Meile tehtiin parivuotta sitten kylpyhuoneremontti taloyhtiön toimesta. Samalla remonttimiehet asensivat ostamani Damixan hanan. Asensivat sen ensin vinoon.
Hana oli myös jäykkä ja kovin äänekäs. Ajattelin oikaista sen itse ja laitoin kolme kyselyä sähköpostilla maahantuojalle. Sain kiukkuisen puhelun että kyllä sitä nyt yhdestä hanasta saadaan postia aikaiseksi. Maahantuoja lähetti uudet sisuskalut maksutta jäykkyyden ja äänekkyyden poistamiseksi. Ei auttanut. Pyysin arvostetusta Töölöläisestä putkifirmasta miehet tarkistamaan hanan asennuksen. "Ei tästä parempaa saa" totesivat. Hana oli edelleen jäykkä, äänekäs ja termostaatti reagoi hitaasti lämmön säätämiseen. Koko ajan sai kääntää että sai haluamansa lämpöistä vettä. Vedenkulutus kyseisen hanan osalta nousi noin 20% säätämisen hankaluuden takia. Puoltoistavuotta sitä kestin. Hankin toisenmerkkisen hanan ja heitin Damixan roskikseen. Nyt olen tyytyväinen.
Damixa pettymys
eiDamixaaenää
2
3371
Vastaukset 2
- Eila Lahdesta
Meidänkin Damixa oli hankala lämmönsäädön osalta.
- Vettä_kuluu
Onneton hana. Menee vaihtoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 671115
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan76879Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli75847- 62770
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti362759En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52753- 67727
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk8702Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35652Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....16550