Iphonen näytön korjaus

Iphone 3GS M

Onko kenelläkään tietoa ett mistä saisi iphone 3GS näytön korjattua halvalla helsingin seudulla. Olen katsonut muutamia paikkoja mutta kun ne maksaa noin 200 € eli tosi paljon. Jos sen korjais ite niin se ois about 70 € mutta siinä on sitten omat riskinsä että korjaako sen oiken.
Plzz jos joku tietää nii kertokaa ihmeessä olen ihan liemessä kun en uskalla käyttää sitä ollenkaan!!
Kiitos vastauksista

11

1976

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omena taskussa
    • freeipodtouh

http://apple.freebiejeebies.co.uk/537940 tuolta sais ilmasia ipodtoucheja iphoneja ipadeja ja muuta apple kamaa ei oo vaikee saada ja se lähetetään sun kotiovelle ilman toimituskuluja ja täysin ilmaista. =)

• Kasmirsh
    • Macisti huolto
    • Halvin minkä löysin
    • jartsajari

http://www.itapsa.com puhelimen sai tunnissa korjattua. asiakaspalvelusta propsit menee kyllä jätkille kans..

-jari

• ompussa mato
    • AiitaminAikuinen

Kyssäri avaus sairaan vanha!
      Mutta
      Moista Vanhentunutta 3GS ei kannata korjailla!

• Jeesus v2.0

Mikä ihme siinä puhelimessa muka happanee?

Jos luuri toimii ja ei ole tarvetta uudempien versioiden ominaisuuksille (kuten 99,9% ei tarvitse) niin hemmetin tyhmäähän se olisi ostaa uusi viiden sadan luuri sen sijaan että korjaisi vanhan toimivaksi parilla kympillä. Ei se 3gs ole mihinkään "vanhentunut" mikäli laite on muuten toimiva.

Matkapuhelin on helposti hajoavaa ja häviävää kulutustavaraa johon on täysin järjetöntä upottaa omia rahojaan sataa euroa enempää. Eri asia jos saa jonkun muun maksamaan.

• minulla kans iphone 3gs näyttö hajalla, puhelin toimii muuten täysin moitteettomasti, mutta näyttö on ikävän näköinen.. mietin että onnistuisinko vaihtamaan näytön itse ?
      kinkkinen homma kuulemma, mutta aina voi yrittää ! :)

• johkuliini22

edullisimmin sain www.icenter.fi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe