Helsingin kaupunginteatterin suurella näyttämöllä on 25.8. Katri Helena -musikaalin kantaesitys.
Lisätietoja:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/Näin laulaa Katri Helena -musikaalin Katri!/art-1288379721933.html
http://www.mtv3.fi/uutiset/kulttuuri.shtml/2011/03/1305191/katri-helenasta-tehdaan-musikaali
Katri Helena -musikaali
9
547
Vastaukset
- r.moore
Ihan ehdoton ja tämä on käytävä katsomassa. Onpa kerrankin asiaa Helsainkiin
http://www.iltasanomat.fi/viihde/Näin laulaa Katri Helena -musikaalin Katri!/art-1288379721933.html
.- r.moore
eipä anna siirtää urlia mutta Ilta-sanomien sivulla on Katrin haastattelu-video juttuineen
- ok/oulusta
upeaa, että KATRISTA tehdään musikaali; hänen pitkä ja menestyk-
sellinen uransa saa arvoisensa jatkeen. upeaa!!!!
täytyy varata liput! hienoa mahtavaa!!!! - Ensi-ilta oli jo
Niin, ja oletteko nähneet? Mielipiteitä?
- jk
en ole nähnyt
- Panu ´
Olen nähny mut en muista mitään ku olin niin kännissä.
- passittais
nyt ainaki sen sulhonsa parturiin toi kutri-helena..se ukkeli on kuin mikäkin luolamies.
- joonas hesa
terveiset katri helena -musikaalista kaupunginteatterista. oli hieno ja mukaansatempaava esitys. sai itkeä, sai nauraa. hieno työ, suomalainen musikaali josta voi olla ylpeä.
katrin laulut ovat hienoja ja loistavasti sopivat näinkin esitettyinä. menkää ihmeessä katsomaan! - jk
Kävin eilen katsomassa. Sali täynnä eri-ikäisiä,vähintään kolmannes miehiä, paljon myös nuoria. Sanna Majuri oli loistava roolissaan, mutta eivät muutkaan jälkeen jääneet. Kaikki loistavia laulajia ja erityisen upeita tanssiesityksiä. Toimiva esillepano, lavastus, puvustus ja meikkaus. Loistava suuri orkesteri. Käsikirjoituksesta voidaan olla monta mieltä, mutta tarina eteni hyvin.Antoi oikeastan raadollisen kuvauksen valinnoista, joita joutuu tekemään päästäkseen ja pystäkseen toteuttamaan unelmiaan. Kaikkea ei voi saada. Tarinassa ei ollut sankareita eikä konnia, vaan eläviä hahmoja. Sari Sikander on käynt jumppa- ja zumbatunneilla; Onenonkija ei jättänyt ketään kylmäksi. Myös Sinikka Sokan Nuoruus on seikkailu kosketti. Monta hienoa kappaletta jäi kuulematta , mutta monta kuultiin. Sanna Majurilla on upea, moneen taipuva
ääni eikä esitykset jääneet mitenkään alkuperäisten jalkoihin. Kaiken kaikkiaan viihdyttvä kokemus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1891905
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28554Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;202479