Onpas surkeeksi menny...
Miksi ihmeessä noita ohjattuja jumppia on noin vähän verrattuna esim. keskustan Lady lineen? esim: Lauantaina kun on vapaalla ja aikaa olisi, tarjolla on: 5 jumppaa päivässä ja siitäki 1 lapsille.
Suurin osa jumpista ohjaajina omistajat itse.
Ei muuten, mutta kun Zumbaohjaajia on niin paljon muita jotka hoitaa homman paremmin.
Tästäkö pitää maksaa sama summa ku alussa kun homma toimi ja ohjaajia oli runsaasti enemmän.
Kivihaan lady line..
62
7527
Vastaukset
- kuultua
kukaan ei taida haluta olla töissä siellä...
- kustusta
ja jos haluaa erota paskasta niin vittuillaan vaan ja luvataan soittaa perään. Eipä ole soittoa kuulunut vuoteen. En ihmettele miksi parkkipaikat tyhjiä koko ajan.
- pian se on ohi.
Jos et irtisano ajoissa niin joudut jatkamaan kokonaisen vuoden jäsenenä. Varokaa jäsenyyttä. Keskustan lady linellä eri säännöt.
- en suosittele
Irtisanomisprosessi on ollut ihan sanonko mistä... Haukut saa kaupan päällisiksi kun irtisanoo sopimuksen. Puhelimella vaikea saada ketään kiinni, eikä kukaan muu kuin omistajat tiedä mistään mitään.
Kun maksut juoksee niin silloin on kaikki hyvin, mutta kun jotain ongelmia tulee, niin silloin saa kuulla kunniansa.. En suosittele. Suppea tuntivalikoima ja liian vähän laitteita, joissa ei pääse tekemään esim. vapailla painoilla lähes lainkaan. - pian entinen jäsen
Pillavat koko ketjun maineen
- rouva6
Haa. Kivihaan ladyline muuttaa nimeä ja irtoaa ketjusta. sinne tulee palloiluhallia ja miesten osastoa ynnä muuta. kyllä eukot ny vetää herneen nenään kun siitä tulee miehillekin avoin sporttikeskus. jäsenet käärmeissään. onks tää reilua?
- Tyytyväinen asiakas
Haahaa, kuinka hyvin on rouva6 tutustunut tulevaan tarjontaan? Varmaankin faktatietoa? Ainakin oli uusilla kotisivuilla infoa, että toiminta on jatkossakin vain naisille suunnattua. Tiedä sitten.
- kopkojåhui
siellä oli et naisille suunnattua, mutta ei VAIN naisille suunnattua.1Kusetusta.
- jäsen
Joo, tästä voi lukea että toiminta jatkuu kuten ennen, eli vain naisille: http://www.planetwaw.com/index.php?news&nid=3
Toivottavasti toimintaa kehitetään ja saadaan enemmän ohjattuja tunteja. - kjmufntfår
pysyvät naisten kuntokeskuksena, mutta ei VAIN naisten kuntokeskuksena.
Ja kun sulkapallosalia aletaan vuokrata ulkopuolisille, esim. firmoille, tulee salille myös miehiä todellakin. eli ei ole enää vain nasisille tämä paikka.
LADYLINEEN jäsenyyden ostaneet ei ole enää ladyline-paikassa. - kysyn vaan
Siis käsitinköhän nyt oikein.
Jos irtisanoo sopimuksen niin työntekijät haukkuvat asiakkaan??
Millätavoin asiakas haukutaan?
Eihän se asia nyt noin voi olla,,asiakaspalvelussa.. - BadAttitude
Itsellä ainakin ollut kauhea taistelu päästä kyseisestä lafkasta eroon. Puhelinta lyöty korvaan ja muutekin oltu erittäin nihkeitä asian suhteen. En voi edes hyvällä tahdolla suositella kyseistä paikkaa juurikin hyvin kieron toimintatavan ja asenteen takia.
