kokemuksia jammuista musan kuunteluun?? entä, onko audio-pron subbarista mitää hyötyä noiden kajareiden kanssa??
yamaha ns-555+audio-pro 2.27
2
1607
Vastaukset
- Kjsjsjwjwjjj
Omistan yamaha ns555 ja huiput on, eikä tarvii erillistä subbaria, kruunu on vielä että äänen erottelukyky on huippuluokkaa, en vaihataisi näitä pois mistään hinnasta! Näitä on moitittu, musta tuntuu että ostajilla on ongelmia näiden kajarien kans, sijoitus ja säädöissä ja sun muuta sontaa. Mm oon lukenu että nää on markkinoiden parhaat. Mut ennenkaikkee epäilen moittijoiden vahviastin on tehoton, vahvistimesta riippuu tosin kyl ehkä eniten miten kajarit toimii kuten bassot, näistä täytyis tietää.
- Parantaa
Minulla on kef Q500 missä on kaksi passivi sätelijä.
Ostin uuden pääte vahvistinen Harman kardon Signature 1.5
Ja ääni parani kyllä minulla on Dali E 12 F subbari sekin parabta ääntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1186346Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816167Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696030Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443972Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452375Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1201411- 121251
- 1871098
- 59897