Minulla on LG:n LCD-TV. tvssä on valovuotoa vasemmalla puolella ja sen huomaa kun katsoo pimeässä tummaa kuvaa. tv on puolivuotta vanha ja takuuta on jäljellä.
Meneekö valovuoto takuuseen ja pitääkö ottaa yhteys kauppaan vai LG:n huoltoon? onko kokemuksia valovuoto-takuu asioista?
-onko jotain keinoja jollla voisi kuva-asetuksista säätää valovuodon näkyvyyttä pienemmäksi...vaikuttaako kuvan kirkkaus tai taustavalo?
-kiitos vastauksista
valovuoto LCD-TV?
20
7587
Vastaukset
- valevalohoitaja
Vie valohoitoon.
- Anonyymi
Ja se Microsoftin vakoilu!
"Microsoft on antanut itselleen oikeuden suorittaa etähallintaa ja tiedonkeruuta ... ja kaikille lukuun ottamatta niitä, jotka voivat valita tietoturvan, he tekevät sen siten, että he voivat tunnistaa sinut henkilökohtaisesti. Voi, ja ilmeisesti he" Kerään myös joitain asiakirjojasi.
- Pellepelotoin
"...vaikuttaako kuvan kirkkaus tai taustavalo?"
Tuota...
Hiukka ihmettelen että kun sinulla se telkkari nyt on siinä edessä
niin miksi ihmeessä et kokeile?- Anonyymi
_____✞______
[ Windows ]
---------------
Voisit myös tarkistaa, että telkkarin kotelon kasaus on tehty loppuun asti katsomalla onko kehyksen ja itse näyttölevyn välissä rakoja ja puristaa käsin varovasti kehyksestä itse karmia kasaan. Toisinaan on todettu joidenkin litteiden näyttöjen kehyksissä pientä ongelmaa kiinnityksessä, joka on korjautunut itse viimeistelemällä ja valovuotokin on samalla pienentynyt huomattavasti. Tämä ei tietenkään välttämättä päde juuri sinun ongelmaasi, mutta kannattaa tarkistaa.
Jos valovuoto on häiritsevää tasoa tai ainakin pahempi kuin samanlaisella vertailulaitteella, niin meneehän sen korjaus takuuseen.- Anonyymi
Vanhoissa paskoissahan siellä on tuuletusrako, Uusi hankintaan, Paneeli alkaa kypsyyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhoissa paskoissahan siellä on tuuletusrako, Uusi hankintaan, Paneeli alkaa kypsyyn.
Anna Ukrainalle ase, huomaat että kohta osoitaa sinua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna Ukrainalle ase, huomaat että kohta osoitaa sinua!
Vanha, yli 12 vuotta vanha ketju ja venäjän trolli tehdas suoltaa taas silkkaa paskaa.
- von qwerty
Koita ensin ottaa yhteyttä myyjään, jos eivät ota kantaa niin sitten maahantuojaan. Ongelmallinen tuo valovuoto monesti on, koskapa kuluttaja näkee sen vikana mutta valmistaja sen sijaan ominaisuutena: http://www.mikropc.net/vertailut/article431174.ece
- kettuuntunut
Kun laitoin kirkkauden täysille mustasta tuli harmahtavaa., mutta valovuotoa ei näkyny.... ketuttaa kun tykkään katsoa kuvaa jossa musta on mustaa x(
- Anonyymi
Jouduimme avaamaan kokonaan uuden osaston Win11 takia!
Vakavista oireista kärsiviä M$ - potilaita aiheuttanut valtavan pandemian.
🩺
K-o-l-l-i-m-a-a-t-t-o-r-i ☠ ei osaa lopettaa winhihhulointia!
- kettuuntunut
Muuten tuleekohan ne hakee tv:n kotoa korjaukseen vai pitääkö kiikuttaa kauppaan? kokemuksia?
- urpoi liikentees
No kuuleppa, ota asiasta itse selvää LG:n sivuilta, siellä on varmaan ilmoitettu miten toimia. Tai lähetä LG:lle sähköpostia ja kysy niin tulee varmasti oikein. Yleensä huollettavat lähetetään valtuutettuun huoltokorjaamoon kunnollisella vikaselostuksella varustettuna, mutta parempi sun on ottaa asiasta selvää ettet vaan jonkun kuppaisen suomi24-palstan avustuksella tee lisää typeryyksiä
- Anonyymi
urpoi liikentees kirjoitti:
No kuuleppa, ota asiasta itse selvää LG:n sivuilta, siellä on varmaan ilmoitettu miten toimia. Tai lähetä LG:lle sähköpostia ja kysy niin tulee varmasti oikein. Yleensä huollettavat lähetetään valtuutettuun huoltokorjaamoon kunnollisella vikaselostuksella varustettuna, mutta parempi sun on ottaa asiasta selvää ettet vaan jonkun kuppaisen suomi24-palstan avustuksella tee lisää typeryyksiä
näkyy olevan yksi urpo täällä myös vastailemassa ja typeryytensä osoittamassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
näkyy olevan yksi urpo täällä myös vastailemassa ja typeryytensä osoittamassa.
Ja toinen urpo joka nostaa ikivanhan keskustelun!
- Anonyymi
DISTINFORMAATIO
Se on sitä mitä pyllymajan puppupappa suoltaa palstat täyteen! Ihme vajakki! - Anonyymi
urpoi liikentees kirjoitti:
Google ja Apple loivat yhteisen standardin stalkkauksen estämiseksi – tällainen on seurantalaitteiden tulevaisuus
Yhteisen speksin luominen mahdollistaa seurausilmoitusten vastaanottamisen seurantalaitteen tyypistä ja puhelimen käyttöjärjestelmästä riippumatta.
Microsoft pahin vakoilija.
- qertujhg
en ole urpo. olen vain avuton.
- fundamentalist
Jos haluat mustan mustana ja pienikin valovuoto ärsyttää, ole ostanut
sinulle vääräntyyppisen, LCD eli nestekidetelevision.
Valovuoto ja mustan harmaus ovat ko. tyypin ominaisuuksia samoinkuin
autossa pakoputkesta kuuluva inhottava pärinä.
Sinun olisi kannattanut ostaa plasma-tv.
Molemmissa on hyvät ja huonot puolensa, LCD:ssä on
mm. vähäisempi sähkönkulutus.
http://www.mikropc.net/vertailut/taulutelevision hankkiminen tata kannattaa varoa/a431174- Anonyymi
Windoosi kannattaa kuitenkin heti poistaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760