Liekö muuten laillista, että sopimukset jatkuvat automaattisesti uuteen WAW Wellness keskukseen? Sopimushan on kuitekin tehty sillä ajatuksella, että sali kuuluu Ladyline-ketjuun... - oona9
Mulla myös huonoja kokemuksia irtisanomisesta. Sain lääkäriltä todistuksen, että kuntosaliharjoittelu ei sovi minulle POLVIVAMMAN vuoksi, mutta silti en saanut irtisanottua, vaan laittoivat sopimukseni jäihin koeajalle pariksi kuukaudeksi, jonka jälkeen minun piti käydä sama irtisanoutumisrulienssi läpi. Sain irtisanottua kun olin ollut kuluttajavirastoon yhteydessä. Sanoi muuten siellä että määräaikaisen sopimuksen pakollinen jatkaminen on laitonta, eli jos sopimuksesi on 1v, saat irtisanoutua, omalla kohdallani tämä ei meinannut onnistua lainkaan...Voisin kuvitella että koska konsepti muuttuu ketjun nimen osilta, on asiakkaalla oikeus irtisanoutua, koska on tehnyt sopimuksen ladyline ketjun kanssa. olkaa yhteydessä kuluttajavirastoon ja kysykää sieltä.
- maippi661
Ymmärtääkseni lain mukaan kivihaan lady line sopparin voi irtisanoa nyt, kun se ei enää ole lady line! Sillon kun sopimuksen sinne tein, tein sopimuksen lady linen kanssa, kaikkine etuineen jotka tulevat tämän ketjun myötä. nyt kun nämä edut eivät enää päde, tämä on täysin laillinen syy irtisanoa sopimus - vaikka kesken kauden! En ymmärrä miten kivihaassa irtisanominen voi olla niin vaikeaa (olen yrittänyt sanoa irti 2 vuotta, aina olen tullut "vääränä päivänä") kun keskustassa aivan toiset käytännöt, siellä irtisanomiset ei ole ongelma ainakaan sen perusteella mitä minun kaksi kaveria ovat keroneet!
- Köpö
Löysinpäs yhtäkkiä tämän keskustelun täältä. Mä olen kuullut ihan samaa siitä, ettei siellä kukaan halua olla töissä, enkä ihmettele yhtään. Omistajilla on koko ajan pinna kireällä ja työntekijät saavat tuta sen nahoissaan. Sairaslomia on kuulemma lähes mahdoton pitää edes lääkärintodistuksella. Ja odottapas vain, jos sanot itsesi irti, siitä vasta haukkuminen alkaa. Harmittaa heidän puolestaan, ei ole kovinkaan kauaskantoista toimintaa. Asiakkaiden ja työntekijöiden kohtelu pitäisi parantua hurjasti, että paikka olisi mielyttävä asiakkaalle. Omistajat eivät taida muistaa, että raha ei ole elämän tärkein asia.
- ei nuo ainakaan
Miettinyt mikä sali sopisi mulle, lady lineen enkä finnbodyyn mee - hirveesti huonoja kokemuksia kuullu :(
- Entinen asiakas
ei nuo ainakaan kirjoitti:
Miettinyt mikä sali sopisi mulle, lady lineen enkä finnbodyyn mee - hirveesti huonoja kokemuksia kuullu :(
Minulla myös huonoja kokemuksia Lady Line Kivihaasta, tai nykyiseltä nimeltä WAW Wellness Planetista. Petyin kyllä toden teolla heidän toimintaan ja asioiden hoitoon sopimussuhteen päättämisen osalta. En pysty käsittämään miten liiketoimintaa voidaan hoitaa niin kuin tässä yrityksessä hoidetaan; huudetaan, rähjätään, syytetään ja haukutaan asiakkaita, henkilökuntaa ja entisiä työtovereita eikä nähdä itsessä ja omassa toiminnassa mitään vikaa, vaikka siitä nimenomaan on kyse! Johdolta puuttuu totaalisesti toisten ihmisten kunnioitus ja tietynlainen nöyryys työssä. Näin jälkikäteen olen saanut kuulla paljon negatiivisia yrityksestä, niin asiakkailta kuin entiseltä henkilökunnalta/kollegoilta, ja täytyy todeta että oli harmi sortua tukemaan jäsenmaksuilla tälläistä yritystoimintaa, sain jopa ystävänkin yrityksen asiakkaaksi. En kyllä yhtään ihmettele miksi asiakkaat ja henkilökunta ovat vaihtuneet ja kaikoneet tässä muutaman vuoden aikana. Moni kakku päältä kaunis.... totuus kuitenkin valkenee ennen pitkää.
Kovasti he yrittävät kasvaa ja laajentaa, mutta laihaksi jää lopputulos tällä tyylillä. Toivottavasti ottaisivat opikseen ja pelastaisivat vielä sen mitä on jäljellä! - vaasalainen4
Entinen asiakas kirjoitti:
Minulla myös huonoja kokemuksia Lady Line Kivihaasta, tai nykyiseltä nimeltä WAW Wellness Planetista. Petyin kyllä toden teolla heidän toimintaan ja asioiden hoitoon sopimussuhteen päättämisen osalta. En pysty käsittämään miten liiketoimintaa voidaan hoitaa niin kuin tässä yrityksessä hoidetaan; huudetaan, rähjätään, syytetään ja haukutaan asiakkaita, henkilökuntaa ja entisiä työtovereita eikä nähdä itsessä ja omassa toiminnassa mitään vikaa, vaikka siitä nimenomaan on kyse! Johdolta puuttuu totaalisesti toisten ihmisten kunnioitus ja tietynlainen nöyryys työssä. Näin jälkikäteen olen saanut kuulla paljon negatiivisia yrityksestä, niin asiakkailta kuin entiseltä henkilökunnalta/kollegoilta, ja täytyy todeta että oli harmi sortua tukemaan jäsenmaksuilla tälläistä yritystoimintaa, sain jopa ystävänkin yrityksen asiakkaaksi. En kyllä yhtään ihmettele miksi asiakkaat ja henkilökunta ovat vaihtuneet ja kaikoneet tässä muutaman vuoden aikana. Moni kakku päältä kaunis.... totuus kuitenkin valkenee ennen pitkää.
Kovasti he yrittävät kasvaa ja laajentaa, mutta laihaksi jää lopputulos tällä tyylillä. Toivottavasti ottaisivat opikseen ja pelastaisivat vielä sen mitä on jäljellä!käykö siellä kuinka paljon asiakkaita? ei ilmeisesti ihan konkassa ole, kun pystyivät laajentamaan?
- Piruakaksi
Entinen asiakas kirjoitti:
Kovasti he yrittävät kasvaa ja laajentaa, mutta laihaksi jää lopputulos tällä tyylillä. Toivottavasti ottaisivat opikseen ja pelastaisivat vielä sen mitä on jäljellä!erittäin huonoja kokemuksia WWW planet. minulla oli 2015 alussa kaatumisen vuoksi rannevamma ja kipsi 5 vkoa.. vein sairausloma lapun sain vapautuksen hetkeksi maksuista..Sairauslomani jatkui ja ranne ei ollut kunnossa. maksoin 1 kk maksun ja yritin sanoutua irti. vuosi oli sopimuskauden pituus. LUULIN Että päätty 2015 joulukuussa..nyt tuli credit -karhukirje että EN OLE MAKSANUT tammikuun 2016 erää..kun kuulemma sop.kauden päätt. jälkeen irtisanomisaika ON 1 kk. Voi helvetin helvetti tuota firmaa. --kun ilmoitin sairauslomistani..sain kuulla että MULLA ON motivaation puute. !!! ei koskaan enää kys. firmaan mitään asiaa.! t martsu
- piruakaksi
tuli siis KARHUkirje nyt vuoden 2016 elokuun LOPUSSA::!!
- Huh huh
Vaikea on tuosta asiakasmäärästä mitään sanoa. Itse en menisi lähellekkään paikkaa. Toivottavasti jossain vaiheessa ymmärtävät muuttua, tällä toiminnalla ei voi pitkälle jatkaa. Aina kun tuosta paikasta jotain puhuu ihmisille tulee ihmeellinen ilme. Ihan kaikkea kokemaani en edes viitsisi kertoa. Voin vain tyytyä sanomaan, etten ainakaan voi suositella. Paikalla on ihan kamala maine.
- Maippi661
Nykyisin Lady Line KESKUSTAN (Vaasa) jäsenenä voin kertoa, että siellä on aivan toisenlainen meininki! Henkilökunta on aivan ihana, aina on tervetullut olo, ja asiani hoidetaan mutkattomasti ja joustavasti. Palvelut pelaa, tarjontaa riittää yllin kyllin :) En voi muuta kun suositella!!
- Minä
Siis kuukautta ennen sopimuskauden loppua pitää irtisanoa jos meinaa lopettaa. Päteekö jos sanoo ennen sitä. Kertokaa kuinka se tapahtuu, ettei vaan täydy jatkaa ja maksaa.Tehdäänkö asiasta jokin paperi.
- 123321
Minä kirjoitti:
Siis kuukautta ennen sopimuskauden loppua pitää irtisanoa jos meinaa lopettaa. Päteekö jos sanoo ennen sitä. Kertokaa kuinka se tapahtuu, ettei vaan täydy jatkaa ja maksaa.Tehdäänkö asiasta jokin paperi.
Riippuu kai kummassa paikassa oot jäsenenä? Tiedän että keskustassa saa sanoa irti koska vaan 1 kk irtisanomisajalla, kivihaassa siinä oli aina joku tietty päivä ja kellonaika. Kun omaa olin irtisanomassa kivihaasta, jouduin itse asiassa loppujen lopuksi keskustan ladylinelta kysyä neuvoja, vaikka ovat kaks ihan eri paikkaa! Kannattaa kysyy sieltä jos et kivihaasta saa apua...
- 09876
123321 kirjoitti:
Riippuu kai kummassa paikassa oot jäsenenä? Tiedän että keskustassa saa sanoa irti koska vaan 1 kk irtisanomisajalla, kivihaassa siinä oli aina joku tietty päivä ja kellonaika. Kun omaa olin irtisanomassa kivihaasta, jouduin itse asiassa loppujen lopuksi keskustan ladylinelta kysyä neuvoja, vaikka ovat kaks ihan eri paikkaa! Kannattaa kysyy sieltä jos et kivihaasta saa apua...
Älkää hyvät ihmiset missään nimessä liittykö Kivihaan Waw wellnesin jäseniksi! Ongelmat alkavat välittömästi sinä päivänä, kun haluat irtisanoa jäsenyyden. Tämän lafkan omistajilla ei ole aavistustakaan siitä mitä asiakaspalvelu tarkoittaa. Kysymyksiin ei saa vastauksia ja asiakkaan kyykyttäminen tuntuu olevan kunnia-asia. En uskonut aluksi kaikkia tällä palstalla kerrottuja asioita, mutta nyt voin kokemuksesta kertoa, että totta on joka ikinen sana!
- tesv
Olen edelleen jäsenenä WAW:ssa ja olen taistellut omistajien kanssa kortin vuokraamisesta. Korttini on kuulemma niin halpa, että sitä ei saa vuokrata eteen-
päin ja en saa edes luovuttaa sitä tyttärelleni käyttöön, vaikka minähän sen maksan edelleen. Sanovat, että muuallakin on samanlainen systeemi, ( en ole vain huomannut). En takuulla jatka jäsenyyteni loputtua ja en suosittele liittymistä kenellekään tähän firmaan.- mitähäh25
En näköjään ole ainoa, joka on pettynyt tähän kuntosaliin. Yrittäjä ei noudata kuluttajaviraston linjauksia kuntokeskuksien sopimusehdoista! Lupaa yhtä ja tekee toista, jopa valehtelee päin naamaa. Kierrä tämä yritys mahdollisimman kaukaa, sillä Vaasassa on muita saleja, joissa on reilu peli ja asiakasta arvostetaan.
- AinaMukavaMennä
Itse olen käynyt salilla jo useamman vuoden. Ensiksi vuokrasin korttia ja sitten ilman mutkia saatiin siirrettyä se mun nimiin. Vastaanottohenkilökunta on ainakin mukavaa porukkaa, jotkut puheliaampia kuin toiset, mutta ei ole nyrpeää naamaa näytetty kyllä kertaakaan, henkilökunnalta- eikä omistajilta. Tuntitarjontaa sais toki laajentaa ja muutama peruslaite sais olla lisää/mitä puuttu, tuntitarjonta on kyllä laajentunut jatkuvasti niinkuin koko toiminta wawilla/ ladyline kivihaalla sinä aikana kun oon sielä käynyt joten uskon parannukseen ajankanssa! Mutta inhottaa toki, että esim sunnuntain tunteja pitävät vain omistajat itse jo pidemmänaikaakin, paitsi nyt kesällä vissiinkin.
