virtsan haju

onkos muilla?

mistä voi johtua toisinaan esiintyvä todella paha virtsan haju? wc:ssä käynnin jälkeen haju lehahtaa nenään kitkeränä, kuin metallisena. mitään muita oireita ei ole. kyllä olen lukenut, että virtsatulehduskin voi oireilla pelkällä hajulla, mutta tuntuisi vaan kovin turhalta syödä antibioottia pelkkään hajuun.
kuiviin limakalvoihin ollut vagifem, jota olen käyttänyt vain n. 1x 3:ssa viikossa.
eli tuskin haju siitä johtuu.

5

8815

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seija_kk

Minulla virtsaa karkaili ja se housuihin tarttuneena aiheutti tuoksuhaittoja.

• haauuuuu

Minunkin mielestä virtsan haju on muuttunut vaihdevuosien myötä. Välillä haju on yhtä paha kuin parsan syönnin jälkeen.

• Anonyymi

Liian vähän nestettä voimistaa virtsan väkevää hajua. Ylimääräinen lasillinen vettä aamulla, päivällä ja myöhään iltapäivällä lievittää tilannetta ja huuhtelee kehosta liikoja kuona-aineita.

• Anonyymi

Niin tekee, mutta vaihdevuosien ei sinänsä luulisi vaikuttavan nestetasapainon säätelyyn, paitsi jos hikoilu infernaalista. Kyllä tässä on varmaan jostain metabolian ongelmasta kyse. Vesi ei huuhtele kuonaa pois eikä tämän vuoksi tarvi lipittää vettä ylenpalttisesti.

Itsellä samaa, mut ei ole eikä voikaan olla vaihdevuosia, mutta samoja oireita kyllä ja näillä säillä pahenee😉 Minusta runsas kaalien syönti vaikuttaa ja sokeri (vaikka ei sokeritautia) hDI on mut se on eri juttu sekä kahvi mutta eipä sekään aina. Tottakai nestevaje em. vuoksi ja siksi että hikoilen hyvin herkästi mut näitä ei tarvi ihmetellä, ja on jotain muutakin. Semmosta olen myös lukenut, että hiilihydraattivaje saisi aikaan hyperammonemiaa mistä pistävä haju. Tästäkin on jotain viitettä, mut en mä tiedä kun mä niitä syön kumminkin. Hankala asia tämä voi kyllä joskus olla

Monisairas

• Anonyymi

Ostakaa kaupasta tenaa virtsankarkailuun niin ei haise, kun muistaa vaihtaa niitä välillä. Myös alapään pesu on tärkeää tehdä joka päivä. Muuten haisee pissa väkevästi. Samoin vaatteiden vaihto ja pesu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe