virtsan haju

onkos muilla?

mistä voi johtua toisinaan esiintyvä todella paha virtsan haju? wc:ssä käynnin jälkeen haju lehahtaa nenään kitkeränä, kuin metallisena. mitään muita oireita ei ole. kyllä olen lukenut, että virtsatulehduskin voi oireilla pelkällä hajulla, mutta tuntuisi vaan kovin turhalta syödä antibioottia pelkkään hajuun.
kuiviin limakalvoihin ollut vagifem, jota olen käyttänyt vain n. 1x 3:ssa viikossa.
eli tuskin haju siitä johtuu.

5

9170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seija_kk

Minulla virtsaa karkaili ja se housuihin tarttuneena aiheutti tuoksuhaittoja.

• haauuuuu

Minunkin mielestä virtsan haju on muuttunut vaihdevuosien myötä. Välillä haju on yhtä paha kuin parsan syönnin jälkeen.

• Anonyymi

Liian vähän nestettä voimistaa virtsan väkevää hajua. Ylimääräinen lasillinen vettä aamulla, päivällä ja myöhään iltapäivällä lievittää tilannetta ja huuhtelee kehosta liikoja kuona-aineita.

• Anonyymi

Niin tekee, mutta vaihdevuosien ei sinänsä luulisi vaikuttavan nestetasapainon säätelyyn, paitsi jos hikoilu infernaalista. Kyllä tässä on varmaan jostain metabolian ongelmasta kyse. Vesi ei huuhtele kuonaa pois eikä tämän vuoksi tarvi lipittää vettä ylenpalttisesti.

Itsellä samaa, mut ei ole eikä voikaan olla vaihdevuosia, mutta samoja oireita kyllä ja näillä säillä pahenee😉 Minusta runsas kaalien syönti vaikuttaa ja sokeri (vaikka ei sokeritautia) hDI on mut se on eri juttu sekä kahvi mutta eipä sekään aina. Tottakai nestevaje em. vuoksi ja siksi että hikoilen hyvin herkästi mut näitä ei tarvi ihmetellä, ja on jotain muutakin. Semmosta olen myös lukenut, että hiilihydraattivaje saisi aikaan hyperammonemiaa mistä pistävä haju. Tästäkin on jotain viitettä, mut en mä tiedä kun mä niitä syön kumminkin. Hankala asia tämä voi kyllä joskus olla

Monisairas

• Anonyymi

Ostakaa kaupasta tenaa virtsankarkailuun niin ei haise, kun muistaa vaihtaa niitä välillä. Myös alapään pesu on tärkeää tehdä joka päivä. Muuten haisee pissa väkevästi. Samoin vaatteiden vaihto ja pesu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      2545
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      203
      1190
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1101
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      923
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      101
      912
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66