markan seteleitä 1939-1963

MS

löysin melko vanhoja markan seteleitä, vanhimmat ovat 5 ja 20 markan seteleitä vuodelta 1939, ja 10 markan seteli vuodelta 1945. myös sadan markan seteleitä löytyy vuosilta 1939 ja 1945. onko näillä mitään arvoa? myös muita seteleitä löytyy, esim. jokin ilmeisesti venäläinen seteli vuodelta 1937. osa paremmassa, osa huonommassa kunnossa.

jos kiinnostaa niin saa toki pyytää lisätietoja. itseäkin kiinnostaisi kovasti tietää setelien mahdollinen arvo.

13

1060

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nämä 5,10 ja 20 markan setelit ovat hinnaltaan alle vitosen kappale (taitoksia, ryppyjä ym.). Sileinä hinnat ovat 8-30euron tuntumassa.
      Vuosien1939-1945 satasista ei hintaa pysty sanomaan ilman ko.setelin kuvaa. Näissä vaikuttaa malli, allekirjoittajat sekä setelin kunto erittäin paljon, eli hintahaitari on 1-70 euroa.

      • MS

        selvä. jos on kiinnostusta niin voisin kuvia laittaa. itse en näillä tee mitään, ja opiskelija kun olen niin jokainen euro olisi tarpeen. mielelläni ne myisin pois jos ne joku vaan tahtoo.


      • myymyy
        MS kirjoitti:

        selvä. jos on kiinnostusta niin voisin kuvia laittaa. itse en näillä tee mitään, ja opiskelija kun olen niin jokainen euro olisi tarpeen. mielelläni ne myisin pois jos ne joku vaan tahtoo.

        MYY NE HUUTO.NET HYVIEN KUVIEN KERA SAAT PARHAAN HINNAN


    • Laita kuvat s-postiin cevy22(at)suomi24.fi tai kuvalinkkinä tähän keskusteluun, niin katselen onko seteleissä mielenkiintoisia joukossa

    • MS

      laitoin useita kuvia s.postilla, toivottavasti tulivat perille.

      • Ei tullut kuvat perille (s-postin osoitteessa (at) tarkoittaa @ merkkiä.


      • MS
        cevy kirjoitti:

        Ei tullut kuvat perille (s-postin osoitteessa (at) tarkoittaa @ merkkiä.

        juu ymmärsin kyllä tuon @ merkin, mutta niiden kuvien lisäämisessä oli jokin ongelma. hotmail ilmoitti englanniksi jostakin virheestä. yritän saada kuvia tulemaan.


    • seteli

      Mulla on kanssa 100 mk seteli vuodelta 1939. Sen allekirjoittajina ovat - jos saan oikein selvää - Lauri af Heurlin ja ehkä Karpelan, Setelissä on taittuma keskellä. Mikähän tämän arvo olis?

    • markkoja1

      täällä ois myös 9 kappaletta 100 markan seteleitä myynnissä.setelit ovat vuodelta1986.kuvia voin laittaa kiinnostuneille.

    • pajatso1

      10 markan seteli 1939. Ei pakasta vedetty, mutta siisti. Minkä arvoinen?

    • MicCu

      Olisi 10 markan seteli (1963) Hyvässä kunnossa.

    • joooooooooo

      joo eli ei kiinnosta tietää vaikka sulla oiskin semmonen. luulet varmaan et siitä saa tuhansia. mut oikeesti en maksais tommosesta ku 10 senttiä

    • 1211222122122

      Tuon 10 mk setelin arvo : esim 10mk 1963 Litt A T kirjaimella arvoa jo satasia .
      Ilman kuvaa tai tietoa setelistä, ei arvoa voi antaa .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe