Hyvä pila huomiseksi?

Sillin syöjä

Koska huomenna on aprillipäivä, niin kirjoittakaahan palstalle hyviä pilaehdotuksia perheelle, rakkaalle, töihin jne. Sekä toisaalta myös varoitukseksi muille, millaisiin piloihin ei ainakaan kannata uskoa.
Millainen on paras tekemäsi/kokemasi aprillipila, entäs kamalin?

70

34179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hymyssä suin

      Ainoa aprillipila, joka on onnistunut on tämän vuotinen. Soitin kaverille, jolla on asuntoni vara-avain ja kerroin, että olen jäänyt jumiin vaatehuoneeseeni (kerran kun olen sinne jäänyt lukkojen taakse aiemmin).

      No kaveri lupautui tulemaan apuun. Sitten vain jäin jännityksellä odottamaan, että riittääkö huumorintaju, kun kesken työpäivän riensi apuun. Kyllä riitti. :)
      Piti sitten lounastauon samalla ja sai lettuja.

      Kaveri vain oli ihmetellyt, että miksi minulla on puhelin mukana vaatehuoneessa, mutta ei kyseenalaistanut.

      • Anonyymi

        Mielestäni aprilli pilasi oli melko huono. Mut silti naurettiin mun kaverin kaa. :D😝😂


      • Anonyymi

        Aika hyvä, mut ei mikään paras


      • Anonyymi

        Kokeilen mun poikaystävälle nyt


      • Anonyymi

        Ihan hyvä mut onneksi ei kaveri ärsyyntynyt😂


    • Neron mieli

      Houkuttelin kaverin kerrostalon keskikerrokseen ilmaselle lounaalle. Kun ovikello soi, kusin postiluukusta ja nauroin paskasta huutonaurua oventakaa.

      Se oli kyllä hyvin onnistunut pila.

      • Karporaattori

        Minun mielestä tämä sun aprillipila kaverillesi osoittaa erittäin huonoa makua. Mieti olisitko halunut että joku olisi kussut sun postiluukusta sisään?


      • Ei niin nero viäl

        Törkeetä :D Et salee tehny noin! höhöhöhöö... silti naurattaa..höhö


      • Trolololololo
        Karporaattori kirjoitti:

        Minun mielestä tämä sun aprillipila kaverillesi osoittaa erittäin huonoa makua. Mieti olisitko halunut että joku olisi kussut sun postiluukusta sisään?

        Trololololololo


      • Anonyymi

        Hahahahahaahahahhahah XD😂😀🤪


      • Anonyymi
        Karporaattori kirjoitti:

        Minun mielestä tämä sun aprillipila kaverillesi osoittaa erittäin huonoa makua. Mieti olisitko halunut että joku olisi kussut sun postiluukusta sisään?

        Joo, toi oli törkeetä, mit silti aluks vähä nauratti, mut oot tosi huono ystävä jos teet noin!


      • Anonyymi

        😳😡🤬


      • Anonyymi

        Aika huono,ajattele mitä se sun kaveri ois voinu ajatella kun melkeen kusit suoraan päälle


      • Anonyymi

        Älä kiroile😡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😳😡🤬

        Samaa mieltä 👺


    • näinkin voi käydä

      Itselläni kävi muutama vuosi sitten pilkka omaan nilkkaan. kerroin silloiselle poikaystävälleni et epäilen olevani raskaana. Hän ei halunnut uskoa asiaa...vaati tekemään testin.Huvittuneena tein sen kunnes järkytyksekseni huomasin sen näyttävän positiivista...ja tämä tapahtui aprillipäivänä.

      • Karporaattori

        Tosiaan noinkin voi käydä. Mutta poikaystävä oli varmaan iloinen kuitenkin loppujen lopuksi perheenlisäyksestä..vai...?


      • Anonyymi

        Aika hyvin osu samalle päivälle😂


    • Polliisi vai putkari
    • Pari vuotta sitten entisessä työharjoittelu paikassa päätettiin työkaverin kanssa tehdä,aprilli päivänä jäynä pomolle. otettiin sen naulakosta oleesta takin taskusta työ-auton avaimet. kaveri ajoi auton kulman taakse samalla ku minä valvoin että pomo ei nää sitä sen jälkeen saimme juoneen mukaan samoissa toimi tiloissa työskenneleet yrittäjät (paikkana oli yritys hautomo) ,joista joku väitti nähneensä huppupäisen kaverin menneen autoon ja lähteneensä salaman lailla ajamaan pihasta. XD oli sitä kiva kattoo ku se kiroilija huus naama punasena vähän aikaa siinä pihalla. sit oli pakko kertoo totuus ku se rupes poliisille soittamaa.Onneks oli kuitenki se verta lepposa pomo ettei jälkeen päi pahemmi ollu vihane.

      PS. Lepää rauhassa ja lämmöllä muistaen mahtava opetteja Esa Hietikko !

    • tarvii tietää!

      Täsmäohjattu viesti S24:n keskusteluun, johan uppoaa. Kokeilin ja nappas koukkuun kiinni alle vartissa!

      Siis osui ja uppos!

    • Miiirkkis

      Laittakaa raesokeria pytyn kannen alle, kyllä kuuluu kova ääni, ku istahtaa... x''D

      • Anonyymi

        XDD😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        XDD😂

        Hahahaha 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        XDD😂

        XDDD


    • aprilia_

      Heh, pari vuotta sitten tekaisin treffiprofiilin, lähettelin viestejä avioliitossa oleville, että tunnen sun puolisos...
      :) melkein kaikilla riitti huumori

    • Itse olen kokeilut useampaan kaveriin että olen mennyt vessaan ottanut vähän mämmiä mukaan ja huutanut jossain vaiheessa kaverille että "Paperi on loppu voitko tuoda lisää" ja siinä vaiheessa kun kaveri tuo paperia niin nuolet mämmiä pois sormistasi ja "sanot ei tartte enää". Testtattu ja toimii, yleensä reaktio on suurta holmistymistä ja naurua.

    • Tää on helppo

      suomen hallitus.

      • Pannukakku12345

        Repesin heti kun luin ton


      • Anonyymi
        Pannukakku12345 kirjoitti:

        Repesin heti kun luin ton

        Sama


    • menin lankaan

      Facebook synttärit

    • Puuhelmenkalastaja
    • nojee

      Viime vuonna laitoin tyhjään maitopurkkiin mehua ja sitten meni äiti kaatamaan sitä kahviin ja ***** ei *****!!! :D

    • normia____

      Muuttaa puhelimesta kaverin nimen (esim. Helsingin poliisiasema) -> kaveri lähettää jännän viestin -> Näytetään viesti jollekin muulle ja huijataan sitä kympillä. Vakio ja paljon muunneltavissa.

      • ensi vuoteen

        Tää oli hyvä! Täytyy muistaa....


    • Neron mieli

      Pöllii mummolta käsilaukun, sit antaa sen mummolle takas ja sanoo että ei vaineskaa, sitte kauhasee taas laukun itelleen ja huutaa paskasesti Aprillia juostessaan hatkaan.

      Todella hyvin toimiva aprilli-harhautus

    • Best pila... :D

      Kaverini muutti pari viikkoa sitten Savitaipaleelle... Tuli sitten eilen käymään täällä moikkaamassa ystäviään.. Olimme suunnitelleet hänelle jotain todella hyvää aprillipilaa ja halusimme sen onnistuvan. Kun hän tuli paikalle,vihjailimme että hänen parhaalla kaverillaan ja ihastuksellaan on suhde,ja he ovat olleet jo pari kertaa sängyssäkin. Kaveri meni ihan paniikkiin ja alkoi itkeä.. Lohduttelimme häntä jonkin aikaa ja toistelimme hänelle ettei kaveri tehnyt oikein mutta ei voinut mitään tunteilleen. Sitten vasta kun kaveri kysyi parhaalta ystävältään että miksei tämä ollut kertonu siiitä hänelle ja väitti olevansa onnellinen heidän puolestaan... Sitten kerroimme kaverille että se oli aprillipila ja hän alkoi nauraa ja itkeä.. ::D Lopuksi hän sanoi pilan onnistuneen todella hyvin ja oli meistä ylpeä.. :D Sanoi pahimman jutun olleen se ettei paras kaveri olisi kertonut hänelle tuollaista juttua.. ::) Ilta onnistui ja kaikilla oli hauskaa!

      • pikkusiskosi

        hieman samaa sarjaa.. veljeni rupesi seurustelemaan erään samasta koulusta olevan tytön kanssa. Olimme tytön kanssa kavereiden kautta tuttuja.
        Olimme kaupungilla kun luottamuksella kerroin... tuota onko se Xxxxx kertonut että me asutaan yhdessä ? keskustelimme ja lisäsin vain tulta pesään.. juu.. me ollaan pitkään nukuttu samassa sängyssä.. ja meillä on ollut tosi kivaa yhdessä... rakastan sitä enemmän kuin ketään muuta miespuolista.
        Lopulta kyyneliä oli niin paljon että oli pakko paljastaa että tottakai veljeäni rakastan kun ei isääkään ole ja olimme toki lapsena nukkuneet samassa isossa sängyssäkin.
        Tyttö oli todella helpottunut, ja sanoi pilan osuneen ja syvälle. Menivät kyllä veljeni kanssa myöhemmin kihloihinkin, joten mitään en ainakaan pilannut.