- Ohjaaja1
Lisätään näihin kaikkiin vielä se, että omistajat maksavat tuntiohjaajille TODELLA huonosti. Jos haluatte antaa ohjaajien ammattitaidolle arvostusta, vinkkaan että ette kannata rahoillanne tällaista paikkaa. Kiitos.
- läädi
^Niin siis oletko itse tässä paikassa töissä vai? Jos olet, niin ihan uteliaisuudesta kysyn, että mikä on TODELLA huonosti? Ja mikä on ohjaajan normipalkka?
- Ohjaaja1
En ole enkä mene. "Normipalkkaa" ei ole, mutta jokainen vähänkään kokeneempi ohjaaja ei liikahda mihinkään alle 30 €/h. Tässä on otettava huomioon myös se, että tunnille ei voi mennä valmistautumatta, vaan tunti täytyy suunnitella etukäteen. Kollegani saa tuolla 7,5 €/h 0,5 € jokaisesta asiakkaasta. Eli siirretään ohjaajalle asiakashankinnan riski, joka oikeasti kuuluu yrittäjälle.
WAW:ssa tuntuu kaikki asiat olla maksullisia. Pilatekset ja kahvakuulat, jotka kuuluvat useimmilla saleilla kuukausi-maksuihuin, Nyt tuli vielä kulku-avainkin maksulliseksi.
Herää kysymys, onko rahapula iskenyt vai ahneus, Kannattaa harkita, mihin rahansa laittaa.- wauwauuuu
Se on nykyään Planet WAW
- tyytyväinen-asiakas
WAWilla on ihana henkilökunta ja tuntitarjonta laajenee kokoajan.. myös paljon hyviä kursseja. En sitten tiedä, onko noin vaan ollut ennen. Koska viimeisen vuoden aikana tämä on ollut ihana paikka. Täällä on hyvä tunnelma ja aurinkoista porukkaa. On varmasti tapahtunut kehitystä...
- CMN
Tammikuussa 2015 kävin Vaasan WAW Wellness Centerissä ja solmin heidän kanssaan kirjallisen, määräaikaisen palvelusopimuksen 12 kuukaudeksi alkaen 1.4.2015. Painotin sopimustilanteessa että haluan kokeilla vuoden, jonka jälkeen arvioin tilannetta uudestaan. Kirjallisessa sopimuslomakkeessa on kohta ”Määräaikainen sopimus jatkuu tämän jälkeen yhtä pitkällä kaudella tai x kuukautta kerrallaan” . Kummassakaan kohdassa ei ole merkintää. Maanantaina 14.3.16 menin salille palauttamaan avaimen ja sain kuulla että sopimus pitää irtisanoa vaikka on määräaikainen. Vastaanoton henkilö ei kuitenkaan voinut ottaa irtisanomista vastaan vaan pyysi varaamaan keskusjohtajalta tapaamisaikaa.
15.3.16 Soitin paikan keskusjohtajalle joka totesi että on harmi että että en ole ymmärtänyt asiaa ja että he toimivat kuluttajaviraston ohjeiden mukaisesti. Keskusjohtaja pyysi irtisanomiseni sähköpostilla ja lähetin sen samana päivänä mutta vastausta en saanut. Seuraavana päivänä tuli vuoden jäsenyyslasku. Mailasin taas keskusjohtajalle, joka vastasi sähköpostitse että hän on käynyt minun kanssani läpi että sopimus jatkuu 1 kuukausi kerrallaan, mutta koska olen nyt irtisanonut sen nyt, riittää jos maksan huhtikuun kuukausimaksun. Sopimukseen ei siis ole merkattu kumpaakaan jatkovaihtoehtoa, keskusjohtaja sanoo käyneensä kanssani läpi että jäsenyys jatkuu 1 kuukausi kerrallaan mutta lasku tuli vuodesta.
Olin yhteydessä kuluttajavirastoon ja heidän linjauksessa sanotaan m.m. :
”Useat kuntokeskukset tarjoavat vaihtoehtoisina jäsenyysmalleina toistaiseksi voimassa olevaa ja määräaikaista jäsenyyttä. Toistaiseksi voimassa oleva sopimus jatkuu kunnes se irtisanotaan päättymään sopimuksessa määritellyn irtisanomisajan kuluttua. Sopimus, joka on voimassa määrätyn ajan, esimerkiksi tietyn kuukausimäärän, on sen sijaan määräaikainen sopimus. Kuluttajan kanssa solmittavasta sopimuksesta tulee käydä selkeästi ilmi, onko sopimus voimassa toistaiseksi vai määräajan. Määräaikainen sopimus päättyy pääsääntöisesti sovitun määräajan kuluttua. Toistaiseksi voimassa oleva sopimus taas päättyy sopimuksen irtisanomisella…. Lähtökohtaisesti sallittuja ovat sen sijaan määräaikaiset kuntokeskussopimukset, jotka muuttuvat määräajan jälkeen toistaiseksi voimassa oleviksi. Sopimus on tällöin määräaikaisen sopimuskauden jälkeen irtisanottavissa normaalia irtisanomisaikaa noudattaen. Mikäli yritys tarjoaa kuluttajalle tällaista sopimusmallia, kuluttajalle täytyy kuitenkin etukäteen tehdä selväksi, että sopimus jatkuu automaattisesti määräaikaisen sopimuskauden päätyttyä. Kuluttajaa tulee myös muistuttaa sopimuksen jatkumisesta toistaiseksi voimassa olevana hyvissä ajoin ennen määräaikaisen sopimuskauden päättymistä.
Irtisanomisen pitää käydä kuluttajan kannalta riittävän helposti. Sopimuksen irtisanomiseksi tulee riittää irtisanomisilmoitus kirjallisesti tai muutoin todisteellisesti. Mikäli yritys ilmoittaa yhteystietonaan myös sähköpostiosoitteen, tulee irtisanominen voida suorittaa tähän sähköpostiosoitteeseen. Yrityksen henkilökunta ei myöskään voi kieltäytyä vastaanottamasta henkilökohtaisesti toimitettua irtisanomisilmoitusta ja antamasta siitä kirjallista kuittausta. Jos sopimuksen irtisanominen esimerkiksi edellyttää käytännössä ajan varaamista tietylle henkilölle tai henkilökohtaista käyntiä salilla tiettyyn aikaan päivästä, voidaan tätä pitää kohtuuttomana, koska se voi tarpeettomasti pitkittää kuluttajan irtipääsyä sopimuksesta”
Kirjallisen sopimuksen takasivulta löytyy tiedot siitä, että myös määräaikainen sopimus täytyy irtisanoa. Olin huolimaton kun en lukenut niitä, vaan oletin että määräaikainen sopimus on määräaikainen, varsinkin kun kumpaakaan jatkovaihtoehtoa ei rastitettu sopimuksessa. Kuluttajaviraston linjauksessa sanotaan että kuluttajaa tulee myös muistuttaa sopimuksen jatkumisesta toistaiseksi voimassa olevana hyvissä ajoin ennen määräaikaisen sopimuskauden päättymistä. Tässä tapauksessa muistutus tuli laskuna. WAW Wellness planetin toimintatavat sopimuksen päätyttyä jättävät katkeran maun ja kuva siitä että yritys rahastaa asiakkaitaan häikäilemättä.- Longtimenosee
Eli näköjään edelleen sama tyylitön ja laittomaksikin luokiteltava menetelmä sopimusten kanssa käytössä kuin kolmisen vuotta sitten. Tuolloin sain itse takuta asian kanssa ja olin jo kuluttaja viranomaisiinkin yhteydessä. Olivat sitä mieltä, että laitonta toimintaa. Käytännössähän he voivat kuitenkin antaa yritykselle päätöksessään vain toimintasuosituksen. Enkä itse uskonut, että tämä kyseinen yritys olisi asiasta piitannut vähääkään. Oikeuteen haastaminen olisi ollut ratkaisu, mutta omat voimavarani eivät tuolloin sellaiseen riittäneet.
Noh, eiköhän karma kosta vielä jossain vaiheessa.
- 5678908
sama missä noista käytte kaikki on noita blogi päivittäjien kokoontumispaikkoja eikä mitään kuntoilupaikkoja....juoruta voi muuallakin..ku reenataan ni reenataan siinä ei puhelinta tarvita v...u että vituttaa.....oon joskus käyny kattomas tietty se on ajan henki...sitten hypitään fitnes,pump,jooga....rewelissä istutaan joku vi..un vihersmootie kourassa niin tervehenkisenä....viikonloppu koittaa ostetaan varuiks pari tonkka kiljua(punaviiniä)hups...ne meni siinä kerralla ja tuli oltua waildissakin...mitää en muista....kukahan toi äijjäkin on.....näin ne teeskentelevät fitnespellet...sori vaan
- normirauta
sama mikä se noista on voi niitä selfietä ottaa kotonakin peilin edessä pyyhe olkapäillä ja sanoo olleensa salilla? puolet läskiperseistä joilla on kortit ja käy saleilla ottaa vaan kuvia ja juttelee...sitten mennään smootielle...ollaan niin terveitä....
- siam
Kyllä saleilla kunnolla treenataankin, täytyy vain löytää itselleen sopiva paikka. Olin kyseisellä salilla jäsenenä ja sanoin itseni irti puolivuotta ennen, jotta eivät keksisi mitään hankaluuksia. Nyt olen muualla ja ihan tyytyväinen. Luulisi, että heidän huono asiakaspalvelu olisi jo useamman tiedossa.
- mielenkiintoista1111
hakevat ohjaajia. entiset lähteneet?
- Entinen_asiakas
En tiedä miten aktiivinen tämä keskustelu vielä on mutta tässä omat kokemukset. Ihan ookoo silloin kun sielä oli jäsenenä. Mutta melkein tuli joka kuukausi muistutuslasku postitse vaikka mulla oli suoraveloitus. Ensimmäisen muistutuksen kohdalla otin yhteyttä, johon omistaja vastasi että niitten järjestelmässä oli jotain häikkää mutta jos mulle tulisi jatkossa muistutuksia saisin heittää ne suoraan roskiin niin kauan kun minulla oli suoraveloitus. Maksoin aina tulevan kk laskun edeltävänä kuukautena, eli esim heinäkuun laskun maksoin jo kesäkuun lopussa. Irtisanominen meni hyvin, turhaan pelkäsin kettuilua omistajilta mikä oli positiivista. Mutta, jonkun ajan päästä sain taas muistituslaskun joka oli viimeiseltä kuukaudelta. Heitin sen suoraan roskiin koska tiesin että olin sen maksanut.. sen jälkeen tulikin ulosotosta postia ja lasku olikin mennyt niin pitkälle. Otin Wawin omistajaan yhteyttä joka väitti etten ollut maksanut sen kuukauden jäsenyyttä vaikka kuinka koitin selittää että olen jo edeltävänä kk maksanut laskun.. hirvee sähköpostirumba ja kopioita maksuista ja silti kehtasivat väittää etten ollut laskua maksanut. Eli loppujen lopuksi jäi huono fiilis..
- nytihmetyttäävähän
Kuntosalilaskusta pitää tulla muikkarin jälkeen ensin maksuvaatimus (perintäkirje) ja vasta yhden kirjallisen maksuvaatimuksen jälkeen asian voi haastaa käräjäoikeuteen. Haastemies antaa haasteen tiedoksi ja siihen on vielä parin viikon vastausaika vähintään. Jos asiaa ei noteeraa tässäkään kohtaa, niin asiassa annetaan velkomustuomio ja se menee ulosottoon, josta sitten tulee ensin kirje ja sen jälkeen alkaa ulosmittausselvitys, jos laskua ei maksa. Aika monta kirjettä olet jättänyt huomiotta, jos muistutuksen jälkeen mielestäsi seuraava askel tässä oli ulosotto?
- Entinen_asiakas
Anteeksi, tarkoitin siis perintätoimistolta, en ulosotosta. Olet oikeassa!
- Anonyymi
Olisipa tämän viestiketjun nähnyt ennen kuin liittyi jäseneksi. Kummasti on hyviä vetäjiäkin sieltä kadonnut. Huhupuheita vain olen kuullut siitä asiasta, itse en varsinaisesti tiedä mitään...
- Anonyymi
käykö noissa enemmän selfien ottajiavai treenaajia???? mun mielestä vastaus a voittaa.....nimimerkki kunnossa oleva mies joka ei treenaa...työ tuo lihakset
- Anonyymi
upa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
upa
Mikä on upa?
- Anonyymi
nyt se karma kostaa.
- Anonyymi
vaikka en saanut ihan selvää tuosta yhdestä kirjoituksesta oli siinä kyllä totuuden siemen.
tyttölapset istuvat koneella ottavat eri asennoissa selfiet,sitten mäkkiin...ihmetellään kun perse ei pienene`? kumma. pikkusen hintahtavat salihousu spray rusketus kundit peilaa itseensä enemmän kun treenaa...gay meno? musa soi ja lujaa....no ne käy jotka viihtyy. mitää en oo ottanu se on varma
- Anonyymi
Mikä nykyään on tilanne? Uskaltaako kokeilla tätä salia?
- Anonyymi
Jos et välitä siitä, että ohjaajia riistetään minimipalkalla ja asiakkaita k*setetaan, mene ihmeessä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et välitä siitä, että ohjaajia riistetään minimipalkalla ja asiakkaita k*setetaan, mene ihmeessä...
Olis määräaikainen tarjous 39 e, sopis periaatteessa tuo yksi kuukausi nyt keväälle. Mutta epäilyttävältä vaikuttaa.....m
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis määräaikainen tarjous 39 e, sopis periaatteessa tuo yksi kuukausi nyt keväälle. Mutta epäilyttävältä vaikuttaa.....m
mun mielestä lady line ja joku kuvaliike vois yhdistää voimansa..kun siellä lähinnä otetaan selfietä juomapullot kourassa,hikoilu ei käy ettei meikit levee
- Anonyymi
Haukut siellä saa edelleen jos irtisanoo jäsenyyden. Syyllistetään. Byhyy kun korona vei talouden surkealle tasolle, kuinka voit tehdä meille näin. Vilkaise niiden taloustietoja niin se kertoo paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin
älkää ny siellä pysyy fitissä ottammalla selifetä ja juoruamalla viikon asiat
- Anonyymi
Waw lopettaa toimintansa 29.5.
- Anonyymi
Miksi lopettaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi lopettaa?
Virallinen selitys täällä https://waw.fi/fi-fi/article/uutiset/jaahyvaiset/2575/, todellinen selitys löytynee yhtiön taloustiedoista...
- Anonyymi
Lainaus WAW:n kotisivulta:
”Uuden kodin mahdollisuudet
Olemme tukenanne "uuteen kotiin" muutossa vahvasti, joten meihin voitte olla yhteydessä. Kuten edellä mainittiin, jäsenyytesi jatkuu automaattisesti samaan hintaan toistaiseksi voimassa olevana.” (Lainaus päättyy)
Miten voi olla mahdollista, että asiakastietoja on siirretty kolmannelle osapuolelle, ehkä asiakkaan tietämättä? Eiköhän rikoslakikin sano tähän jotain? Olisiko kaikkien niiden aiheellista nostaa asiasta joukkokanne, joiden asiakastietoja on luvatta annettu kolmannelle osapuolelle!!!- Anonyymi
Todennäköisesti tuo asiakastietojen luovuttaminen on ihan normaali yrityskauppa. Asiakkaat ei kuitenkaan ole pakko siirtyä wsc:lle.
Nauroin tuolle kun väittävät nettisivuillaan, että on lähtenyt "vahingossa" ylimääräisiä laskuja. Joo niin varmaan :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti tuo asiakastietojen luovuttaminen on ihan normaali yrityskauppa. Asiakkaat ei kuitenkaan ole pakko siirtyä wsc:lle.
Nauroin tuolle kun väittävät nettisivuillaan, että on lähtenyt "vahingossa" ylimääräisiä laskuja. Joo niin varmaan :DIhmettelen vahvasti, jos asiakastietojen luovutus täysin erilliselle, kolmannelle osapuolelle on laillista. Yleinen tietosuoja-asetus (GPDR) määrittää aika yksityiskohtaisesti ja äärettömän tiukasti, miten asiakastietoja tulee käsitellä.
Ehkä tilanne saattaisi olla eri, jos WAW olisi asiakkaineen myyty uudelle omistajalle WAW:ina. Nythän niin ei ole, vaan kyseessä on täysin eri paikka, eri sali, eri konsepti -eri kaikki. Ja mikä arveluttavinta, ilman asiakkaan suostumusta ja tietoa.
Itse asiakkaana en hyväksyisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2017048- 1592086
- 1131718
- 511410
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551278Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571165Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001094Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71036Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan257985- 41979