wicca kirjat

Sarah

Mistä löytää hyviä wicca kirjoja???

6

613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alina

Tutki netistä wicca-sivuja, eiköhän siellä kirjalistoja ole. Kirjat ovat yleensä englanninkielisiä ja niitä voi tilata vaikkapa jostain Amazonin tyylisestä nettikirjakaupasta.

• Shannen
      • Sarah

tiedän et netin kautta niitä saa,mut tietäiskö joku mistä niitä vois ihan ostaa paikan päältä..oon kuullu et hesas oisjoku kirjakauppa,tiedän kyl mis se on,mut en oo ehtinyt vielä käväsee..mielipiteitä,tietääkö joku..?

• Exousia Angelica Morgoth

jos Wiccalaisuudesta, eritoten Suomessa, haluaa tietää enemmän niin oikea osoite olisi fly.to/lehto...

" Lehto - Suomen Luonnonuskontojen yhdistys ry.on kaikille Suomessa asuville luonnonuskontojen harjoittajille tarkoitettu rekisteröity yhdistys, jonka tarkoituksena on parantaa luonnonuskontojen tuntemusta ja yhteiskunnallista asemaa Suomessa. "

sivuilta löytyy kyllä tietoa myös uusnoituudesta ja sivustojen takaa ihmisiä, jotka asiasta jotain oikeasti tietävät. Ihan hyvä sivusto muillekkin kuin luonnonuskontojen harjoittajille.

varsinaista suomenettua wicca-kirjallisuutta tuntuu olevan kovin vähän. Varsinaista "The Book Of Shadowsia" ei käteensä hevin saa. Mikälin olen oikein ymmärtänyt, kirja on coven-kohtainen ja uusi jäsen kopioi sen käsin. Alkuperäinen oli kai Gardnerin, vaikka muistaakseni sitäkin on väitetty kopioksi.

Lehdolla on oma pakanuutta käsittelevä kirjastokin, joka postimaksuja lukkunottamatta, on jäsenille ilmainen.

Kirjsto on suhteelisen laaja ja wicca-kirjallisuuttakin (tosin englanniksi) löytyy jonkin verran.

että kehotan suunistamaan sinne.

• hämis1

Hei huomasin tos viestis et puhuit the book of shadows kirjasta. Kirjahan on noidan henkilökohtainen loitsu kirja ja siihen voi laittaa myös reseptejä rituaaleja ynm. ei ole vain yhtä ja ainoaa varjojen kirjaa vaan jokainen voi käsittääkseni sen tehdä itse. toki jos kuuluu Coveniin voi covenilla oma varjojen kirja ollakkin mikä kopioidaan mut välttämätöntä se ei ole.

• murmur<3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37