Olen täysin sen äidin puolella, joka sai kolmen tonnin sakot, kun hoiti poikansa
kiusaamisasiaa. Opettajat ja rehtorit erottaisivat kiusatun koulusta. Muuta ne eivät osaa tehdä.
Koulukiusaaminen
5
122
Vastaukset
- Lassi.,-
Minun serkku pyysi yläluokkalaiset pitelemään minua käsistä kiinni, kun hän
hakkasi naamaan. Asiasta ei ollut tapana kertoa kenellekään. Opettaja ei olisi
Erkkiä rangaissut, kun Erkin isä oli kunnanvaltuustossa ja minun isä vain tavallinen maajussi. Siihen aikaan oli johtajaopettajalle tärkeämpi, ettei tullut
kränää kunnan johdon kanssa. En kertonut myöskään kotona, koska isä oli
muutenkin hermostunut. Siltä oli psyykkinen kunto mennyt sodassa.- Niinpä niin.
Mitäpä teit tuolle serkulle kun niin kaltoin kohteli?
- Lassi ,.-
Niinpä niin. kirjoitti:
Mitäpä teit tuolle serkulle kun niin kaltoin kohteli?
No yleensä koulukiusaajat ovat isoina pohjasakkaa. Eikö tuo liene saanut omat
palkkionsa. On ollut useita avoliittoja, nyt taitaa asia jonkun venakon kanssa. - Niinpä niin.
Lassi ,.- kirjoitti:
No yleensä koulukiusaajat ovat isoina pohjasakkaa. Eikö tuo liene saanut omat
palkkionsa. On ollut useita avoliittoja, nyt taitaa asia jonkun venakon kanssa.Tarkoitin että minkäläisen jipon teit serkullesi ennen sitä kurmuuttamista. Eikai nyt kukaan omaa sukulaistaan kurmuuta ihan huvikseen. Minä ainakin puolustin sukulaisiani muita vastaan.
- Lassi,.-
Niinpä niin. kirjoitti:
Tarkoitin että minkäläisen jipon teit serkullesi ennen sitä kurmuuttamista. Eikai nyt kukaan omaa sukulaistaan kurmuuta ihan huvikseen. Minä ainakin puolustin sukulaisiani muita vastaan.
Tämä oli sukujen välistä. Perintöriitoja. Poika oli neuvottu kiusaamaan minua
ja veljeäni. En todellakaan tehnyt hänelle mitään. Oli vaan luonteeltaan ilkeä,
isänsä oli opettanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain597474Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232906- 1421746
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651639Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151448Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671384- 1291116
- 73817
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707