Ihan uteliaisuudesta kysyn että kuinka monen colliet ovat nuorena harrastaneet sitä, että vapaana ollessaan juostaan kovaa vauhtia ihmistä kohti, sitten hypätään ilmaan ja käännytään niin että kylki osuu ihmisen rintaan?
Oma collieni teki tätä nuorempana(ja joskus vieläkin jos oikein innostuu), ja aina ajattelin että se on sen tapa, mutta nyt olen kohdannut muutaman muun nuoren collien ja niillä on tämä sama tapa. Onko se joku collieiden juttu vai?
Pomppiva collie
7
220
Vastaukset
- skös
Meidän pönttö tekee sitä aina välillä kun unohtaa että immeiset suuttuu siitä... Oma urokseni on nyt vuosi ja pari kuukautta päälle.
Kyllä meillä silti hypitään ihan tassutkin edellä ja yleensä alavatsaan. Onneksi en ole lasta yrittämässä! No, ei silti, on tuo pöllöily jo vähentynyt kun olen nostanut metakan joka kerta kun tassut irtoavat maasta.
Olen kyllä nähnyt myös tuttavani huskyn tekevän tuota samaa, tosin kyllä silloin kun on leikkimässä toisten kanssa. - åöå
Mun vuoden ikäne naha uros tekee usein hepulin saadessaan niin, että juoksee täysiä päin ja sitte iha viimehetkellä väistää tai sitte joskus kolahtaa jalkoihin, pomppii myös joskus, mutta harvemmin niin että osuis ihmiseen
- Flicka....a.a.a
Meidänkin Collie tekee sitä välillä ainakin kun on kuuma... mutta kun olen kieltänyt hetkeä ennen pomppimistä on koira kiltisti ohittanut minut...
- varmaan tervehdys!
Täällä ilmoittautuu :)
- cccol
Joo kyllä meidänkin 8vuotias collieuros tekee välillä sitä jos innostuu:) mutta ei normaalisti hypi ihmisten päälle. mutta tassut edellä ei hypi jollei sitä itse pyydä:D
- Njaahh
Jos saa hepulin, taitaa sokeana juosta ympäriinsä, ei huomaa vaikka edessä seisoisi. :D
- colli.collie
meillä kans 2v uros hyppii pomppii ja loikkii kielloista huolimatta :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup584118Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1262944Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua432643Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652197Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4371797- 621277
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.721266- 571170
- 2591069
- 45988