harrastuskoiran hankinta

maaltamevaan

ajattelin saisiko tältä palstalta apua kolmannen harrastus kaverin hankkimiseen?(agility,vedätys,jälki)
olen jo pitkään haaveillut typistetystä dobberista.en vaan ulkonäön takia vaan ihan sen takiakkin että se piiska häntä ei minua miellytä.(kokemusta on)
joten olen ajatellut hankkivani dobberin ulkomailta.
hinta haarukkaa olisi mukava tietää näin etukäteen jos vaikka virosta joltakin kasvattajalta sellaisen sitten hankkisi.rahalla ei sinänsä minulle ole väliä koska haluan hyvän koiran hyvästä suvusta.
miten tällä huonolla kielitaidolla kasvattajaan voisi ottaa yhteyttä?
kokemusta on dobbereista jo entuudestaan paljon, ja tätä hankintaa olen jo haaveillut sen kolme vuotta.
se joka osaisi neuvoa ns.tietämätöntä niin laittakaa ihmeessä neuvoja tulemaan!

6

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hääääälöy
    • nhH8o

      Kannattaa opetella Englantia, jos koiran meinaa ulkomailta tilata.

    • dobermanni ihkutus

      sitte kannattaa harrastaa tokoo ja aktiviteettii

    • Karttsi

      Myös Suomesta voit löytää typistetyn dobberin, mikli et aivan pentua välttämättä halua.

      • smsj90us

        Miten sellaisen Suomesta löytää, kun täällä on typistyskielto ? Eikä sellaisia dobermanneja rekisteröidä, joiden molemmat vanhemmat ovat töpöhäntiä. Tarkoitatko joitain maahan tuotuja, jo aikuisia koiria ?


      • Karttsi
        smsj90us kirjoitti:

        Miten sellaisen Suomesta löytää, kun täällä on typistyskielto ? Eikä sellaisia dobermanneja rekisteröidä, joiden molemmat vanhemmat ovat töpöhäntiä. Tarkoitatko joitain maahan tuotuja, jo aikuisia koiria ?

        Kyllähän se tiedossa on että typistyskielto on, joten joo! Arvasit oikein notta tarkoitan maahan tuotua aikuista koiraa.

        Tai esimerkiksi vasta oli Viipurinkoirat Ry:n sivuilla uutta kotia vailla typistetty dobberi neiti, jota siskoni kyseli. Oli jo ehtinyt saada uuden kodin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      301
      980
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      633
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      538
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe