virtsan haju

onkos muilla?

mistä voi johtua toisinaan esiintyvä todella paha virtsan haju? wc:ssä käynnin jälkeen haju lehahtaa nenään kitkeränä, kuin metallisena. mitään muita oireita ei ole. kyllä olen lukenut, että virtsatulehduskin voi oireilla pelkällä hajulla, mutta tuntuisi vaan kovin turhalta syödä antibioottia pelkkään hajuun.
kuiviin limakalvoihin ollut vagifem, jota olen käyttänyt vain n. 1x 3:ssa viikossa.
eli tuskin haju siitä johtuu.

5

9272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seija_kk

Minulla virtsaa karkaili ja se housuihin tarttuneena aiheutti tuoksuhaittoja.

• haauuuuu

Minunkin mielestä virtsan haju on muuttunut vaihdevuosien myötä. Välillä haju on yhtä paha kuin parsan syönnin jälkeen.

• Anonyymi

Liian vähän nestettä voimistaa virtsan väkevää hajua. Ylimääräinen lasillinen vettä aamulla, päivällä ja myöhään iltapäivällä lievittää tilannetta ja huuhtelee kehosta liikoja kuona-aineita.

• Anonyymi

Niin tekee, mutta vaihdevuosien ei sinänsä luulisi vaikuttavan nestetasapainon säätelyyn, paitsi jos hikoilu infernaalista. Kyllä tässä on varmaan jostain metabolian ongelmasta kyse. Vesi ei huuhtele kuonaa pois eikä tämän vuoksi tarvi lipittää vettä ylenpalttisesti.

Itsellä samaa, mut ei ole eikä voikaan olla vaihdevuosia, mutta samoja oireita kyllä ja näillä säillä pahenee😉 Minusta runsas kaalien syönti vaikuttaa ja sokeri (vaikka ei sokeritautia) hDI on mut se on eri juttu sekä kahvi mutta eipä sekään aina. Tottakai nestevaje em. vuoksi ja siksi että hikoilen hyvin herkästi mut näitä ei tarvi ihmetellä, ja on jotain muutakin. Semmosta olen myös lukenut, että hiilihydraattivaje saisi aikaan hyperammonemiaa mistä pistävä haju. Tästäkin on jotain viitettä, mut en mä tiedä kun mä niitä syön kumminkin. Hankala asia tämä voi kyllä joskus olla

Monisairas

• Anonyymi

Ostakaa kaupasta tenaa virtsankarkailuun niin ei haise, kun muistaa vaihtaa niitä välillä. Myös alapään pesu on tärkeää tehdä joka päivä. Muuten haisee pissa väkevästi. Samoin vaatteiden vaihto ja pesu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      197
      6861
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2026
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1678
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1380
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1064
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      977
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      944
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe