kokemuksia jammuista musan kuunteluun?? entä, onko audio-pron subbarista mitää hyötyä noiden kajareiden kanssa??
yamaha ns-555+audio-pro 2.27
2
1385
Vastaukset
- Kjsjsjwjwjjj
Omistan yamaha ns555 ja huiput on, eikä tarvii erillistä subbaria, kruunu on vielä että äänen erottelukyky on huippuluokkaa, en vaihataisi näitä pois mistään hinnasta! Näitä on moitittu, musta tuntuu että ostajilla on ongelmia näiden kajarien kans, sijoitus ja säädöissä ja sun muuta sontaa. Mm oon lukenu että nää on markkinoiden parhaat. Mut ennenkaikkee epäilen moittijoiden vahviastin on tehoton, vahvistimesta riippuu tosin kyl ehkä eniten miten kajarit toimii kuten bassot, näistä täytyis tietää.
- Parantaa
Minulla on kef Q500 missä on kaksi passivi sätelijä.
Ostin uuden pääte vahvistinen Harman kardon Signature 1.5
Ja ääni parani kyllä minulla on Dali E 12 F subbari sekin parabta ääntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801995
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591707Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461676- 1231453
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1561228Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501092Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58990- 69882
- 15879
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26877