Olen täysin sen äidin puolella, joka sai kolmen tonnin sakot, kun hoiti poikansa
kiusaamisasiaa. Opettajat ja rehtorit erottaisivat kiusatun koulusta. Muuta ne eivät osaa tehdä.
Koulukiusaaminen
5
84
Vastaukset
- Lassi.,-
Minun serkku pyysi yläluokkalaiset pitelemään minua käsistä kiinni, kun hän
hakkasi naamaan. Asiasta ei ollut tapana kertoa kenellekään. Opettaja ei olisi
Erkkiä rangaissut, kun Erkin isä oli kunnanvaltuustossa ja minun isä vain tavallinen maajussi. Siihen aikaan oli johtajaopettajalle tärkeämpi, ettei tullut
kränää kunnan johdon kanssa. En kertonut myöskään kotona, koska isä oli
muutenkin hermostunut. Siltä oli psyykkinen kunto mennyt sodassa.- Niinpä niin.
Mitäpä teit tuolle serkulle kun niin kaltoin kohteli?
- Lassi ,.-
Niinpä niin. kirjoitti:
Mitäpä teit tuolle serkulle kun niin kaltoin kohteli?
No yleensä koulukiusaajat ovat isoina pohjasakkaa. Eikö tuo liene saanut omat
palkkionsa. On ollut useita avoliittoja, nyt taitaa asia jonkun venakon kanssa. - Niinpä niin.
Lassi ,.- kirjoitti:
No yleensä koulukiusaajat ovat isoina pohjasakkaa. Eikö tuo liene saanut omat
palkkionsa. On ollut useita avoliittoja, nyt taitaa asia jonkun venakon kanssa.Tarkoitin että minkäläisen jipon teit serkullesi ennen sitä kurmuuttamista. Eikai nyt kukaan omaa sukulaistaan kurmuuta ihan huvikseen. Minä ainakin puolustin sukulaisiani muita vastaan.
- Lassi,.-
Niinpä niin. kirjoitti:
Tarkoitin että minkäläisen jipon teit serkullesi ennen sitä kurmuuttamista. Eikai nyt kukaan omaa sukulaistaan kurmuuta ihan huvikseen. Minä ainakin puolustin sukulaisiani muita vastaan.
Tämä oli sukujen välistä. Perintöriitoja. Poika oli neuvottu kiusaamaan minua
ja veljeäni. En todellakaan tehnyt hänelle mitään. Oli vaan luonteeltaan ilkeä,
isänsä oli opettanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1486267
- 461705
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381354- 451008
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.320991Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45903Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13889Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384866Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845