eli mulla on tälänen ongelma pelin kanssa kun yritän käynistää pelin niin tulee teksi että tiedosto MSVCRT.DLL on linkitetty puutuvaan export funktioon NTDLL.DLL:RTLGETNTVERSIONNUBERS.
miten saan ton korjattua että pelin toimii mulla on win 98 ja peli on aito
Hitman 3 Contracts ongelma
mr T
4
628
Vastaukset 4
- cn 47
Taitanee olla 98:n sekoiluja,
dll-herja viittaisi vahvasti
siihen suuntaan.
Kokeile asentaa uusiks, jos ei pelaa,
asenna käyttis uudestaan. - läskipää
hae msvcrt.dll ja ntdll.dll uudestaan ja tunge ne \windows\system -kansioon
http://www.dll-files.com/
etsi itse - atihitsthefan
Älä stressaa. Mulla on näemmä niin paska näyttis eli Ati 9200 ettei se suostu piirtelemään Hit 3:n kuvia laisinkaan.
Löytyi Eidoksen sivuilta valitus, ettei x, y, ja 9200 skulaa.
Voi viude....- atihitsthefan
ei pelaa vieläkään
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132396Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???371413Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha640986- 106983
- 71952
- 48865
- 96859
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76700- 70696
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31676