valovuoto LCD-TV?

lg televisio

Minulla on LG:n LCD-TV. tvssä on valovuotoa vasemmalla puolella ja sen huomaa kun katsoo pimeässä tummaa kuvaa. tv on puolivuotta vanha ja takuuta on jäljellä.

Meneekö valovuoto takuuseen ja pitääkö ottaa yhteys kauppaan vai LG:n huoltoon? onko kokemuksia valovuoto-takuu asioista?

-onko jotain keinoja jollla voisi kuva-asetuksista säätää valovuodon näkyvyyttä pienemmäksi...vaikuttaako kuvan kirkkaus tai taustavalo?

-kiitos vastauksista

20

7587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valevalohoitaja

Vie valohoitoon.

• Anonyymi

Ja se Microsoftin vakoilu!

"Microsoft on antanut itselleen oikeuden suorittaa etähallintaa ja tiedonkeruuta ... ja kaikille lukuun ottamatta niitä, jotka voivat valita tietoturvan, he tekevät sen siten, että he voivat tunnistaa sinut henkilökohtaisesti. Voi, ja ilmeisesti he" Kerään myös joitain asiakirjojasi.

• Pellepelotoin

"...vaikuttaako kuvan kirkkaus tai taustavalo?"

Tuota...
      Hiukka ihmettelen että kun sinulla se telkkari nyt on siinä edessä
      niin miksi ihmeessä et kokeile?

• Anonyymi

_____✞______
        [ Windows ]
        ---------------

• Voisit myös tarkistaa, että telkkarin kotelon kasaus on tehty loppuun asti katsomalla onko kehyksen ja itse näyttölevyn välissä rakoja ja puristaa käsin varovasti kehyksestä itse karmia kasaan. Toisinaan on todettu joidenkin litteiden näyttöjen kehyksissä pientä ongelmaa kiinnityksessä, joka on korjautunut itse viimeistelemällä ja valovuotokin on samalla pienentynyt huomattavasti. Tämä ei tietenkään välttämättä päde juuri sinun ongelmaasi, mutta kannattaa tarkistaa.

Jos valovuoto on häiritsevää tasoa tai ainakin pahempi kuin samanlaisella vertailulaitteella, niin meneehän sen korjaus takuuseen.

• Anonyymi

Vanhoissa paskoissahan siellä on tuuletusrako, Uusi hankintaan, Paneeli alkaa kypsyyn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhoissa paskoissahan siellä on tuuletusrako, Uusi hankintaan, Paneeli alkaa kypsyyn.

Anna Ukrainalle ase, huomaat että kohta osoitaa sinua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna Ukrainalle ase, huomaat että kohta osoitaa sinua!

Vanha, yli 12 vuotta vanha ketju ja venäjän trolli tehdas suoltaa taas silkkaa paskaa.

• von qwerty

Koita ensin ottaa yhteyttä myyjään, jos eivät ota kantaa niin sitten maahantuojaan. Ongelmallinen tuo valovuoto monesti on, koskapa kuluttaja näkee sen vikana mutta valmistaja sen sijaan ominaisuutena: http://www.mikropc.net/vertailut/article431174.ece

• kettuuntunut

Kun laitoin kirkkauden täysille mustasta tuli harmahtavaa., mutta valovuotoa ei näkyny.... ketuttaa kun tykkään katsoa kuvaa jossa musta on mustaa x(

• Anonyymi

Jouduimme avaamaan kokonaan uuden osaston Win11 takia!
        Vakavista oireista kärsiviä M$ - potilaita aiheuttanut valtavan pandemian.

🩺

K-o-l-l-i-m-a-a-t-t-o-r-i ☠ ei osaa lopettaa winhihhulointia!

• kettuuntunut

Muuten tuleekohan ne hakee tv:n kotoa korjaukseen vai pitääkö kiikuttaa kauppaan? kokemuksia?

• urpoi liikentees

No kuuleppa, ota asiasta itse selvää LG:n sivuilta, siellä on varmaan ilmoitettu miten toimia. Tai lähetä LG:lle sähköpostia ja kysy niin tulee varmasti oikein. Yleensä huollettavat lähetetään valtuutettuun huoltokorjaamoon kunnollisella vikaselostuksella varustettuna, mutta parempi sun on ottaa asiasta selvää ettet vaan jonkun kuppaisen suomi24-palstan avustuksella tee lisää typeryyksiä

• Anonyymi
        urpoi liikentees kirjoitti:

No kuuleppa, ota asiasta itse selvää LG:n sivuilta, siellä on varmaan ilmoitettu miten toimia. Tai lähetä LG:lle sähköpostia ja kysy niin tulee varmasti oikein. Yleensä huollettavat lähetetään valtuutettuun huoltokorjaamoon kunnollisella vikaselostuksella varustettuna, mutta parempi sun on ottaa asiasta selvää ettet vaan jonkun kuppaisen suomi24-palstan avustuksella tee lisää typeryyksiä

näkyy olevan yksi urpo täällä myös vastailemassa ja typeryytensä osoittamassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

näkyy olevan yksi urpo täällä myös vastailemassa ja typeryytensä osoittamassa.

Ja toinen urpo joka nostaa ikivanhan keskustelun!

• Anonyymi

DISTINFORMAATIO
        Se on sitä mitä pyllymajan puppupappa suoltaa palstat täyteen! Ihme vajakki!

• Anonyymi
        urpoi liikentees kirjoitti:

Google ja Apple loivat yhteisen standardin stalkkauksen estämiseksi – tällainen on seurantalaitteiden tulevaisuus

Yhteisen speksin luominen mahdollistaa seurausilmoitusten vastaanottamisen seurantalaitteen tyypistä ja puhelimen käyttöjärjestelmästä riippumatta.

Microsoft pahin vakoilija.

• qertujhg

en ole urpo. olen vain avuton.

• fundamentalist

Jos haluat mustan mustana ja pienikin valovuoto ärsyttää, ole ostanut
      sinulle vääräntyyppisen, LCD eli nestekidetelevision.
      Valovuoto ja mustan harmaus ovat ko. tyypin ominaisuuksia samoinkuin
      autossa pakoputkesta kuuluva inhottava pärinä.
      Sinun olisi kannattanut ostaa plasma-tv.
      Molemmissa on hyvät ja huonot puolensa, LCD:ssä on
      mm. vähäisempi sähkönkulutus.

http://www.mikropc.net/vertailut/taulutelevision hankkiminen tata kannattaa varoa/a431174

• Anonyymi

Windoosi kannattaa kuitenkin heti poistaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe