Helsingin kaupunginteatterin suurella näyttämöllä on 25.8. Katri Helena -musikaalin kantaesitys.
Lisätietoja:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/Näin laulaa Katri Helena -musikaalin Katri!/art-1288379721933.html
http://www.mtv3.fi/uutiset/kulttuuri.shtml/2011/03/1305191/katri-helenasta-tehdaan-musikaali
Katri Helena -musikaali
9
546
Vastaukset
- r.moore
Ihan ehdoton ja tämä on käytävä katsomassa. Onpa kerrankin asiaa Helsainkiin
http://www.iltasanomat.fi/viihde/Näin laulaa Katri Helena -musikaalin Katri!/art-1288379721933.html
.- r.moore
eipä anna siirtää urlia mutta Ilta-sanomien sivulla on Katrin haastattelu-video juttuineen
- ok/oulusta
upeaa, että KATRISTA tehdään musikaali; hänen pitkä ja menestyk-
sellinen uransa saa arvoisensa jatkeen. upeaa!!!!
täytyy varata liput! hienoa mahtavaa!!!! - Ensi-ilta oli jo
Niin, ja oletteko nähneet? Mielipiteitä?
- jk
en ole nähnyt
- Panu ´
Olen nähny mut en muista mitään ku olin niin kännissä.
- passittais
nyt ainaki sen sulhonsa parturiin toi kutri-helena..se ukkeli on kuin mikäkin luolamies.
- joonas hesa
terveiset katri helena -musikaalista kaupunginteatterista. oli hieno ja mukaansatempaava esitys. sai itkeä, sai nauraa. hieno työ, suomalainen musikaali josta voi olla ylpeä.
katrin laulut ovat hienoja ja loistavasti sopivat näinkin esitettyinä. menkää ihmeessä katsomaan! - jk
Kävin eilen katsomassa. Sali täynnä eri-ikäisiä,vähintään kolmannes miehiä, paljon myös nuoria. Sanna Majuri oli loistava roolissaan, mutta eivät muutkaan jälkeen jääneet. Kaikki loistavia laulajia ja erityisen upeita tanssiesityksiä. Toimiva esillepano, lavastus, puvustus ja meikkaus. Loistava suuri orkesteri. Käsikirjoituksesta voidaan olla monta mieltä, mutta tarina eteni hyvin.Antoi oikeastan raadollisen kuvauksen valinnoista, joita joutuu tekemään päästäkseen ja pystäkseen toteuttamaan unelmiaan. Kaikkea ei voi saada. Tarinassa ei ollut sankareita eikä konnia, vaan eläviä hahmoja. Sari Sikander on käynt jumppa- ja zumbatunneilla; Onenonkija ei jättänyt ketään kylmäksi. Myös Sinikka Sokan Nuoruus on seikkailu kosketti. Monta hienoa kappaletta jäi kuulematta , mutta monta kuultiin. Sanna Majurilla on upea, moneen taipuva
ääni eikä esitykset jääneet mitenkään alkuperäisten jalkoihin. Kaiken kaikkiaan viihdyttvä kokemus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k583979Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k172809Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet552016Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2081789- 721436
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761290Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091- 901089
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?55914Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41906