakko vielä kysäistä täältä. Asun omakoti talossa riihimäellä, kevään aikana muuttamassa imatralle, jonne pentu tulisi.(?)
Mielipiteitä ja kommenteja kiitos :)
Tolleria haaveilen
Tolleria halajan :)
1
154
Vastaukset
- tolleri..
Voisin suositella sinulle tolleria. Olet ajatellut harrastavasi koiran kanssa kaikenlaista, joka on tärkeää kun on kysymyksessä näinkin aktiivinen rotu. Onnea etsintään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236850Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284328- 343176
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1793047- 101998
- 821754
- 1501634
- 1471632
- 121568
- 221510