Opinnäyte

lantaa ja mehiläisva

Olen kuullut, että tässä noin 8 vuotta sitten oli tekeillä steinerpedagoginen opinnäytetyö, jonka tarkoituksena oli kehitellä STEINERILAISTA SIJAISHUOLTOA. Olen erittäin kiinnostunut työstä. Onko se valmis?

Kuulin myös, että ko. sijaishuoltopaikasta - joka on olevinaan niin steinerilaistaaaa, niin steinerilaistaaa (enemmän, kuin Steiner itse = hevosenpaskaa rappusilla), ei valitettavasti löytynyt EETTISESTI kestäviä kasvatusarvoja. Tuosta sijaisluolasta löytyi vain VIRIKE. Se onkin tyypillistä talolle, joka rakastaa prameaa kuliissia, suorittamista ja KAIKKEA SUURTA. Henkiset arvot eivät loista tuossa erittäin epäystävällisessä ja lapsia / verkostoja kiusaavassa ja lapsia sairastuttavassa (lapset jopa itsetuhoisia) muka hienossa lantapaikassa. Yäk!

22

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auttakaaa

      Joo. Virikehän se taitaa olla se, joka tuo lapsille onnen. Valitettavasti virike ei vaikuta positiivisesti sijaishuoltajien terveyteen eikä näin ollen hohda onnellisuutta ympäristöön. Valitettavasti vain SUURTA KÄRSIMYSTÄ! Miksei Steiner auta?

    • §aatana

      Miksi olet niin katkera ja vihainen?

    • ei voi välttyä

      Koska minun ja läheisen yhteydenpitoa on hakaloitettu vuosikausia. Minua kohdellaan lapsen läsnäollessa, kuin jotakin syljettävää raatoa. Lasta manipuloidaan olemaan esim. tuntematta minua. Minua kohdellaan, kuin aivotonta - en ymmärrä itse yhtään mitään - en ymmärrä, missä minun pitää seisoa / missä saan seisoa, vaan joku osoittaa sen sormellaan tai käy ilmoittamassa, että "tämä on suljettu tilaisuus, älä tule tänne", vaikka kyseessä on kaikille avoin tilaisuus.

      Olen katkera ja vihainen, koska minua (sukulaisiani) ja lasta kiusataan. Koemme toiminnan suuren luokan henkisenä väkivaltana. Se on madaltanut elämän laatua jo vuosia. Olemme väsyneitä ja valitettavasti katkeruudelta ei voi välttyä. Monesti tulee ajateltua, miten hyvin asiat olisiva, jos arpa olisi osunut toiseen paikkaan (on kuitenkin tuttuja, joita kohdellaan täsyin toisin).

    • olen katkera, mutta

      Syitä on muitakin, mutten voi niitä tässä kertoa. Asianomaiset tietävät syyt.

      • lapsen puolesta

        Ennenkaikkea lasta kohdellaan väärin!


      • miksi ovet ei auke..
        lapsen puolesta kirjoitti:

        Ennenkaikkea lasta kohdellaan väärin!

        Lapsen elämään hyväksyttiin oitis täysin tuntematon henkilö (vuonna 2010), mutta ei syntymästä saakka mukana olleita, turvallisia ihmissuhteita. Mm. siksi.


      • $aatana
        miksi ovet ei auke.. kirjoitti:

        Lapsen elämään hyväksyttiin oitis täysin tuntematon henkilö (vuonna 2010), mutta ei syntymästä saakka mukana olleita, turvallisia ihmissuhteita. Mm. siksi.

        Sori vaan. Et kyllä vaikuta terveeltä ja tasapainoiselta ihmiseltä, joten sinun marinaasi on todella vaikea ottaa minään muuna kuin palstahäiriköintinä. Ota poliisiin yhteyttä. Tai Karpoon. Tai hei! Pakene vuorille?


    • siinä vastausta!

      Vielä. Kyse ei ole sijoituksesta. Se olisi ok. Meille on vaan sattunut huonoin mahdollinen tuuri - eli huonoin, epäystävällisin (muka steiner), leuhkin, sairain jne. paikka. Siitä johtuu myös pahoinvointimme. Ja lapsen pahoinvointi. Lasta kiusataan ja häntä kohtaan harjoitetaan raskasta henkistä väkivaltaa ko. paikassa.

      • Kokemusta on

        Tätä kulttioppia vastaan älä taistele. Jos lapsesi on koulussa, ilmoita asiasta kouluviranomaisille ja lastensuojeluun. Jos lapsesi on jossain muussa kulttihoitopaikassa, ilmoita asiasta lastensuojeluun. Et ole yksin.

        Sinä et ole yksin. On muitakin, jotka ovat joutuneet tämän kultin uhreiksi. Älä jää asiasi kanssa yksin tänne palstalle murehtimaan.


      • $aatana
        Kokemusta on kirjoitti:

        Tätä kulttioppia vastaan älä taistele. Jos lapsesi on koulussa, ilmoita asiasta kouluviranomaisille ja lastensuojeluun. Jos lapsesi on jossain muussa kulttihoitopaikassa, ilmoita asiasta lastensuojeluun. Et ole yksin.

        Sinä et ole yksin. On muitakin, jotka ovat joutuneet tämän kultin uhreiksi. Älä jää asiasi kanssa yksin tänne palstalle murehtimaan.

        Voi teitä uhriparkoja. Nyyh... Hankkikaa oikeasti elämä.


      • Steinerin käynyt
        $aatana kirjoitti:

        Voi teitä uhriparkoja. Nyyh... Hankkikaa oikeasti elämä.

        Steineria ei turhaan mainita Uskontojen uhrien tuki ry:n sivulla. Minä koen ainakin olleeni uskonnollisen lahkon koulussa tahtomattani. Vihkoja täynnä hölynpölyä ja uskonnollista soopaa on säästettynä usealta vuodelta. Ei ole ihan mikään leikin asia laittaa lapsiaan jonkun kultin ylläpitämään kouluun.


    • roolileikkiä

      Jonkinlainen rooli tuolla porukalla on - ja sitä vedetään - ja ollaan muka muita parempia ihmisiä. Samassa porukassa ovat sijaishuoltajat, opettaja ja ilmeisesti rehtorikin (hiljaisesti). Muu roolileikkiporukka hyväksyy hiljaisesti henkisen väkivallan.

    • mä oon Steiner

      Tuon porukan unelma on, että saa lapsen elämästä täysin pois tämän TURVALLISET, JATKUVAT (syntymästä saakka olleet) henkilöt. Turvattomat, ja tuntemattomast näyttävät kelpaavan sijaishuoltajille paljon paremmin. lapsesta ei todellisuudessa välitetä yhtään. Pitää vaan itse esittää jotekin SUURTA ja HIENOA. (Ollan Steinereita... niin Steinereita... hah, hah, haaaaa).

    • rouva se rulettaa

      Ilkkujalle vielä: elämä olisi paljon laadukkaampaa, jos voisi hyvällä mielin pitää lähisukulaiseensa yhteyttä tarvitsematta pelätä, millaisella tuulella steinerkhenkilöt tai -opettajat tällä kertaa ottavat vastaan esim. avoimessa tilaisuudessa. lapsikaan ei enää tiedä, miten asioihin tulee suhtautua. Steinerhenkilö manipuloi lapsen olemaan tuntematta omaa lähisukulaistaan tilaisuuksissa. Onko tervettä? Täysin tuntematon kelpaa kyllä rouva steinerille.

    • emme luovuta!!!!

      Voin hankkia elämän, mutta minun elämääni kuuluu myös lähisukulaiseni - vaikka se sinulle niin katkera kalkki näyttääkin olevan. Sinähän nauttisit siitä, että vain SINÄ ja STEINER ja steineryhteisö olisitten lapsen elämässä. (Voi miten se sinulle oliskiaan mieluista. Voisi hienona ihmisena tehdä juuri niin kuin haluaa - eikä kukaan kyselisi lapsen perään).

      Mutta täällä ollan myös minä ja me!

      HANKI ITSE OMA ELÄMÄ, älä varasta sitä toisilta. Aiheutat paljon kärsimystä ja näyt nauttivan siitä. Keräät joukkoja suljetuista piireistä (kuten steinerilaisista) ympärillesi ja painostat nämä taistelemaan puolellasi lapsen sukulaisia vastaan. Naurettavaa touhua.

      • sijaisrouva osaa pel

        Jos joku saa sijaishuollosta & steinerilaisuudesta kertovan opinnäytteen käsiinsä, voisiko kertoa tällä palstalla. On näet rikottu vaitiolovelvollisuutta jos siinä on kerrottu sijoitettujen lasten asioita. Tiedän talon. Steinerilaisethan eivät tunne salassapitoa - ja tämäkin opinnäytetyön tekeminen livahti SUUREN SIJAISHUOLTAJAN suusta ulos. Haluan nähdä opinnäytteen?

        Miksi steinerilaiset rikkovat salassapitovelvollisuuttaan?

        Vai jäikö opinnäyte kesken, kun mitään ideologiaan tuon "virikeromun" (romu on akan oma sana) takaa ei löytynytkään. Tursuava hevospaska yms. peittävät olemattoman ideologian.

        Ideologia on HAJOITA JA HALLITSE - peli.


      • huuhaahuuhaahuuhaaah
        sijaisrouva osaa pel kirjoitti:

        Jos joku saa sijaishuollosta & steinerilaisuudesta kertovan opinnäytteen käsiinsä, voisiko kertoa tällä palstalla. On näet rikottu vaitiolovelvollisuutta jos siinä on kerrottu sijoitettujen lasten asioita. Tiedän talon. Steinerilaisethan eivät tunne salassapitoa - ja tämäkin opinnäytetyön tekeminen livahti SUUREN SIJAISHUOLTAJAN suusta ulos. Haluan nähdä opinnäytteen?

        Miksi steinerilaiset rikkovat salassapitovelvollisuuttaan?

