keskeytetty yhdyntä "ehkäisynä"

5 + 5

Täällä yksi salaisesti vauvakuumeinen ilmoittautuu.
En ole ikinä syönyt e-pillereitä ja pelkällä kortsulla ollaan menty nyt 4 vuotta mieheni kanssa. Nyt sitten ollaan jotenki päädytty käyttämään "ehkäisynä" keskeytettyä yhdyntää. Ei välttis oli mikään kaikista ihanteellisin aika varsinkaan minulle jos tulis lapsi mutta ollaan puhuttu että jos vahinko käy niin sitten sopeudutaan siihen...Molemmat me kuitenki halutaan tulla vanhemmiksi nuorina.
Mutta mieheni vauvakuume ei kai oo vielä oikein alkanu oireileen :D

Nyt kuitenkin joka kuukausi elättelen toivoa raskaudesta...nyt mulla oli oviksen aikaan kahden päivän ajan sellasta tiputteluvuotoa (mistä vois johtua?) ja sen jälkeen on rinnat, varsinki nännit olleet tosi herkkinä ja kauhee väsymys päällä (voi tosin johtua myös koulustressistä) ja musta tuntuu että viluttaakin enemmän. Yksi outo oire myös tuli viime viikolla: Yleensä viikonloppuisin juon viiniä vähän enemmän, varsinkin ruoan kanssa ja nyt oltiin iltaa viettämässä ja mua ällötti se viini ihan kauheesti ja sitä samaa lasillista join 3 tuntia eikä meinannu mennä millään alas, oikeestaan ton illan jälkeen tuli sellanen olo että voiskohan olla pullat uunis...
Nyt on menkat myöhässä kaksi päivää ja vähän ristiriitaisin ja jännittynein tuntein odotan että olisko ne menkat tullakseen vai ei.

Kuinkakohan todennäköistä on tulla keskeyteystä yhdynnästä raskaaksi?

Onko täällä ketään joka on tullut keskeytetystä yhdynnästä raskaaksi?

64

8761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :))))))))

      Mäkin olen meittinyt samaa. Toiset kun sanoo että touhutipoissa ei ole siittiöitä, ja toisaalta olen lukenut että niissä on. En ole ite ainakaan saanu oikeen vastausta tähän :D

      Sinuna kyllä tekisin testin. Voi hyvinkin olla, että siellä ollaan pieniin päin. Tiputteluvuoto voi olla kiinnittymisvuotoa? Ja niiiin monella ystävälläni juuri tuo viinin tai muiden alkoholijuomien tökkiminen on ollut sellanen juttu että on pistänyt miettimään mistäköhän nyt on kyse. JA kun kuutautisesikin ovat myöhässä!

      Nyt muutaman päivän päästä jos menkat ei oo alkanu, niin testailet :)

    • mammaliini 27.v

      Täällä yksi keskeytetty yhdyntä ja tyttö nyt 4,5v TOSIN meni kyl tosi lähelle!! (kun tuli pois sisältä niin heti tuli lastit) Nyt lopetin 1,5kk sitte MINIPILLERIT, yhet menkat ollu ja kierto aina yhdistelmäpillereiden loputtua ollu säännöllinen 21-23 En nyt si tie onko MINIPILLERIT SEKOITTANUT kokonaan kierron Kierto nyt 32 et kovasti odotellaan vielä alkaako vai ei. Nytkin siis keskeytettyä yhdyntää harrastettu.

    • :))))))

      Mekin siis ollan tuota keskeytettyä yhdyntää harrastettu, mutta siis olen tietoinen että siitä voi raskautua, eikä se olisi ollenkaan ei-toivottua:) Nyt melkein vuosi näin menty, eikä vielä vauvoja ole näkynyt. Mutta siis eihän keskeytettyä yhdyntää voi missään nimessä käyttää ehkäisynä... mutta meille tuo on hyvä vaihtoehto kun ollaan aateltu että tulee jos on tullakseen, mutta ei rittämällä yritetä vauvaa :)

      • kuumeinen87

        Tämä edellinen on ihan kun just mun suusta :D Eli meillä kanssa menty yli vuos keskeytetyllä, lopetin siis e-pillerit silloin. Ja menkat on tullu vaan ajallaan normaalisti... (harmi vaan) Itse salaa toivon että "vahinko" sattuis, mutta mies on sillä linjalla että tulee jos on tullakseen että ei vielä yrittämällä yritetä vauvaa.. Pitäisi varmaan olla ajattelematta koko asiaa... mutta minkäs teet :)


    • hyvissä ajoin pois

      ja loppu käsin.;)

      • Anonyymi

        Hei olen aviossa meillä tulossa lapsi 25v puoliso oli yhdynnässä 25v miehen kanssa miehen piti ottaa pois ennen ku saa laukea usein sisään soin puolisolle kokea vierasta jolla isonpi no meillä odotetaan nyt 3kk raskaana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei olen aviossa meillä tulossa lapsi 25v puoliso oli yhdynnässä 25v miehen kanssa miehen piti ottaa pois ennen ku saa laukea usein sisään soin puolisolle kokea vierasta jolla isonpi no meillä odotetaan nyt 3kk raskaana

        Ei se maailma kaada koska tekisin itse vieralle naiselle mikäli tulisi tilaisuus !


    • :))))))))

      kuumeinen87: täälläkin yritän olla miettimättä koko asiaa, mutta jotenki aina menee siihen päivien laskemiseen ja tärppipäivien ettimiseen. Ihan mielenkiinnosta vaan 8)

    • Meillä kans harrastetaan tuota keskeytettyä. Edellissäkään parisuhteessa ei käytetty ehkäisyä mutta useammin tuli lastit sisälle. Oon ajatellut että miksei silloinkaan ole tärpännyt, mutta parempi ettei tärpännyt!
      'Noh nyt on talo rakenteilla ja vauvahaaveet vielä isommat! kolme lasten huonetta huutelee tyhyytään. Meillä mies ei ole äärimäisen innokas vielä lapsi hommiin, nyt hänen paras kaverinsa on tulossa isäksi ja viikonloppuna herrakin totesi "ettei meilläkään vauva mahtuisi nykyiseen kaksioon, onneks on talo pian valmis". Käänsin katseeni herraan ja sanoin "kyllä kerkeet rakentaa melko monta taloa ennenku meinaat ruveta isäksi", herra totesi vain närkästyneenä "jaahas!" Eli oliko sitten humaltuneen herran puhetta vai alkaako jo mieli muuttua? Toivoisin niin!

    • Kuumeinen87

      Mun ei ole tarvinnut ostaa vielä yhtään raskaustestiä.. ei ole menkat ollu niin paljoa myöhässä että olis tarvinnu. Olis vaan niin kiva kun pääsis jännäämään mitä sieltä tulis :) Meillä taas ei nuita kavereiden lapsia ole hyvin montaa eli mun parhaalla kaverilla on 2-vuotias tyttö ja sitten miehen läheisimmillä kavereilla ei ole lapsia.. Paitsi sitten on niitä "tuttuja" ja sukulaisten ja veljien lapsia, niitä nimittäin riittää... Tosi ärsyttävää mutta samalla hellyyttävää kun mies leikkii tai pitää sukulaisen lasta sylissä ja ns. lepertelee.. Kun sitten aina ajattelee että voi kun tarttuis nyt sillekin vähän vauvakuume ja että voi kun oliskin oma lapsi nyt tuossa..

    • ketjun aloittaja

      eilen tein testin ja plussaahan se näytti, aivan kuten toivoinkin :)

      Pelkäsin vähän miehen reaktiota mutta yhtä hymyähän tässä ollaan yhdessä oltu eilisestä asti :) :)

      voi että oon niin onnellinen :) kouluhan on kyllä vielä vähän kesken mutta uskon että nyt oli oikea aika :)

      • baby19

        hitto ku luin eka että "Yhdessähän tässä ollaan oltu eilisestä asti" :D hui.. Ei sentään ollukkaa;) PALJON ONNEA:)


      • ...........

        Eli mies ei ole ehtinyt vetää tarpeeksi ajoissa ulos.


      • Anonyymi

        Onnee sulle


    • :)))))))

      Oi ihanaa!! Tosi paljon onnea teille molemmille :)) ihana lukea vauvauutisia!

    • ketjun aloittaja

      kiitos kiitos :)


      Vielä vähän pelottaa että eihän sitä ikinä tiedä mitä tässä vielä käy....


      Mutta ei sitä osaa nyt vielä mitään muuta ku olla onnellinen :)

      • onnellinen puolestan

        Onnea ketjun aloittajalle :) Nyt sitten soittelemaan neuvolaan :) ja tuon raskautesi jälkeen ei sitten kannata enää käyttää ehkäisynä tuota keskeytettyä yhdyntää, voin meinaan kertoa että kun on kerran synnyttänyt, raskautuu todella helposti uudelleen (lähes samojen housujen käytöstä :D) Ensi infoa tästä raskaudestasi saat laskettuaika laskurista osoitteesta www.vau.fi


      • ONNELLINEN PUOLESTAN
        onnellinen puolestan kirjoitti:

        Onnea ketjun aloittajalle :) Nyt sitten soittelemaan neuvolaan :) ja tuon raskautesi jälkeen ei sitten kannata enää käyttää ehkäisynä tuota keskeytettyä yhdyntää, voin meinaan kertoa että kun on kerran synnyttänyt, raskautuu todella helposti uudelleen (lähes samojen housujen käytöstä :D) Ensi infoa tästä raskaudestasi saat laskettuaika laskurista osoitteesta www.vau.fi

        Nyt vasta huomasin että ketjusi olikin noin vanha jo :D


      • Anonyymi

        Onnea teille vauva uutinen ihana meillä on nyt tulossa myös lapsi


    • :)))))))

      kyllä kaikki järjestyy, nyt vaan turha stressi pois :)

    • onnewaonnewa

      Onnea hurjan paljon odotukseen!!!! :)))

      Täälläkin jännäillään, onko tärpännyt keskeytetystä yhdynnästä. :)

    • ---HN---

      Onnittelut täältäkin!!! Itseni pitäisi ensin löytää se oikea ihana mies ennen kuin voisi jättää pillerit pois ja odottelemaan että tulee jos on tullakseen.. =)

    • haaveksija 83

      Paljon onnen aloittajalle!
      Voi miten ihanaa lukea, että se mitä itsekin jo salaa haaveilen, voi hyvinkin pian olla myös omalla kohdalla täysin mahdollista:)

      Taidanpa liittyä porukkaan mukaan.Oishan se kivaa kesää odotellessa vaihdella mielipiteitä täällä, vaikka eihän mekään varsinaisesti vielä mitään yritetä, mutta jonkinmoista kuumeilua olen iselläni jo silti havainnut. Etenkin, kun pari kertaa olen päässyt jännäämään menkkoja alkaviksi ja kun ovatkin alkaneet, niin kappas vaan. Olo onkin ollut jotenkin pettyneen oloinen;(

      Lopetin kanssa pillerit reilu vuosi sitte ja siitä saakka ollaan enempi ja vähempi harrastettu tuota keskeytettyä. Mies kun ei aina maltakaan vetää ajoissa ulos ja kaljapäissään ei edes yritä, vaan haluu jatkaa ihan loppuun saakka:)
      Mites teillä toisilla tytöillä on? Malttaako miehenne lopettaa aina ajoissa, vai harrastavatko samanlaista, kuin tuo mun mies?

    • tuumaillen

      Me olemme mieheni kanssa harrastaneet keskeytettya yhdyntaa jo kohta kaksi vuotta. Emme nyt varsinaisesti yrita saada lasta, mutta kylla se usein on puheissa. Tulee jos on tullakseen...
      Mutta tuo muutamaa kuukautta vaille kaksi vuottahan on pitka aika!
      Pitaisiko tassa jo huolestua?

