Haisteletteko,,,??

Jonne016

Haisteletteko tyttöjen pikkareita pyykkikorista????
Itse olen haistellut aina kun mahdollista,,salaa vessareissulla.
Rakastan pillun hajua ja stondis on taattu kun salaa nuuhkii.

26

2069

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei nuuhkinut

      en oo ennen haistellu..tarvii kokeilla:DD

    • DDDDSSSSDDDDDD

      On se kusen ja paskan haju niin helvetin kiihottavaa!

      • iy656546455

        Kusen vain. Tytöt ei paskalla käy (tai niin oon ainakin luullu)


    • DAMN:P:P<3

      Haistan, ihana haju :P

    • J33. Naistenmies.

      Siinä taas näkee ettei onnettomat teinisiimat saa pillua kuin pyykkikorista MUHA HA HAH HAH HAHHAH HAHA HHAAHAHAH HAHAH HA HAHAH HAH H!

      Nyt mokasitte itsenne tosi pahasti :D:D:D:D:D: HA HA HA HA HA!

      Pikku-Pojat nuuskii likaisia pyykkejä.. voiko enää olla onnettomampia siimoja edes olemassa.... ihan itku pääsee..... yhyhyhyyy HAHAHAHAHA.... LOL:) :D:D:D:D

      Tiedättekö mitä mammanpojat?

      Aikuiset miehet saavat OIKEAA pillua. Likaiset pyykit tarvii pestä, ei niille tehdä muuta, mutta jatkakaa toki :D:D:D:D::D

      • KinderMuna567

        Sittenhän sinäkin saat OIKEAA pillua sitten joskus kun olet oikea mies:D


    • jooht

      es jonnet haistelee
      mieti nyt missä ollut vähäsen hei kato

    • ujjjjuujiii

      Hyi saatana! Jotai kusisii pyykkei nuuskitaan

    • pantsforever

      Tottakai! Ainaku on mahollista. kovaks menee.
      kokeilkaa muutki.

    • kullipoju69<33

      joo ja kannattaa okeil haistel omii kalsareit sit ku niis on kunno jarruraidat ;) kulli on pop

    • eivittyyyyh

      Eli tytöt kusee housuihinsa ku kuselta haisee?

      • no minä ei kukaanmuu

        ei ne minun ymmäryksen mukaan kuse housuihin, en minä ainakaa...


    • ...

      :D:D ^^ toki.

    • Siis se mitä yrität tässä sanoa on se, että haistelet äitis tai siskosi (molempi parempi) käytettyjä alushousuja?

      Vittu sä oot sairas.

    • eehaana-poika

      NO HYI VITTU MITÄ PORUKKAAA TÄÄL ON !!!!!!!! HAISTELEE JOTAIN VITU PILLU HIKEE JOSTAI VITU TYTTÖJEN PIKKAREIST!!! HANKKIKAA SITÄ OIKEETA PILLUA VITU SAIRAAT PASKAT!!!!!

    • yrjöön kohta

      miten kukaan voi oikeesti tykätä käytettyjen pikkuhousujen hajusta?? ite suuttuisin ihan sairaasti jos löytäisin jonkun haistelemasta omiani. se olis tosi nöyryyttävää. ehkä just ja just jostain es jonneista uskoo mutt ei helvetti mkä keskustelu. kyllä meidän tyttöjenkin alkkarit haisee yhtä ällölle kuselle ja paskalle kun poikienkin. sitäpaitsi alushousut on henkilökohtainen vaatetus. toivon hartaasti, että haistelet jossain soluasuntolassa tyttöjen housuja etkä kotona äidin tai siskon.. tässä kohtaa saa varmaan pitää pienen tauon, kävisin vessanpytyn puolella laattaamassa

      • eehaana-poika

        sanoit tos et "kyllä meidän tyttöjenkin alkkarit haisee yhtä ällölle kuselle ja paskalle kun poikienkin" eli oot vai niinku menny haisteleenki vai ??!! NO HYI HELVETTII !! mää en ainakaa tiiä poikien tai tyttöjen alkkareitte hajusta paskaakaa enkä varsinkaa omienikään koska en vitus ole menny niitä haistelee :::DDD
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • yörjösin
        eehaana-poika kirjoitti:

        sanoit tos et "kyllä meidän tyttöjenkin alkkarit haisee yhtä ällölle kuselle ja paskalle kun poikienkin" eli oot vai niinku menny haisteleenki vai ??!! NO HYI HELVETTII !! mää en ainakaa tiiä poikien tai tyttöjen alkkareitte hajusta paskaakaa enkä varsinkaa omienikään koska en vitus ole menny niitä haistelee :::DDD
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        en oo menny haistelee vaan tiiän että ne haisee koska käytetyt alkkarit haisee AINA


      • eehaana-poika
        yörjösin kirjoitti:

        en oo menny haistelee vaan tiiän että ne haisee koska käytetyt alkkarit haisee AINA

        oke


      • paskaraidat
        yörjösin kirjoitti:

        en oo menny haistelee vaan tiiän että ne haisee koska käytetyt alkkarit haisee AINA

        Eli et pyyhi vessakäynnin jälkee. Ihme että sun housut haisee paskalle ja kuselle ku jätät ne paskat sinne housuihin kyllä varmaa kaikilla sillo haisis.


    • erhsxzö

      Noh kerran olin mun kaverin luona kaksistaan ja käytiin sen äitin ja isosiskon vaatekaapeilla haistelemas niiden rintaliivejä ja pikkuhousuja. Tuoksu ihanalle :). Mä myös koitin niitä niitten stringejä ja bikineitä ja nuolin niitä mut onneks se ei tiedä siitä ku se kävi silloin just vessas ::D ja nyt oon 14 ja se oli viime vuonna eli olin silloin 13.

      • eehaana-poika

        mikä vittu teitä vaivaa hyi saatana hakkikaa se muija ja sitä pillua älkääkä tonkiko jonku kavereittenne mutsin stingejä ja NUOLKO NIITÄ hyi saatana!! nuolkaa sitä oikeeta pillua HALOO!!!


    • Oiskoha...

      Ettei Jonnen nenässä vaa silkka ES haise?

    • boys 14

      Joskus tulee haisteltua kaverin boksereita harkkojen jälkeen pukkarissa kun se on suihkussa. Niissä tuoksuu pissa ja mälli. Niissä on selvät jäljet. Ollaan 14vee.

    • Kalle45v

      Täytyy myöntää, että olen nuuhkinut tytärpuoleni 10v .pikkareita, ja kyllä siellä on jo naisen tuoksu pimpin kohdalla...

    • adfdf

      En, kun minä pelaan pyykkikorista. PSole poka muuta ku käärii pyykit myttyyn palloksi ja lähtee donkkailemaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      250
      2369
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1784
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      165
      1497
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      328
      1483
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1045
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      79
      889
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      785
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      175
      766
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      203
      702
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      700
    Aihe