        Vai jäikö opinnäyte kesken, kun mitään ideologiaan tuon "virikeromun" (romu on akan oma sana) takaa ei löytynytkään. Tursuava hevospaska yms. peittävät olemattoman ideologian.

        Ideologia on HAJOITA JA HALLITSE - peli.

        Tiedän opinnäytteen tekijänkin. Jäivätkö opintosi kesken? Yritit ilmeisesti epäpätevänä opettajksi steinerkouluun? Miksei sinua otettu? Onhan siellä muitakin, joilla ei ole mitään opettajankoulutusta - jotain huuhaata vaan.


    • vihan pedagogiikka

      Millaista steinerilaista sijaishuoltoa henkilö, joka vihaa sijoitettujen lasten vertkostoja voisi toteuttaa. Kuuluuko steinerpedagogiikkaan VIHAN pedagogiikka?

      Tuo SUURI NAINEN rakastaa vain ja ainoastaan itseään. Lapsista hän välittää vain heistä saatavan rahan verran.

    • ei -lupia ei

      Onkohan jollakulla tietoa ko. opinnäytteestä? Valmistuiko se ikinä. Talo ei onneksi ainakaan saanut lupaa toimia steinerpedagogisena sijaishultopaikkana. LUOJAN KIITOS. Hah, hah, haaaa. Rouva ei saanut lupaa. Juhlistan asiaa viiveellä tänä pääsiäisenä. Jihuu!! Rouva ei saanut lupaa. Eikö pikku opettaja kirjoittanut lausuntoa, vaikka Rouva kuinka painostit ja vaadit. Kukaan ei onneksi puoltanut sitä, että kuoleman loukosta oliswi tullut steinerpedagoginen paikka. Hah, hah,m haaaa. Naurattaa. Nautin, kun Rouva ei saanut tahtoaan periksi.

      Voin nähdä, miten hän pihisi ja puhisi, kun lupaa ei herunut. Tuli koipiaan myöten punaisenpaiseikkaaksi. Hah, hah, haaaa.

    • hah, hah, haaaaa....

      Eräs steinrkoulun opettaja kertoi minulle: "Siellä on ainoastaan virike. Heillä ei ole mitään koulutusta."

      Mutta itsetuntoa ja luuloa itsestä on vaikka toisille jakaa. Sekatyömiehestä suoraan steinerilaiseksi sijaishuoltajaksi. HAH, HAH, HAAA.

      Huuhaata.... parahimmillaaan. Nämä hienoakin hienommat ihmiset....hah, hah, haaa....

    • money, money, mone

      Eikö kukaan ole tietonen tästä opinnäytteestä. Kuuluu ilmeisesti jonkinlaiseen steinerkorkekoulu -tutkintoon. Tampereella tai Snellussa. Kuulin kyllä vähän, että tämä opinnäytteen tekijä aktiivi ei olisikaan valmistunut. Mutta onko opinnäyte?

      Olisi kiva lukea, mitä on kirjoitellut (erään käskystä) opinnäytteeseensä. Eräällä oli näet suuri halua perustaa steinerilainen sijaishuoltola. Hyvä lääninhalitus, kun et antanut lupaa! Kamala paikka! Tuon paikan vaikutuspiiriin joutuneet kärsivät jatkuvasta sydämen kivusta. Kamala akka järjestää kärsimystä, kipua, kuolemaa, sairautta, itkua, kiusaamista, haukkumista, jne.................................................

      Ja itselle kimaltelee valheellinen sädekehä. Jälkikasvu kiillottaa.. Akka sitten esittää, että hoitaa kasvattilapsia sampoin, kuin omiaan. Hah, hah, haaa.. Kasvatit tuovat elinkeinon - ei muuta. Se on heidän roolinsa. Heidän on oltava mahdollisimman äänettömiä, hajuttomia, mauttomia jne. Ja parempi olisi akan mielestä, jos sukua ei olisi lainkaan. Sillä tapaa taloon (jota ukko viiksinen laajentaa koko ajan - vaikka paikalla olisi astmainen lapsia) saadaan säilöttyä mahdollisimman monta rahan tuojaa.

    • kuinka monta leukaa+

      Asiasanat: steiner, sijaishuolto. Löytyykö opinnäytettä, jonka tarkoituksena oli priifata huonolaatuista sijaishuoltopaikkaa - jopa niin, että siitä oisi tullut steinerilainen sijaishuoltola.

      Milloin pelkästä virikkeestä (hevosen lanta) on rakennettu aate? Mielestäni on sama, onko virike muovilelu, vaiko hevosenpaska. Jos sen haltijattarella kumisee tyhjää sisimmässä, ei edes tuoksuva, piikkinen ruus auta. Jos ei ole sydämen sivistystä ja rakkautta, on ihan turha esittääjotain steinerilaista johtohahmoe. Harakatkin nauraa tuollaiselle TEENNÄISESTÄ HYMYILEVÄLLE monileualle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1713
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      175
      1340
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1138
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1128
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      52
      949
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      71
      907
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      860
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe