potter on paras

härkä

mun mielestä harry potterit on hyviä
vastaa mulle ja kerro mielipiteesi

8

361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mcgarmiva

Potter on kyllä hyvä, mutta paljon on hyviä kirjoja maailmassa...parasta on vaikea valita.

• onni

mutta hyvä kun nuoret jotain lukevat

• Haplo

Pottereita lukevat vanhemmatkin ihmiset. Itse en ole vielä Pottereihin koskenut, mutte ajattelin koittaa. En mitenkään sen takia, että niistä on puhuttu paljon, vaan koska luen muuten paljon fantasiaa. Luin juuri viikonlopun Iltasanomista tai Iltalehdestä (ketä niitä toisistaan erottaa), että nuorten kirjoista otetaan yleensä noin 3 000 - 5 000 kappaleen painos, mutta Harry Potterin neljännestä kirjasta otettiin suoraan 60 000 painos. Samassa artikkelissa luki myös, että jopa 50 ihmiset lukevat Pottereita. Totta on, että Potterit ovat muoti-ilmiö, mutta tuskin turhaan!

• =oD
        Haplo kirjoitti:

Pottereita lukevat vanhemmatkin ihmiset. Itse en ole vielä Pottereihin koskenut, mutte ajattelin koittaa. En mitenkään sen takia, että niistä on puhuttu paljon, vaan koska luen muuten paljon fantasiaa. Luin juuri viikonlopun Iltasanomista tai Iltalehdestä (ketä niitä toisistaan erottaa), että nuorten kirjoista otetaan yleensä noin 3 000 - 5 000 kappaleen painos, mutta Harry Potterin neljännestä kirjasta otettiin suoraan 60 000 painos. Samassa artikkelissa luki myös, että jopa 50 ihmiset lukevat Pottereita. Totta on, että Potterit ovat muoti-ilmiö, mutta tuskin turhaan!

aikuiselle tekee hyvää lukea nuorten kirjoja

• Heh Hei!

Harry Potterit on hirveen hyviä, mutta on jotku muutki kirjat hyviä... Amerikkalaiset liikemiehetki vaan aivan innoissaan hekottellee kun ne lukee Harry Pottereita!(Oon nähny)

• Sanna86

Mä luulin alux,et ne on ihan pentujen kirjoi,ja et kyse on jostain tylsästä muoti-ilmiöstä ja kaikkee..sit mun äikänope sano et mä saattasin olla kiinnostunu kyseisestä kirja-sarjasta..mä aloin aika haluttomasti luke ekaa kirjaa..ja jäin koukkuun siihen!Nyt mä odotan innolla seuraavaa kirjaa!Suosittelen kaikille,etenkin nuorille:)

• Jenna Riddle

minua ärsyttää että ihmiset luulevat että Potterit ovat vain muoti ilmiö.Minä nimittäin aloin lukea niitä jo kauan ennen kuin Potter maniasta oli suomessa vielä tietoakaan

• Hei hei
        Jenna Riddle kirjoitti:

minua ärsyttää että ihmiset luulevat että Potterit ovat vain muoti ilmiö.Minä nimittäin aloin lukea niitä jo kauan ennen kuin Potter maniasta oli suomessa vielä tietoakaan

Siinä se juttu oli!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      109
      2700
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1724
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      15
      1710
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1585
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      9
      1552
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      26
      1256
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      26
      1125
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1052
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      81
      1015
    Aihe