Kolumbia on alkanut kovasti kiinnostaa, kun tulee yleensä siihen suuntaan talvella lähdettyä. Selasin juuri AM:n uutta esitettä ja kysyisin teiltä siellä jo käyneiltä, minkälaista matkaa näistä AM:n valikoimista suosittelette: Pelkkää Cartagenaa vai jotakin yhdistelmää?
Ensi talvena
1
246
Vastaukset
- Cartagena-fani
Hola,
Olen kirjoittanut tälle palstalle aikaisemmin. Katso otsikon Panama-Cartagena-Isla de Barun alta 5.2. kirjoittamani juttu nimimerkillä Cartagena-fani. Saman otsikon alla on muutama juttu aiheesta.
Cartagena on karibialainen kaupunki. Tykkäsimme kovasti. Ehkä viikko on sopiva aika olla siellä ja katsella sitten muutakin Kolumbiaa kun kerran niin kauas lähtee. Lähdemme tosiaan tammikuussa uudelleen Kolumbiaan ja nyt Cartagena-Santa Martaan. Viimeksi olimme Cartagena-Barulla. Silloin piti reissata Panaman kautta ja silloin meni lentokentillä aikaa pari päivää.
Jos ilmansuunta on tuttu ja Karibialainen elämänmeno on mieleen, sinne vaan! Paikassa on rento lomatunnelma, paljon nähtävää ja edullinen hintataso.
Adios!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741