Ihan uteliaisuudesta kysyn että kuinka monen colliet ovat nuorena harrastaneet sitä, että vapaana ollessaan juostaan kovaa vauhtia ihmistä kohti, sitten hypätään ilmaan ja käännytään niin että kylki osuu ihmisen rintaan?
Oma collieni teki tätä nuorempana(ja joskus vieläkin jos oikein innostuu), ja aina ajattelin että se on sen tapa, mutta nyt olen kohdannut muutaman muun nuoren collien ja niillä on tämä sama tapa. Onko se joku collieiden juttu vai?
Pomppiva collie
7
215
Vastaukset
- skös
Meidän pönttö tekee sitä aina välillä kun unohtaa että immeiset suuttuu siitä... Oma urokseni on nyt vuosi ja pari kuukautta päälle.
Kyllä meillä silti hypitään ihan tassutkin edellä ja yleensä alavatsaan. Onneksi en ole lasta yrittämässä! No, ei silti, on tuo pöllöily jo vähentynyt kun olen nostanut metakan joka kerta kun tassut irtoavat maasta.
Olen kyllä nähnyt myös tuttavani huskyn tekevän tuota samaa, tosin kyllä silloin kun on leikkimässä toisten kanssa. - åöå
Mun vuoden ikäne naha uros tekee usein hepulin saadessaan niin, että juoksee täysiä päin ja sitte iha viimehetkellä väistää tai sitte joskus kolahtaa jalkoihin, pomppii myös joskus, mutta harvemmin niin että osuis ihmiseen
- Flicka....a.a.a
Meidänkin Collie tekee sitä välillä ainakin kun on kuuma... mutta kun olen kieltänyt hetkeä ennen pomppimistä on koira kiltisti ohittanut minut...
- varmaan tervehdys!
Täällä ilmoittautuu :)
- cccol
Joo kyllä meidänkin 8vuotias collieuros tekee välillä sitä jos innostuu:) mutta ei normaalisti hypi ihmisten päälle. mutta tassut edellä ei hypi jollei sitä itse pyydä:D
- Njaahh
Jos saa hepulin, taitaa sokeana juosta ympäriinsä, ei huomaa vaikka edessä seisoisi. :D
- colli.collie
meillä kans 2v uros hyppii pomppii ja loikkii kielloista huolimatta :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384