    • Laittakaa märkää esim mustaa ompelulankaa ohutta sellaista,kaverin auton tai asunnon ikkunaan. Se näyttää todella aidolta että ikkuna olis halkeillu,pakun takalasissa kesti kolme päivää kiinni.

    • jk

      ei mikään

    • jos mobile partner ilmoittaa: error 628:etätietokone katkaisi yhteyden, ennen kuin yhteys voitiin muodostaa. niin mikä on vikana ja miten pääsen nettiin??? auttakaa neitoa hädässä!!!!

      • Horrlrldldfl

        Ei nyt liity ihan aiheeseen


    • jokunee0paska0aivo

      mun paras aprilli pila oli se kun sanoin koulussa että 'mä vedin eilen tupla bäkkärin maassa' ja... ne usko! sit koulu päivän jälkeen ne pyys mua näyttämään sen nii mä sanoi ihan pokkana ett 'en mä ehi ku pitää mennä veljen rippi juhliin' ja ne usko senkin!!no... sekin oli pila ei kai mun veljen rippi juhlat oo keskellä aprilli päivää XDXDXDXDXDXD

    • Best April!

      No mulle ainakin tulee mieleen sellanen.... Laittaa nukkuvan tyypin käteen kermavaahtoa. Pitää kuitenki eka varmistaa, et se nukkuu sikeesti. Kun kermavaahto on kädellä, kutittaa sulalla nenää. :D
      Tulos on sitten se, jos tämä henkilö kutisee helposti, kemavaahot menee naamalle. xD

    • ghfhghj

      Elikkäs aprillipv on huomenna eikä mulla oo mitään nasevaa jekkua taikka muuta tiedossa, oon nyt epättoivosena yrittäny netistä etsiä hyviä piloja tekstiviestin muodossa löytämättä yhtään. Auttakaa...???!
      Parivuotta sitten sain itse tekstarin jonka lähettäjä oli löytänyt alastonkuvia netistä musta, ja tosiaan paniikissa sitten vaan soitin ja ihmettelin. Lähettäjä kyseli et luinko varmasti loppuun Ja viestiä kyllä täytyi plärää alas päin aika kauan kun vastaan tuli että on aprilliä. Tää kulutettiin sillon niin loppuun et enään ei kyllä samaa viestiä kiertoon voi laittaa, enkä edes sanamuotoja kunnolla muista. Mut tän tapaisia etsin, joka siis saisi samanlaisia reaktioita. Jos jollain vaan on ideoita, ni laittakee tuleenm... :) Kiitti

    • Jekuttaja

      Yks hyvä pila on kastaa nukkuvan kaverin sormi lämpimään veteen...lopputulos on se että kaveri kusee housuun :D

    • ain1

      ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
      ------------------------.................................................................-,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    • Huuh

      Wou! Nää o hyvii:))

      Vaikka aprillipäivä ei olekaan, rakastan jekkuilua joten tsekkasin tämän.

      Mä tein tän ihan äsken mun isosiskolle:

      Otin lasin, kaadoin sinne vettä ja sitten veteen kaadoin soijaa.

      Sit menin isosiskon huoneesee sillee: "haluukko kokista?"
      Isosisko oli et "mistä otit?" sitte piti miettii joku paikka mistä oisin kokista saanu. "Pullosta" vastasin. Isosisko: "kokista... Miks meil ois kokista?" minä: "no nyt vaan on!" isosisko haistelee "kokista" epäluuloisena ja maistaa lopulta. Oli ihan pakko nauraa! Se oli vaa: "mistä tää on tehty?"

      Mä sanoin että soijasta ja se kysy et miks tuhlaat meiä soijaa0__0

    • 1x22

      Ylen meteorologit näkevät kotiisi lauantai iltaisin, jolloin suoritetaan katsoja määrien laskentaa. Silloin on käytössä uusi käänteinen järjestelmä. Ei kannata olla kovin vähissä vaateissa.

    • Holliw

      Harakan saaressa Helsingissä on kuvattu takaperin lentävä valkoposkihanhi eilen.

    • ruikulipoka

      Niinistön koira osaa monta sanaa mm. putin, anna lisää. Oletteko moista kuulleet ennen.

    • Maitopullo

      1. Teippi hanan alle
      2. Muropaketin pohja auki
      3. Kastele tyhjä wc-paperin hylsy ja puristele pötköksi ja aseta nätisti istuimen reunalle ja jätä pönttö auki. Rekvisiitaksi voi vielä jättää pönttöön wc paperia. :-D

    • Helianniinaw

      Tässä on minun pilani noin 8-vuotiaana:
      Olin kaverini kanssa minun luonani ja me sitten alettiin syömään välipalaa.
      Elikkä söimme banaania jugurttia ja sitten hän sanoi käyvänsä vessassa ja sitten minä toteutin juoneni.
      Minä raotin vähän sitä kantta ja laitoin sinne vihreetä väriainetta. Kun hän tuli vessassa hänkin aloitti syömään jugurttiansa ja kun hän avasi kannen niin hän sanoi että HYI V****. Kaverini säikähti niin että melkein sai sydärin.
      Nauroin ja sanoin APRILLIÄ!
      Onneksi ei kuitenkaan tapahtunut mitään eikä hän edes tiennyt että oli aprilli päivä...😏

    • Anonyymi

      Meillä kerran koulussa tuli rehtori kesken tunnin luokkaan jaa ilmoitti että ruokalassa on kaikille mehua ja pullaa .sinne sitten kaikki juosten rinnatättiin ja selvisi että se oli vain pila

    • Anonyymi

      Minä ja veljeni tehtiin pila isälle että laitettiin vessanpöntön reunan alle makarooneja ja isä sanoi kun istahti elämä sortuu alta:DDDDD

    • Anonyymi

      pränkään muita paljon

    • Anonyymi

      Käännä kello eri aikaan niin äiti huomaa nukkuvansa pommiin🤣

    • Anonyymi

      Mä tänään viritin meijän vessan silleen hienosti että laitoin raakaa makaronia ja raesokeria pöntön alle ja käsienpesuhanan alle teipin niin että kun sen avaa niin roiskuu ympäriinsä ja veli sitte meni kakalle ja ku istu pöntölle niin kuulu vaan riks raks ku ne makaronit ja raesokeri oli siel sitte se oli silleen ”Ootsä vi*** laittanu nää tänne” sit mä vaa nauroin ja olin silleen aprilliaaa xd joo ja sit ku se viel meni pesee kädet niin vitsi ku oli hauskaa ku sieltä kuuluu ”Aaaaarrrrrgghhhhh” ku sieltä hanasta vaa roisku vettä ja sit se tulee sieltä ulos märil vatteil ja vihasena onneks seki lopuks nauro xD

    • Anonyymi

      Mä tein mun pikkusiskolle viime vuonna niin et herätin sen aamuviideltä ja sanoin et oot myöhässä koulusta ja vanhemmat on jo lähteny töihi (vanhemmat oli siis nukkumassa) ja olin kääntäny sen huoneen kellon näyttämään kaheksaa (ja niillä alko koulu just kaheksalta) ja tiedän myös sen puhelimen pääsykoodin niin mä käänsin sen puhelimenki kellon ja sit olin laittanu talosta kaikki valot päälle ja ite olin ihan päivävaatteissa ihan ku oisin lähös kouluun (meillä siis alko kympiltä sinä päivänä) ja sit se ei aluks uskonu mut sit ku se näki et sen puhelimen kelloki näytti kasii nii sehän meni ihan paniikkiin ja nous heti ja meni tekee aamupalaa ja sit ku se oli pukenu vaatteet päälle niin olin vaan silleen ”APRILLIA LOL KELLO ON VIIS!!!” Sit se oli tosi hämmentyny ja vähän vihanen mut myös helpottunu ja se nauro xD

    • Anonyymi

      paras aprilli pila oli soittaa ravintolaan ja tilata kaikille juotavaa ja maksaa ne

    • Anonyymi

      Itse ajattelin että heti kun kello on 00.01 niin levitä vaatteet olkkariin asun siis vanhempien kanssa ja sit soitan kauhu musaa ja soitan huuliharppu ja tietenkin piilotin niiden kengät myös nii ei lähe tonne lumeen juoksee paljain jaloin et joo

    • Anonyymi

      Tuli mieleen että kun aprilli päivänä yks tyyppi ajo meidän pihalta lunta pois,mut siis sanoin mun tädille että se mies olis ajanut meidän aitaan pahki🤣 läpi meni ja nauroin hiki päässä kun täti laitto että"ei herran jumala"😂😂

    • Anonyymi

      Ei

    • Anonyymi

      Minä en tajunnut tuota pikaa.

    • Anonyymi

      Aika perus opettajalle pränkki mut siis ottaa kaikki opettajan liidut pois ja laittaa kolme tai neljä liitulakua tilalle. Saa joka vuosi makeat naurut 😂😂

    • Anonyymi

      No minulla on aikamoinen jonka t
      ein siskolleni kun hän meni vessaan laitoin siis makaroneja pöntön alle niin että kun hän istui siihen kuului vain räts kun makaronit hajosi sitten olin laittanut hanan alle teippiä niin että kun hän pesi kädet vesi roiskui hänen päälleen

    • Anonyymi

      Laita elmu kelmua vessanpöntön reunojen päälle niin ai että kun on hauskaa

      • Anonyymi

        Tai siis silleen että se menee sen koko reiän yli


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1600
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe