Saatanasta..

Janne.

Ja saatanallisuudesta!!

Veikkaan että suurin osa täältä lukijoista ei tiedä hevonvittua koko asiasta tai sitten siitä tehdään joku vitun suuri numero, että luetaan Anton Laveyn kirjat ja ollaan niinkun Anton Lavey sanoo.

Arvatkaas mitä? Ihminen on joko hyvä tai paha. Inhimillisyys on hyve.
On olemassa täydellinen epä-inhimillisyys, pahuus. Sellainen joka tekee vain sitä, mikä on hyvää itselle ja mikä tuntuu hyvältä itselle on itselleen inhimillinen. Saatana on pahuutta, se on voimaa ja väkevää sellaista. Jos palvot Saatanaa, olet paha. Et voi muuten palvoa Saatanaa tai jos teet niin, leikit vain palvovasi, leikit olevasi jotain.

Kun olen aikana nähnyt tätä vitun yhteiskuntaa ja sen lakeja, niin olen löytänyt saatanallisen puoleni ja aion hyväksikäyttää sitä. On turhaa olla liian inhimillinen, sillä pahuus on loppujen lopuksi vain hyvää omalle itselle.
Minulle ovat kaikki lähimmäiseni tärkeitä ja kaikki sellaiset, joita pidän ystävinäni. En myöskään ajattele pahaa sellaisista, joita en tunne, mutta ne jotka tiedän olevan perseestä, niin en piittaa niistä mitään, enkä pelkää niitä.

Saatanallinen ihminen:
- Häpeä tekojaan, eikä sanojaan
- Mitään syntiä ei ole
- Pelolle nauretaan
- Nöyryys on heikkoutta
- Jos väkivalta tuntuu hyvältä ratkaisulta, saa sitä käyttää
- Saatana vahvistaa iän myötä, ei heikennä!
- Yhteiskunnan lait eivät koske Saatanallista ihmistä
- Inhimillisyys on poisluettu jos sinussa asustaa Saatana.

Anton Laveyn kirjassa on monia hyviä asioita, jotka tulee osata oikolukea mm. psyykkiset vampyyrit ei ole yksiselitteinen juttu. Moni tuntee kirjaa lukiessaan olevansa varma mikä on, mutta tosipaikan tullen se heikkous monella kuitenkin näkyy.
Esim. vaikka sinä teet väärin ja sinulle annetaan armahdus, niin silti sinun tulee miettiä, että pomputetaanko sinua. Joku muu voi tuntea tässä vaiheessa, että "oi kuinka reiluja minua kohtaan on oltukaan". Saatana ei tunne näin, koska on ovela ja tietää ja ymmärtää että häntä käytetään vain yhteiskunnan pelinappulana ja olemalla hyviä voidaan hänet saada mukaan tähän pelleilyyn. Niinpä Saatana on karskimpi eikä ota ikinä opiksi, vaikka
hänet armahdettaisiin, niin silti Saatana kehtaa tehdä pahuuksiaan aina ja yhä uudelleen ilman vastuuta, sillä hän KEHTAA olla vittumainen, koska hän tekee itselleen vaan hyvää näin muiden samalla ihmetellessä että "miten tuo ihminen kehtaa vaikka häntä autetaan". Saatanaa ei hävetä!

Kuten eräs Black Metallisti sanoi: " Ihmisessä on hyvä, sekä paha puoli ja kaikki tiedostavat tämän pahan puolen, mutta harva kehtaa myöntää sen kuinka paha voikaan olla".

Asiani pointti on siis se, että kun kehtaamme ja rohkenemme poistaa itsestämme vittumaisen nöyryyden ja turhan inhimillisyyden, niin voimme hyödyntää tämän energian itsellemme ja nauttia olostamme ihmisenä, omalaatuisena sellaisena, joka ei enää hukkaa energiaansa menemällä kaikenlaisen massan mukana nöyristellen.
Jotta tällaisen löytää itsestään, niin se voi vaatia harjoitusta monilta. Toisille se on jo synnynnäistä, mutta kaikenlainen nössöily ja turha energiankuluttaminen "neiteilyyn" ja "sievistelyyn", turhiin "tapoihin" on turhaa ihmiselle, joka itsekin tietää toimivansa vasten saatanallista tahtoaan!

Ei tästä asiasta tarvitse tehdä mitään hölynpölyä. Olet paha tai et ole paha, Niin yksinkertaista se on.

Kuka rohkenee sanoa kuuluvaan ääneen täällä " Minä Olen Paha " ?

Kuinka paha? Oletko niin vahva ja voimakas saatanallinen ihminen, että toimit täysin tahtosi mukaisesti ja kunnioitat itseäsi, olet sinut sen kanssa mitä olet?

Koska meissä kaikissa kuitenkin on inhimillinen puoli, tarkoittaa se sitä, että jos sitä ei olisi, emme tekisi itsellemmekään mitään hyvää.
Eli se mikä tuntuu hyvältä, inhimilliseltä, niin me teemme sitä, mutta me emme hukkaa energiaamme turhanpäiväisyyksiin, sillä meille ei mikään yleisesti oleva pahuus ole syntiä, joka sellaiseksi katsotaan.

Ja tulemme toimeen yhteiskunnassa edelleen!

7

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janne.

      Ja muistakaa!

      - Katkeruus on HEIKKOUTTA
      - Kateellisuus on HEIKKOUTTA

      Ei pidä kadehtia toisen omaa tai toista, ei pidä olla mistään katkera. Saatanalliselle ihmiselle mikään asia ei tuota katkeruutta, koska hän on VAHVA. Normaali ihminen on yleensä yhteiskunnan pomputeltavissa pitkään KUNNES hän löytää arvonsa. Tämä tapahtuu monilla murrosiän jälkeen aikuistumisen vaiheessa, mutta aina on syytä miettiä arvojaan, kun hän huomaa kuinka mätä koko maailma ja kuinka tyhmä se loppujen lopuksi onkaan ja miksi me toimisimme kaikkien pomputeltavina jos meillä on elinaikaa.. paljonko meillä on? Johonkin se elinaika aina päättyy.

      Siksi tämä on tärkeä asia. On hyvä nauttia maailmasta ja jos sinua häiritsee sen asiat ja koet olevasi sen pelinappula, niin sinun tulee tehdä itsestäsi vahvempi, löytää saatanallinen puolesi.

      Pian sinä osaat nauraa niille, joita sinä pidit itseäsi vahvempina. Eivät he enää ole. Sitä ei tarvitse edes mainita ääneen, koska sinä tiedät sen.
      Oppeja ei tule unohtaa.

    • taivaskutsuu

      Luulet olevasi paha, kun suosit väkivaltaa mielessäsi mutta jutustasi punkee läpi katkeruus, jota olet kokenut joutuessasi nyörtymään tosi elämän edessä.

      Olet siis vain vihainen ihminen, se ei ole pahuutta.


      Ei pahuus ole väkivaltaa, väkivalta on vain työkalu oman tahtonsa läpi saamiseksi, kun ei muuhun pysty. Ei pahan ihmisen tarvitse olla ollenkaan väkivaltainen, päinvastoin.

    • Janne.

      Tulkitset väärin siinä tapauksessa kirjoitukseni, jos kuvittelet, että minä haluaisin olla täydellisen paha ja että minä olisin katkera. Kerroin vain pohdintojani esille ja kirjoitin tuon ollessani erittäin huonotuulinen, mutta en minä ole paha, eikä satanistikaan ole paha, jos ymmärsit asian niin.

      "Ei pahuus ole väkivaltaa, väkivalta on vain työkalu oman tahtonsa läpi saamiseksi, kun ei muuhun pysty. Ei pahan ihmisen tarvitse olla ollenkaan väkivaltainen, päinvastoin. "

      Hölmö. Jos käytät väkivaltaa saadaksesi oman tahtosi läpi, niin ei se nyt hyvääkään ole. Se on kuitenkin teko, joka satuttaa toista osapuolta ja kyllä sen jokainen sivistynyt ihminen tajuaa, joten turha sitä on kiistää, ettei se olisi pahuutta. Onko mielestäsi sota sitten hyvyyttä, jos ei pahuutta? Sotahan on raakaa väkivaltaa.
      Eikö sinulla ole laisinkaan aivoja? Käytät nyrkkejäsi "työkaluina" :) Kai sinä nyt sen tiedät, että jos näin teet, niin olet omiaan aiheuttamaan tuhoa toiselle.
      Itse käytän väkivaltaa, jos koen sen tarpeelliseksi, enkä pidä sitä syntinä vaan jos koen sen olevani itselleni eduksi, niin en kadu tekoani.

      Ja jos haluat olla paha, niin silloin sinulla täytyy olla motiivi siihen. Satanismin tarkoitus EI OLE olla paha, sitä en tarkoittanut.
      Koitin selittää mitä on pahuus ja se tulee siitä miten asiat ajattelet, joiden kautta toimit, mitä aivoissasi tapahtuu.

      Sinä et osaa lukea oikein rivien välistä, mitä tekstini pitää sisällään, sillä en kertonut siinä ainoastaan pahuudesta, vaan asenteesta mikä on itselle hyväksi.

      Saatana on paha, siitä ei pääse mihinkään. Olipa se nyt sana, symboli tai mikä hyvänsä, niin se on pahuus. Sitä palvovat kannattavat pahuutta ja heillä on siihen syynsä, elleivät he ole pelkkiä pellejä.

      • Janne.

        Ja olen vittuuntunut yhteiskuntaan ja osaan sen laeista. Arvoni ovat muuttuneet ajan saatossa.

        On meistä jokainen ollut joskus katkera, vihainen, tyytyväinen.... ne ovat tunteita ja se miten me itse vaikutamme niihin, kertoo siitä miten sopeudumme kokemiimme tilanteisiin. On vahvuutta sopeutua niin, että käytämme vain omaa etuamme, emmekä nöyristele. Kaikki se, missä koemme häviämme ja myönnämme, on heikkoutta. Myös suru on heikkoutta.


    • <IamGoodandEvil>

      Janne, ihan hyvä että sullakin on näkemyksiäsi, mutta tuo saarnaava sävy ei nyt satanisteille oikein toimi. Lienee normikuvio, että tästäkin asiasta löytyy eri näkemyksiä. Minun näkemykseni mukaan satanisti ei saarnaa muille.

    • Janne.

      Ei ollut tarkoitus saarnata tai opettaa tms. :) Tarkoitus oli tuoda juuri omia näkemyksiä vaan esille luettavaksi.
      Sen takia en haluaisikaan saarnata, koska eihän Satanistit tyrkytä omaa filosofiaansa muille, tiedostan tämän kyllä ja se ei tunnu järkevältä tehdä niin.

      Koen tämän palstan kuitenkin osittain myös niin, että ainakin kun itse kirjoitan näkemyksiäni, ajatuksiani, niin samalla selvennän ajatuksiani itselleni.. Pidän kirjoittamisesta tietysti silloin, kun saan inspiraation aikaan.

      Eli näkemyksiä nuo vain, eikä ne välttämättä tarkoita, että minä toimisin TÄYSIN juuri niin, mutta kyllä minulla on suht tuollainen näkemys henkisestä voimastamme.

      Ja jos saisin mahdollisuuden korjata noita tekstejäni, niin siellä olisi korjattavaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe