Olen täysin sen äidin puolella, joka sai kolmen tonnin sakot, kun hoiti poikansa
kiusaamisasiaa. Opettajat ja rehtorit erottaisivat kiusatun koulusta. Muuta ne eivät osaa tehdä.
Koulukiusaaminen
5
102
Vastaukset
- Lassi.,-
Minun serkku pyysi yläluokkalaiset pitelemään minua käsistä kiinni, kun hän
hakkasi naamaan. Asiasta ei ollut tapana kertoa kenellekään. Opettaja ei olisi
Erkkiä rangaissut, kun Erkin isä oli kunnanvaltuustossa ja minun isä vain tavallinen maajussi. Siihen aikaan oli johtajaopettajalle tärkeämpi, ettei tullut
kränää kunnan johdon kanssa. En kertonut myöskään kotona, koska isä oli
muutenkin hermostunut. Siltä oli psyykkinen kunto mennyt sodassa.- Niinpä niin.
Mitäpä teit tuolle serkulle kun niin kaltoin kohteli?
- Lassi ,.-
Niinpä niin. kirjoitti:
Mitäpä teit tuolle serkulle kun niin kaltoin kohteli?
No yleensä koulukiusaajat ovat isoina pohjasakkaa. Eikö tuo liene saanut omat
palkkionsa. On ollut useita avoliittoja, nyt taitaa asia jonkun venakon kanssa. - Niinpä niin.
Lassi ,.- kirjoitti:
No yleensä koulukiusaajat ovat isoina pohjasakkaa. Eikö tuo liene saanut omat
palkkionsa. On ollut useita avoliittoja, nyt taitaa asia jonkun venakon kanssa.Tarkoitin että minkäläisen jipon teit serkullesi ennen sitä kurmuuttamista. Eikai nyt kukaan omaa sukulaistaan kurmuuta ihan huvikseen. Minä ainakin puolustin sukulaisiani muita vastaan.
- Lassi,.-
Niinpä niin. kirjoitti:
Tarkoitin että minkäläisen jipon teit serkullesi ennen sitä kurmuuttamista. Eikai nyt kukaan omaa sukulaistaan kurmuuta ihan huvikseen. Minä ainakin puolustin sukulaisiani muita vastaan.
Tämä oli sukujen välistä. Perintöriitoja. Poika oli neuvottu kiusaamaan minua
ja veljeäni. En todellakaan tehnyt hänelle mitään. Oli vaan luonteeltaan ilkeä,
isänsä oli opettanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k382406Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel482020Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä91956Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien421671Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1391408Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241056Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️67886Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki
Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘62883Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää
Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka119878- 67866