Apua, kiitos

pleese

Haluisin kauheesti lähtee Ausseihin kun kaverinikin on ollut siellä jollain wh viisumilla mutta mulla ei oikeen ole niin paljon rahaa. Voin kait saada äidiltä rahat lentolippuun mutta voisko joku siellä oleva järjestää mulle jotain töitä ja kämpän kans jos vaan mahdollista.
En oikein välitä missä ausseissa olisin mutta olis kiva jos olis ees lämmin.

Kaunis kiitos Joanna

5

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ozmate87
      • pleese

        kiitos paljon avustasi.
        Sain jo tyäpaikan ja maksavat jopa lentoliputkin sinne ja se wh viisumikin on hankittu

        Kiitos vielä kerran avustasi !


      • Ozmate87
        pleese kirjoitti:

        kiitos paljon avustasi.
        Sain jo tyäpaikan ja maksavat jopa lentoliputkin sinne ja se wh viisumikin on hankittu

        Kiitos vielä kerran avustasi !

        Eipä kestä kiitellä. Oli mukava olla avuksi. Tuli todella hyvä mieli, kun avusta oli jotakin hyötyä. Australiassa ollessani jeesasin muutamia suomalaisia nuoria samaan töitä. Uskon kun tekee hyviä tekoja niin siitä seuraa jotakin hyvää. Australiaan on tarkotus lähteä takas, jahka saan ensin koulun pois alta.

        Brisbane on tosi mukava ja rento mesta. Siellä asuu reilu 3000 australiansuomalaista ja suosittu paikka backpackereiden keskuudessa. Itse olin 2 kuukautta duunissa Brisbanessa. Kannattaa käydä Suomiseuran tapahtumissa ja lukea Dundernews sivustoa säännöllisesti. Brisbanen Suomiseura sijaitsee Upper Mount Gravatt nimisessä kaupungiosassa.

        Mikäli suomiherkkuja tulee ikävä niin Brisbanesta löytyy suomalaisen pariskunnan pitämä Scandinavian Bakery Cafe (http://www.scandinavianbakery.com.au/) ja tietenkin Ikea :D. Vie leipomokahvilan ylläpitäjille Lea ja Viljo / Vilho Hirvelälle oikein paljon terveisiä henkilöltä, joka lahjoitti heille aidon suomenlipun kiitokseksi siitä, että he majoittivat 2 suomalaista bäkkeriä.

        Älä missään nimessä sano lentokentällä, että olet menossa aupairiksi, koska se on ns "pimeää duunia". Sanot vaan working holiday ja oot menossa sukulaisesi / tuttujesi luokse mikäli sitä tiedustelevat. Australia on iso maa, missä on paljon nähtävää, joten suosittelen, ettet koko aikaa olisi Brisbanessa.

        Hyvää matkaa ja nauti reissustasi

        T: Ozmate87


      • kumarrus
        pleese kirjoitti:

        kiitos paljon avustasi.
        Sain jo tyäpaikan ja maksavat jopa lentoliputkin sinne ja se wh viisumikin on hankittu

        Kiitos vielä kerran avustasi !

        mitäs kautta sait töitä jos saa udella?

        kiitos


    • kiitooooos

      hei.
      itse olen menossa sydneyyn luultavimmin WH-viisumilla syyskuussa.. onko kellään tietoja duuneista yms?? kyllä uskon että siellä pärjään mutta arvostan isosti kaikkea apua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      56
      861
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe