Vai hakeeks kaikki 17-20-vuotiaat miehenalut täällä jotain ihan muuta?
Oon 18-vuotias tyttö Helsingistä, ja kaipailisin pojan näkökulmia joihinkin asioihin sekä ihan vaan juttuseuraa :) Löytyiskö sellasta, jonka lauseet ei rajottus vaan 1-2 sanaan ja jonka kaa vois oikeesti keskustella? Jos siltä tuntuu ni laita vaikka sähköpostiosottees keskusteluun.
Löytyskö asiallista keskusteluseuraa 17-20v. miehenaluista?
10
359
Vastaukset
- J33* The Boss
Eli oot 18v huora joka kaipailee hieman poikaseuraa? Kuinkas monta poikaa tarvitaan sut tyydyttämään?
Kelpaisiko 33v mies jolla on sitä kokemustakin? Lihaksia ja luoteja löytyy, roisi luonne ja raisu ulkonäkö ja varmasti saan sinut hihittämään ja kutiamaan niin perkeleesti :)
pistähän rohkeasti meiliä niin pian tyttöstä viedään pitkin kaupunkia taksilla että huh hah hei ja rommia pullo vai mitä sinä nyt halusitkaan? No, minä tarjoan! - ihmettelijä_
Aika selvästi varmaan ilmaisin että ihan vaan keskusteluseuraa haen :)
- sad.reaper
- icecube123
- 56456
lisääs [email protected]. Olen 17vee
hei itse olen 34v mies ja tykkään vaihtaa ajatuksia kanssasi elämän kaikilta osa alueilta ja toivoisin sinunkin vastailevan minua askarruttaviin kysymyksiin jos tunnet että olisin sopiva henkilö ajatusten vaihtoon niin ota yhteyttä s.postiini [email protected]
- nitse
[email protected]
Pistele sinne viestiä. :) - jasssssssss
Oon 17, kohta 18v poika, haen täältä ihan vaan juttuseuraa, ja tykkään keskustella kaikenlaisista asioista maan ja taivaan väliltä.
lisää mut, [email protected] jos kiinnostaa :) - ariparviainen
moi minä olen ari parviainen. Minä olen 19 vuotias poika ypäjältä. Minun kanssani voi keskustella, ihan mistä asioista vaan. Minä olen rehellinen, luotettava ja huumorin tajuinen. Lähetä sinäkin minulle sähköpostia kun ehdit. T: ari parviainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul3261951Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v131699Roope Salminen sai lapseensa liittyen poikkeuksellisen myönnytyksen Myyrä-kuvauksissa: "Iso..."
Roope Salmisella on 4-vuotias lapsi yhdessä Helmi-Leena Nummelan kanssa. Pariskunta on eronnut ja tätä nykyä Salminen se3973It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9916En voi oikein lähestyä sinua nainen
koska jännität minua ja leikit tietämätöntä... Et myöskään lähesty minua. Mitä siis teemme???45857PYHÄJÄRVELLE ILMESTYNYT NUOREHKO MUSTALAINEN,
Joka käyttäytyy hyvin röyhkeästi, ilmestyy jonkun tyypin kanssa pihapiiriin, autoa kaasutetaan ja käytetään yli desibeli25781- 48779
Sydän on niin rikki
Tämän meidän tilanteen vuoksi… Oli niin paha olla eilen illalla, että itku meinasi tulla. Nyt se sitten tulikin. Umpiso47777Kohuopettaja työntää videolla asioita peräaukkoonsa nuorten edessä, mutta Jeesus-musiikki on liikaa
IL - Sanna Ukkolan kolumni "Opettaja masturboi videolla oppilaiden edessä, oppikirja kertoo, että mieskin voi synnyttää152746- 54740