Mistä löytää hyviä wicca kirjoja???
wicca kirjat
6
422
Vastaukset
- Alina
Tutki netistä wicca-sivuja, eiköhän siellä kirjalistoja ole. Kirjat ovat yleensä englanninkielisiä ja niitä voi tilata vaikkapa jostain Amazonin tyylisestä nettikirjakaupasta.
- Shannen
Katso vaikka http://www.geocities.com/rhaevyns/books.html/
- Sarah
tiedän et netin kautta niitä saa,mut tietäiskö joku mistä niitä vois ihan ostaa paikan päältä..oon kuullu et hesas oisjoku kirjakauppa,tiedän kyl mis se on,mut en oo ehtinyt vielä käväsee..mielipiteitä,tietääkö joku..?
- Exousia Angelica Morgoth
jos Wiccalaisuudesta, eritoten Suomessa, haluaa tietää enemmän niin oikea osoite olisi fly.to/lehto...
" Lehto - Suomen Luonnonuskontojen yhdistys ry.on kaikille Suomessa asuville luonnonuskontojen harjoittajille tarkoitettu rekisteröity yhdistys, jonka tarkoituksena on parantaa luonnonuskontojen tuntemusta ja yhteiskunnallista asemaa Suomessa. "
sivuilta löytyy kyllä tietoa myös uusnoituudesta ja sivustojen takaa ihmisiä, jotka asiasta jotain oikeasti tietävät. Ihan hyvä sivusto muillekkin kuin luonnonuskontojen harjoittajille.
varsinaista suomenettua wicca-kirjallisuutta tuntuu olevan kovin vähän. Varsinaista "The Book Of Shadowsia" ei käteensä hevin saa. Mikälin olen oikein ymmärtänyt, kirja on coven-kohtainen ja uusi jäsen kopioi sen käsin. Alkuperäinen oli kai Gardnerin, vaikka muistaakseni sitäkin on väitetty kopioksi.
Lehdolla on oma pakanuutta käsittelevä kirjastokin, joka postimaksuja lukkunottamatta, on jäsenille ilmainen.
Kirjsto on suhteelisen laaja ja wicca-kirjallisuuttakin (tosin englanniksi) löytyy jonkin verran.
että kehotan suunistamaan sinne.- hämis1
Hei huomasin tos viestis et puhuit the book of shadows kirjasta. Kirjahan on noidan henkilökohtainen loitsu kirja ja siihen voi laittaa myös reseptejä rituaaleja ynm. ei ole vain yhtä ja ainoaa varjojen kirjaa vaan jokainen voi käsittääkseni sen tehdä itse. toki jos kuuluu Coveniin voi covenilla oma varjojen kirja ollakkin mikä kopioidaan mut välttämätöntä se ei ole.
- murmur<3
Suomalaisessa e-kirjakaupassa Ellibsissäkin on näköjään jotain wicca-kirjoja. Laadusta ei ole tietoa, mutta vaikuttaa ijan mielenkiintoiselta... http://www.ellibs.com/fi/book/978-0-203-96198-8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107070- 954581
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista544397Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee503703- 513668
- 2013595
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san253064- 502653
- 312151
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222028