Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Pankkiautomaatilla käynti

joku tyyppi

Onko se hyvät ihmiset jotenkin ylivoimaisen vaikeaa valita ennen (!) automaatille menoa että käyttääkö debitiä (pankki) vai kreditiä (luotto)? Pahimmillaan voi tulla automaatille "kadun yli" jono...
Myönnän itsekin joskus pähkäileväni nostosummaa vielä automaatilla - syystä tai toisesta - mutta mielestäni pitäisi olla sen verran selvää kumpaa korttipuolta (yhdistelmäkorteissa) käyttää ettei menisi 5 - 10 min aikaa pankkiautomaatilla sellaisen asian pähkäilyyn... Olen itse törmännyt useammankin kerran sellaiseen tapaukseen...;(

3

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • visa crediiit

      Just niin. Kerran osuin automaatille, jolla parikymppinen nuorukainen yritti nostaa rahaa. Koneesta oli paperi loppu, ja jätkä sai herjan "kate ei riitä". Hän yritti ja yritti tilata koneelta tilinsä saldon paperille, mutta kun paperi oli koneesta loppu, niin paperi oli koneesta loppu. Hän yritti ja yritti, ilmeisesti nostaa rahaa ja kysyä saldoa vuorotellen.

      Lopulta joku jonossa oleva ärähti hänelle: "Meinaakkos ruveta siihen koneeseen pesää tekeen?"

      Silloin kaveri älysi lopettaa. Jonoa oli jo ehtinyt tulla melko paljon hänen taakseen.

    • .....

      Monessa tutkimuksessa vakuutellaan, että suomalaisilla on hyvä kielitaito mutta tuo kirjoittamasi puhuu sitä vastaan. Oikeesti noilla kädestä suuhun elävillä ei ole hajuakaan mikä on credit, koska niillä ei ole luottokorttia ennen ollut.

    • tili tuli tili meni

      Kaikki laskut vaan sossuun taikka ulosottoon, niin ei tarvitse automaateilla notkua..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      66
      1234
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe