Mihin vuodenaikaan kannattaisi kesällä suunnista automatkalle pohjois-Norjaan??? Milloin siellä on siis lämmin tai sen verran että kelpaa reissata.
mihin vuodenaikaan p-norja
10
408
Vastaukset
- juu ei
Olipa kyssäri, heinäkuu-elokuun alku lienee lämpöisin, mutta sehän vaihtelee joskus on joskus ei.
- jusi paras
Minä olen tykännyt reissata tuolla Juhannuksen seutuna
- Juu mutta
Joo, mutta usein hieman viileätä ja sateista silloin, mutta säkähän tuossa ratkaisee, jos lämmintä pitää olla...
Itse käytiin toissa juhannuksen jälkeen ja lämmöt oli 10-15 astetta, riippuen satoiko vai ei.
- kannnnattaja
tuommoinen 15-20 on bueno ainakin itselle. ei liian kuuma eikä kylmäkään. mukava reissata. lienee tuossa kesä heinäkuun taitteessa otollisin. mutta tuurilla voi olla se 10 ja allekkin.
- ninatuuli
Heinäkuussa on lämpimintä,elokuussa jo hiukan kosteaa (Hilla-kausi on silloin)
ja camping-alueet ovat pääasiassa jotkut jo kiinni (esim. Hammerfest) mutta esim.Birtavarre on auki elokuussakin.
Kesäkuussa tuntuu siellä kuin olisi kevät vielä,
Kaikenkaikkiaan tykkäämme käydä siellä kaikkina kesäkuukaisina.
Tänä vuonna strattaamme elokuun eka viikolla ja otamme hillasangot mukaan ja
lämmintä vaatetta. Matkaamme sinne välillä Nuorgamin kautta ja toisinaan Kilpisjärven, myöskin sevettijärven kautta olemme matkanneet pohjoisnorjaan. - Basta
Moi,
Olen ollut heinäkuun lopulla - elokuun alussa alueella Narvik - Lofootit eteläosa vusosina 2008 ja 2009. Kumpikin kerta ilmat tosi hienot, ei juurikaan sateita vaan terassikelit. Aamiaiset Rörbyn terassilla merimaisemaan ihaillen ja muutenkin mukavan keveillä vaatteilla pärjättiin. Mutta ihan tuuristahan tuo kiinni on... - Norja_
on paskamaa. Seppo Rädyn sanoin. kannattaa pysyä poissa ellei ole lottomiljonääri
- vuonopeikko.....
minä olen tehnyt onnituneita reissuja juhannuksen seutuina
- _vuono_
Oilimme viime kesänä liikkeellä heti kesäkuun alussa. Viileä mutta ei se automatkaillessa haitannut. Mielestäni hyvä ajankohta koska tieliikenne oli todella hiljaista.
- norge1
oltiin skibotnissa tiistaina ja voin kertoo että keli oli jo kohdillaa ja maisemat oli mahtavat !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4225489Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891898Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3621835- 1201074
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27918
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60815- 72791
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37704