Mihin seuraavaksi ?

jahnukaine

Juuri kiersin Australian. Lisäksi Olen kiertänyt Kiinan, jenkit, pohjois-afrikan ja Kanadan. Oliskohan se seuraavaksi sitten etelä-amerikka tyyliin Brasilia-Argenttiina, vai mihinköhän sitä lähtisi?, kenties safari etelä-afrikassa?
suositelkaa!
Pääasia että saa mahtavia kokemuksia eri kulttuurista ja mahdollisimman kaukana euroopasta :D
Uusi-seelanti kiinnostaisi, mutta kun juuri tuolla Oseanissa olin.

5

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13+3

      Mene oikeaan afrikkaan, saharan eteläpuolelle, Uganda - Kenia - Tansania - Botswana - Sambia. Käy safarilla, näe gorillat, leijonat, leopardit, norsut, kirahvit, sarvikuonot ja kaikki muut eläimet. Käy Viktorian putouksilla ja Niilin alkulähteillä, kiipeä vaikka Kilimanjarolle ja sitten sukeltamaan Sansibarille tai muualle.

    • anna minun nauraa

      mukamasti maailmaa kiertänyt ja kyselee mihin sitten? Älä viitsi puhua pöytyä ja kuka sinun mielikuvitusmatkoja viitsii edes lukea...kiersin juuri Australian...miutä ihmeen järkeä tuossa on....kierrä kuu tai käy marsissa seuraavaksi...

    • Jaettu Ilo

      Kannattaisi aloittaa elämään tutustuminen omasta itsestä ja lähiympäristöstä. Aivan tutuissa paikoissa voi ollakin paljon enemmän varattuna sinullekin, jos vain osaat jakaa tuota mahtavuuttasi, eli välittää vähän muistakin, kuin itsestäsi.

      Jaa rikkautesi jonkun kanssa, jolla ei ole mitään, niin ehkäpä hän keksii teille hyviä yhteisiä paikkoja mihin voitte mennä, niin sinulta jää miettimisen vaiva ja teet jonkun kerrankin onnelliseksi.

    • pallonkiertäjä

      minä ehdottaisin sinulle vanhaa kunnon eurooppaa ;-)
      kiertäisit saksan kauniita kaupunkeja, kokisit historiaa ja makuelämyksiä.
      voisit pistäytyä ranskassa, italiassa tai sveitsissä...... älä pelkää maailman vanhinta maanosaa, vaan perehdy upeaan kulttuuriimme.
      missään ei ole niin paljon historiaa kuin länsi-euroopassa, keräisit itsellesi tietoa ja kulttuuria enemmän, kuin mistään kirjoista voisit koskaan lukea.
      on niin helppoa hypätä lentokoneeseen ja aloittaa matka tuntemattomalta pohjalta.... mutta usein se OMA maanosa, se kaikkein halutuin ja rikkain, jää kokematta.
      jos kysyt amerikkalaiselta tai aasialaiselta mihin hän haluaisi matkustaa, on vastaus aina : eurooppaan.

    • älä unta näe

      ja sitten heräsit?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      414
      8662
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      239
      6320
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      334
      2295
    4. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      12
      1816
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1657
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1623
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      187
      1263
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1255
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      979
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      944
    Aihe