mun mielestä harry potterit on hyviä
vastaa mulle ja kerro mielipiteesi
potter on paras
8
357
Vastaukset
- mcgarmiva
Potter on kyllä hyvä, mutta paljon on hyviä kirjoja maailmassa...parasta on vaikea valita.
- onni
mutta hyvä kun nuoret jotain lukevat
- Haplo
Pottereita lukevat vanhemmatkin ihmiset. Itse en ole vielä Pottereihin koskenut, mutte ajattelin koittaa. En mitenkään sen takia, että niistä on puhuttu paljon, vaan koska luen muuten paljon fantasiaa. Luin juuri viikonlopun Iltasanomista tai Iltalehdestä (ketä niitä toisistaan erottaa), että nuorten kirjoista otetaan yleensä noin 3 000 - 5 000 kappaleen painos, mutta Harry Potterin neljännestä kirjasta otettiin suoraan 60 000 painos. Samassa artikkelissa luki myös, että jopa 50 ihmiset lukevat Pottereita. Totta on, että Potterit ovat muoti-ilmiö, mutta tuskin turhaan!
- =oD
Haplo kirjoitti:
Pottereita lukevat vanhemmatkin ihmiset. Itse en ole vielä Pottereihin koskenut, mutte ajattelin koittaa. En mitenkään sen takia, että niistä on puhuttu paljon, vaan koska luen muuten paljon fantasiaa. Luin juuri viikonlopun Iltasanomista tai Iltalehdestä (ketä niitä toisistaan erottaa), että nuorten kirjoista otetaan yleensä noin 3 000 - 5 000 kappaleen painos, mutta Harry Potterin neljännestä kirjasta otettiin suoraan 60 000 painos. Samassa artikkelissa luki myös, että jopa 50 ihmiset lukevat Pottereita. Totta on, että Potterit ovat muoti-ilmiö, mutta tuskin turhaan!
aikuiselle tekee hyvää lukea nuorten kirjoja
- Heh Hei!
Harry Potterit on hirveen hyviä, mutta on jotku muutki kirjat hyviä... Amerikkalaiset liikemiehetki vaan aivan innoissaan hekottellee kun ne lukee Harry Pottereita!(Oon nähny)
- Sanna86
Mä luulin alux,et ne on ihan pentujen kirjoi,ja et kyse on jostain tylsästä muoti-ilmiöstä ja kaikkee..sit mun äikänope sano et mä saattasin olla kiinnostunu kyseisestä kirja-sarjasta..mä aloin aika haluttomasti luke ekaa kirjaa..ja jäin koukkuun siihen!Nyt mä odotan innolla seuraavaa kirjaa!Suosittelen kaikille,etenkin nuorille:)
- Jenna Riddle
minua ärsyttää että ihmiset luulevat että Potterit ovat vain muoti ilmiö.Minä nimittäin aloin lukea niitä jo kauan ennen kuin Potter maniasta oli suomessa vielä tietoakaan
- Hei hei
Jenna Riddle kirjoitti:
minua ärsyttää että ihmiset luulevat että Potterit ovat vain muoti ilmiö.Minä nimittäin aloin lukea niitä jo kauan ennen kuin Potter maniasta oli suomessa vielä tietoakaan
Siinä se juttu oli!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?612396Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411163Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755085Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa283699Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963544Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss473094Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082819Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132318Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie392138Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191955