      Tai varmaan sitten pitaisi huolestua, jos olisi sen kaksi vuotta ihan loppuun saakka yrittanyt tulla raskaaksi...

      Onkohan jossain jotain tilastoa, kuinka nopeasti keskimaarin me yhdynnan keskeyttajat tulemme raskaaksi...

    • onnewaonnewa

      Onnewaonnewa odottelee menkkoja alkavaksi, vaan eipä niitä kuulu. Rinnat ovat turvoksissa ja kipeinä välillä, maitoakin on pari pisaraa tullut, menkkamaisia jomotuksia välillä ja repäisyjä alavatsalla. Lämpö on koholla, joten olen jossain vaiheessa ovuloinut.

      Mahdollisesta hedelmöityksestä on 14pv, mutta en tiedä olenko ovuloinut silloin, kun minulla on epäsäännöllinen kierto. Kotitestejä ei ole, eikä niitä tähän hätiin saa pääsiäisenä. Ke on labra. Siellä sitten paljastuu, odotanko vai enkö. Toivottavasti olisi plussa.

      Jos menkat ei ala ja labran testi näyttää negaa, pitää varmaan käydä siellä uudestaan loppuviikosta tai seuraavalla viikolla.

      Plussatuulia kaikille! :D Raportoin tänne, miten käypi.

      • b.b.b

      • Anonyymi

        Onnea pidän peukkua minusta tulee isäpuoli puoliso raskaana 3kk kyllä toisen tekemä yhtä ihana asia


    • bb

      mites sit tämä :O 3päivää enne kuukautisia hommasin mieheni kanssa kuukautiset alko mutta kestivät yhden pvän..sen jälkeen tuli 2päivää rusehtavaa vuotoa :/ ja mies laski nuijapäät sisään..kokonaan silloin..ja ennen tuota jo alamaha kipuili&maha turposi sitten laski taas&nyt turvonnut takaisin :/ kuulostaa varmaan aika hullulta :DD no huomenna menen varaamaan lääkäriajan labrakokeisiin joudun näillä näkymin ilmoittelen miten kävi :D onnee kaikille tuleville mammoille!

    • jännä juhannusviikko

      No mulla masu on aina turvoksissa menkkojen kahtapuolen ja niiden aikaan.
      Jos sulla kierto on säännöllinen, niin silloin kyllä mies voi laskee nuijapäät sisään vapaasti sen menkkoja edeltävän viikon ajan.
      Mulla mies on tehnyt niin jo yli vuoden, eikä toivomaani vahinkoa ole vaan kuulunut:(
      Nyt tosin tuli jännättävää kesäkuulle, sillä mulla ovis sattui sopivasti viime viikonloppuun ja mies pikku saunakaljoissaan intoutui tulemaan loppuun asti ja laukesi sisään. Tahtoipa tuo krapuloissaan uusia temppunsa vielä aamulla;)
      Pitäkäähän naiset peukkuja:)

    • big B

      mulla tahtoo olla epäsäännölliset :O mun maha on siis ihan kauheesti turvonnut kasvanut :/ no lääkäri aikaa huomenna tilaamaan niin saahaan selvyys ..mulla masu turvonnut vaikka kuukatiset olivat tosiaan kestivät päivän&sitten tuli vaan sellasta tuhrua vaan..toivottavasti ei olis vakavaa =(

      • big bbb

        vissiin valeraskaana =D kun välillä tekee mieli suklaata,välillä räjähdän pienestä asiasta..ja sit taas kauhee nälkä vaikka syöny vasta..


    • Miu_

      täällä kans keskeytettyä yhdyntää harrastava vauvakuumeinen :) meki ollaan jo 2 vuotta harrastettu keskeytettyä yhdyntää, ja nyt kovasti odottelen että tärppäis. Menkat pitäisi alkaa viikon päästä, mutta siis toivottavasti eivät ala ;) Kaamea vaavikuume, näen unta vauvoista ja kaupoissa ihailen vauvan vaatteita... :) Kylläpä odottavan aika on pitkä, niin kovasti toivon että olisin raskaana ja menkat ei alkais. Vielä viikko niin selviää miten on asia :) ilmoittelen tänne sitten :P

      • jphiogijol

        Miks muuten harrastatte keskeytettyä yhdyntää jos haluatte lapsia? - Vai aiotko ukkos laittaa isäksi vasten sen tahtoa?


    • opiughjpolk

      voi voi...onko kaveritkin alkaneet nukkeleikkeihin...voivoi sua

      Hankihan omat aivot ja elämä!

    • big BBBB

      taas joku katkera kirjottelee!!...hankippa elämä..

    • kait katkera

      Ei näitä tyhmien juttuja voi kuunnella ja katsella katkeroitumatta. Kai toisten tyhmyyteen voi katkeroitua ja siihen , kun kaikenlaiset apinat tekee lapsia todisteeksi ja elävät sitten paskaa kulissielämää.

    • big _bbb

      no meitä on moneen junaan =) mun elämän tilanne sellainen että vauva saa tulla

      • big bbb

        kuka sua on käskenyt tulla kattomaan näitä kirjoituksia??? miten tekstejä voi kuunnella :D ihme pelle!.....sulla köyhää elämä kun pitää puuttuu muitten kirjoituksiin!sulle OHJE HANKI ELÄMÄ tai vaikka TÖITÄ!


    • Miu_

      Ei sitten tärpännyt, menkat alkoi :(
      No,toivotaan että ajan kanssa tärppäis.. Mites muilla?

    • Miu_

      missä kaikki on,tulipa tänne hiljaista...? :-o

    • sellasta vaan...

      Hei! en ole mikään keskeutettyä yhdyntää harrastava vaan ihan ollaan miehen kans yhdessä tuumin yritetty lasta ihan tosissaan mut ei vielä toistaseks tulosta sillä saralla.

      Ja sit ku luin vaan tätä ketjua ni aloin kyllä ihmiettelemään et miks teijän pitää käyttää keskeytettyä yhdyntää, minkä takia ootte lopettanut e-pillerit? Siis onko ollu niin et e-pillerit ei oo sopinu vai joku muu syy kyseiseen asiaan? Ja toisaalta jos avoimesti haluatte lasta ni miksette ota asiaa puheeks miehienne kans ja päätätte yhdessä tuumin aloittaa sen lapsen teon? Olishan se teillekin varmasti helpompaa sillä sitte voitte keskustella lapsesta yhdessä, suunnitella sen tulavaisuutta jne jne..ja vois mieskin olla sit tukena niinä rankkoina päivinä ku menkat alkaa, ainakin mulla mies on niin ihana ja lohduttava et ei sitä voi sanoin kuvailla. :)

      Sillä onhan se totta niinku täällä muutamat on jo kirjoittanut et jo 2 vuotta ovat toivoneet lasta ja aina pettynyt ku menkat alkanut..eikö sillo oikeesti kaipaa toisen tukea,ymmrätääkö se mies teijän vauvakuumeen ja tukeeko teitä sitte vaikeina, pettymyksen päivinä?

      En siis nyt halunnu millään pahalla tätä kirjoittaa jokainenhan tietty tekee sen lapsen niinku parhaalta tavalta tuntuu mut mä en vaan ymmärrä..

    • Miu_

      Itse en ole koskaan syönytkään e-pillereitä, en vaan ole niitä halunnut, ja kondomistakaan emme tykkää, joten olemme vaan päätyneet keskeytettyyn yhdyntään. Itselleni on sitten tullut vauvakuume, mutta mieheni ei niin innostunut ole ikävä kyllä lapsesta, mutta mieheni kyllä tietää että keskeytetty yhdyntä ei ole mikään ehkäisy, että siitäkin voi tulla raskaaksi. Itse toivoisin "vahinkoa", mutta uskon että mieheni kannalta kyse on siitä että ei uskalla yrittääkkään, mutta ajattelee varmaankin ettei se ole katastrofi jos lapsi tulee. Eli näillä mennään, toivoisin tulevani raskaaksi, ja että mieskin alkaisi haluamaan... :/

    • sellasta vaan...

      Tuo on todella kurjaa jos ette voi yhdessä päättää ja keskustella sit tosta lapsenteosta. :( ku olishan se miestäkin kohtaan reilua et puhuisitte asian avoimesti läpi ja sit olis yhteiset selvät sävelet. :) ite ainakin oon nyt huomannu ku meilläkin tää on menny tosi vaikeeks et mitä pidempään oon joutuna aina vaan pettymään ni sitä enemmän oon kaivannu miehen tukea noina vaikeina päivinä. Ja sitä kyllä saanutkin, ei sen puolen. :)

      Se vaan et ennen pitkää tuo tilanne käy kyl myös suhteen päälle jos vaan toinen haluaa ja toinen ei. :(

      Ootko miettiny sit sitä et jos se sun miehes ei nyt kerran halua sitä lasta ni kannattaisko sitte lopettaa ihan kokonaan ja ottaa pillerit käyttöön? Sulle vaan henkisesti olis varmaan helpompaa ku ei tarttis sitte joka kuu pettyä pahasti ja toisaalta voihan se olla et mieheski olis jo vaikka parin vuoden päästä täysin valmis isäks? :)

    • djksofu

      Mekin käytämme mieheni kanssa keskeytettyä yhdyntää ja vauva saa tulla jos tulee... Ehkäisyksi meille ei ole sopinut mikään muu. Hormonivalmisteet eivät sovi minulle ja kondomillekkin olen "allerginen". Tiedän että on sellaisia kondomia jotka eivät allergisoi mutta kortsu kuivattaa limakalvojani ihan kaameasti. Olen syönyt pillereitä mutta eivät sitte vaan sopineet. Jatkoimme ehkäisyä silloin kondomilla ja seksielämämme kuihtui täysin kunnes jätimme kondomin pois ja aloimme käyttämään keskeytettyä yhdyntää... Aluksi ressasin että tulen raskaaksi ja vahdin kuukautisia että tulevat ajallaan:) mutta nyt vauva olisi tervetullut :D Meille sopii keskeytetty yhdyntä koska emme halua yrittämällä yrittää lasta ettemme joutuisi pettymään, kuulostaa ehkä omituiselta mutta meille tämä sopii oli sitten muut mitä mieltä vaan:)

    • sellasta vaan...

      Niin, jokainen kai tavallaan kuka milläkin tavalla. :) taas itelle ehdottomasti paras tapa on just tää et avoimesti päätetään et lapsi halutaan ja molemmat siihen myös 100%:sti sitoutuu.

      Toisaalta mietin vaan et keltä oikeesti saatte tukea jos tää teijän "salaa" vauvaa toivominen vaan venyy ja venyy..? Ja entäs sitte ku tulee se hetki et on ihan oikeesti pakko lähtee yrittämään todella ja silloinkaan ei välttämättä edes luomuna raskaudu, mites teijän miehet siihen suhtautuu? Vai onko sit niin et se vauva joko tulee "vahingossa" tai sit sitä ei teille tuu ollenkaan? Toisaalta julmaa tuokin, koska hoitoja on nykyään niin paljon jo keksitty. :(

      Siis ei kai sais kellekään sanoo näin, mut ku se lapsen teko ei aina vaan oo niin yksinkertaista, ite siitä omaan nyt erittäin hyvät kokemukset ja mitä oon kuullu ni aika moni pariskunta kärsii nykyään lapsettomuudesta. :( ja eipä hoitoihin voi lähtee periaatteella et "käytetään keskeytettyä yhdyntää".

      Et sikäli kannattais kyllä varmaan vakavasti harkita sitä ihan aitoa ja perinteistä yrittämistä loppuun saakka, ja jos ei sitte tuota tulosta ni sitte vaan hoitoihin. :)

    • Miu_

      Mitäs tänne kuuluilee? Ilmoittakaa itsestänne. Hiljaista on..

      Menkat myöhässä 4 päivää ja kovasti toivon et olis tärpänny, en tiedä uskallanko vielä tehdä testiä..

    • kiitos kysymästä

      ei kai tänne paskempaa.

    • susa00

      meillä yhden ainoan kerran keskeytetty yhdyntä ja nyt olen raskaana. yllätys oli aika kova, ei kolmatta lasta vielä suunniteltu, mutta nyt se kuitenki on tulossa ja pitää sopeutua..

    • ...........

      Ei kai se kovin todennäköistä ole. Ollaan miehen kans käytetty keskeytettyä yhdyntää ehkäsynä jokunen vuosi, ja kaverikin käytti miehensä kanssa useamman vuoden. Sitten lopulta päättivät yrittää lasta ja ei tarvinnut kuin pari kertaa mennä loppuun asti ja kaveri oli raskaana. Joten ei nyt ihan kauheasti kannata niitä toiveita elätellä jos keskeytätte.

    • NecroLover

      Navalle nostaminen toimii kyllä, kun moni eukko on niin maho ja ajoituksesta kaikki kiinni. Sitä se sukurutsaaminen Suomessa teettää, että akat ei sikiä enää!

    • kesk.yhd

      Täällä yksi 22-vuotias opiskelijatyttö ja me ollaan mieheni kanssa keskeytetty yhdyntää noin vuoden ajan. Ja miksi teemme näin? Ensin mulla oli e-pillerit mutta kun olin jo kokeillut viittä eri merkkiä ja mikään ei sopinut mulle, musta tuli ihan hirveen itkuinen ja hermoheikko ja mitä lie...lopetettiin pillerit sitten kokonaan enkä oo sen jälkeen halunnut ylimääräisiä hormoneit pumpata itseeni.
      Päätettiin mieheni kanssa jatkaa kortsuilla mutta hyvin useesti ne on loppu ja ajatus keskeytetystä yhdynnästä hiipi usein mieleen ja nykyään se on jo melkein enemmän sääntö kuin poikkeus.

      Meillekään se ei olis katastrofi jos tulisi lapsi mutta ihan just nyt ei ehkä kuitenkaan. Ollaan puhuttu että ei nyt yrittämällä yritetä vaan "ehkäistään" näin ja jos vahinko sattuu niin sitten sattuu ja sen oli tarkoituskin käydä niin.

      • onx iso loiro?

        ostakaa säästöpakkauksia...onko ukollas pieni kulli ja kortsut ei kestä kun ilmaa sisällä?


    • keks.yhd.

      no itseasiassa hänellä on keskivertoa isompi vehje ja hän on tykännyt kaikista eniten trojan magnum large condomeista ja ne ovt vähän kalliimpia ja useesti ollaan ostettu nettikaupasta oikein iso säästöpakkaus mutta kuitenkin kun pari kertaa päivässä niitä tarvii niin ne aina pääsee loppumaan ennen kuin muistaa tilata uusia.

      mutta kiitos sinulle erittäin paljon hyvin asiallisesta kommentista.

    • baby_^^

      mitä tänne kuuluilee? Onko tullut lisää plussatuulia?

    • terhiggi^

      Täällä kans yks, joka harrastelee keskeytettyä yhdyntää :p Näin ollaan tehty jo reippaat pari vuotta, eikä mitään. Tossa pari viikkoa sitten kämmi kävi ja olin ihan paisees, vaikka sen päätöksen tein jo ajat sitten, että jos keskeytettyä harrastellaan ja paksuks pamahdetaan niin sitten pamahdetaan. No ei menny sitten kun muutama päivä ni menkat alko ja jotenki surullinen mieli tuli, vaikka mukamas ois pitäny riemusta kiljua. Nyt sitten alkanut mullakin vauvakuume tulla, mutta mies ei tahtois. Mutta ei se vissiin hänellekkään kovin katastrofi olis, koska on ilman ehkäisyä seksiä harrastellut.
      Me ei siis suunnitella lasta, mutta itellä just se fiilis, että kävispä uus kämmi :D Onneks on muitakin, joilla sama fiilis :)

    • Kolotin

      Vanha viesti mutta ajattelin kirjoittaa omaa kokemusta.
      Pienentäähän keskeytetty nyt ainakin jonkin verran raskauden mahdollisuutta, mutta huomattavasti heikkotasoisempi ehkäisy muihin verrattuna.
      Ekan tyttöystävän kanssa käytettiin keskeytettyä, eikä hän kyllä tullutkaan raskaaksi siinä 1,5v aikana, kun oltiin kimpassa. Hänellä tosin oli aika epäsäännöllinen kierto silloin vielä ainakin, että varmaa nvaikutti asiaan enempi kuin keskeyttäminen.
      Päädyttiin tuohon tapaan, kun touhu oli aika onnetonta kortsujen kanssa eikä hän lupauksistaan huolimatta hankkinut pillereitä.
      Kuumotti kyllä muutaman kerran aika pahastikin, kun kyllä siinä usein eka spermaroiske ehti roiskahtamaan vähintään sen terskanmitan verran sisään.
      Kun ei sitä oikein halunnut runkkaamalla tehdä siemensyöksyä, niin sitä sitten "ärsytti" mahdollisimman liki siellä pimpsassa, ettei olis tarvinnut kuin korkeintaan pari työntöä tehdä häpykumpua vasten. Mutta tosiaan usein exä sai sitten osan tavarasta sisään ja siitä kyllä tuli sellaista draamaa kehiin, ettei tosikaan.
      Eli suosittelen tuota keskeytettyä vain niille, joiden tilanne ja hermot kestää sen, että se raskaus voi tulla tuon seurauksena. Ei muuten.

    • Sinikka444

      Meillä Neiti "keskeytetty yhdyntä" nyt 2v. :D Tuli aika huonoon saumaan, mutta niiiiin ihana tytön tyllerö kuin vain olla voi! <3

      • hmm..toisaalta

        Miten ne osaakin aina tulla joko huonoon saumaan, tai jos on hyvä sauma niin ei tulekaan.

        Toivottavasti ovat viimeistään syntyessään toivottuja ja odotettuja.


    • tqd

      Onko vinkkejä siihen että miten saadaan mies menemään ihan loppuun asti ,niin raskautuisinkin varmemmin. Ei ole onnistunut kuin kerran kun puristin hänen pakaroitaan ja pidin sisälläni. Nyt hän on ollut varovaisempi. Mietin että uskaltaisinkohan ehdottaa hänelle sitomisleikkejä. Sitoisin hänet ja olisin päällä.

    • huuhaavaroitus

      Kyllä pitää olla vastuutonta ja lapsellista purukkaa. Ei toivota lasta ja raskaus ei sovi elämäntilanteeseen, mutta kuitenkin salaa toivotaan lasta? Koulussa ollaan ja silti pitää vain lapsia saada, koska halutaan nuorena lapsia? Kaikki vain yhteiskunnan piikkiin, koska tunnetusti omaa rahaa ei opiskelijoilla ole?

      En enää ihmettele lainkaan sitä, että nykylapsista niin moni voi huonosti.

    • Anonyymi

      Kyllä se toimii jos osaa tehdä oikein! Meillä toiminu jo monta vuotta. Ja lapsi tuli kuitenkin ekalla yrityksellä ennen tätä kun päätettiin lopettaa keskeytetty.

      • Anonyymi

        Ja ainahan voi lykkiä paksuksi ja häipyä maisemista ja äiteestä tull YH yhteiskunnan mätäpaise HÄÄH HÄÄH


    • Anonyymi

      juu

    • Anonyymi

      Vauvakuumeiselle paras "ehkäisy"

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6382
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4106
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      265
      2529
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1498
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      96
      1348
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1001
    Aihe