Kolumbia on alkanut kovasti kiinnostaa, kun tulee yleensä siihen suuntaan talvella lähdettyä. Selasin juuri AM:n uutta esitettä ja kysyisin teiltä siellä jo käyneiltä, minkälaista matkaa näistä AM:n valikoimista suosittelette: Pelkkää Cartagenaa vai jotakin yhdistelmää?
Ensi talvena
1
224
Vastaukset
- Cartagena-fani
Hola,
Olen kirjoittanut tälle palstalle aikaisemmin. Katso otsikon Panama-Cartagena-Isla de Barun alta 5.2. kirjoittamani juttu nimimerkillä Cartagena-fani. Saman otsikon alla on muutama juttu aiheesta.
Cartagena on karibialainen kaupunki. Tykkäsimme kovasti. Ehkä viikko on sopiva aika olla siellä ja katsella sitten muutakin Kolumbiaa kun kerran niin kauas lähtee. Lähdemme tosiaan tammikuussa uudelleen Kolumbiaan ja nyt Cartagena-Santa Martaan. Viimeksi olimme Cartagena-Barulla. Silloin piti reissata Panaman kautta ja silloin meni lentokentillä aikaa pari päivää.
Jos ilmansuunta on tuttu ja Karibialainen elämänmeno on mieleen, sinne vaan! Paikassa on rento lomatunnelma, paljon nähtävää ja edullinen hintataso.
Adios!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231168- 70880
- 48874
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 33702
- 60699
- 94673