Polttarit tampereelle

hannakekäläinen

Hei vain, asun itse pohjoisessa mutta pitäisi järjestää polttarit tamperelle sillä juhlakalu ja suurin osa vieraista ovat myös siellä. olen kumminkin kaaso ja siskoni odottaa meneviä polttareita minulta ja olen hieman pihalla mitä kaikkea tampereella voisi tehdä kohtuullisin hinnoin?
Olkaa kilttejä ja ehdotelkaa esimerkiksi extreme-lajeja tarjoavaa ja saunatiloja/muita tiloja, mitä saisi edullisesti sillä en usko monen vieraan haluavan kovasti maksaa. Varmaankin budjetti olisi n. 50 e ympärillä per hlö, ja henkilöitä on luultavasti n. 10 mutta en ole vielä saanut listaa ketä siskoni haluaa.

siskoni on räväkkä persoona ja haluaa ikimuistoiset polttarit, mutta mitään nolaamista en ajatellut suorittaa, mutta kaikkea muuta.
toki jokin luksuskin olisi kiva mutta budjetti tuskin siihen menee.
mietin myös limusiiniajoa baariin mutta taitavat olla aika hintavia tampereella..

kiitoksia hirveästi!

7

1195

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ----
    • SAunabus
    • Vakoilumuseo
    • Äänitysstudioon

Jos polttarisankari tykkää laulaa karaokea, niin hieno elämys on käydä äänittämässä joku lempikappale oikealla äänitysstudiolla. Ainakin Sonancella http://www.sonance.fi on hienot puitteet polttareille. Porukka voi vaikka sanoittaa uusiksi jonkun tutun biisin, sitten sen voi soittaa häissä ohjelmanumerona. Koko homma hoituu parissa tunnissa, meidän porukka kävi heti polttaripäivän aluksi puolilta päivin ja voin kyllä suositella!

• Polttarikaraoke.fi

Tämä on hyvä idea. Sonance ei taida olla enää toiminnassa, mutta Epilässä on vastaava palvelu. Sivuilta löytyy lisätietoa: http://polttarikaraoke.fi.

• tyniskäww

http://kylpytynnyri.org
      Tuota voi vuokrata ympäri vuoden. Voi yhdistää esim. avanto uintiin. Naisille ja miehille.

• Siru90

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      58
      1646
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      365
      1162
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      136
      938
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      14
      764
    5. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      622
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      598
    7. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      90
      558
    8. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      45
      529
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      498
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      47
      475
    Aihe