Huoneistohotelli Ponta Preta

sääli_72

Onko tuosta hotellista kellään kokemuksia? Mitä tykkäsitte?

5

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säälitön_66

      Empä tiedä hotellista, mutta joka viestissä mainitaan välilasku eli siis onko Finnmatkoilla välilaskut edelleen Kap verdelle? Missään FM:n sivuilla tästä ei oo mainintaa. Ja se kone, Boeing 737 - onko pienempi kuin se millä lentävät Thaimaahan B-767?

    • LuvKapVerde

      Helmikuussa 2010 Boeing 737 TUI Nordic

      meno:
      välilasku Kööpenhaminassa, kyytiin tuli lisää matkustajia ja kone tankattiin. kesti n. 1h
      Sieltä Boa Vistalle, jonne itse jäimme.
      Kone jatkaa viereiselle salin saarelle, jonne tipauttaa lomut lomalaiset.

      Paluu:
      Boa Vistalta (sotkuisella koneella) Salin saarelle, jossa kone siivotaan ja Salin lomalaiset liittyvät joukkoon.
      Välilasku Kööpenhaminassa.


      Huoneistohotelli Ponta Pretaa ei ole kovin kehuttu...

      http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g482848-d1479868-Reviews-Hotel_Sabura_Ponta_Preta-Santa_Maria_Sal.html

    • Santa Maria

      Nyt maaliskuussa lento Salin saarelle Boeing 757 TUI

      Meno noin 10 h yhteensä:
      Välilasku Kööpenhaminassa, jossa tankkaus ja lisää matkustajia, ei tarvinnut lähteä koneesta pois, kesto noin 1 h, matka jatkui suoraan Salin saarelle

      Paluu noin 9 h yhteensä:
      Välilasku Kööpenhaminassa, osa matkustajista jää sinne ja tankkaus, ei tarvinnut lähteä koneesta pois, kesto taas noin 1 h, matka jatkui Helsinkiin

      Tänä vuonna siis eri lennot ja jopa eri lentopäivät Salin saarelle ja Boa Vistalle

      • LuvKapVerde

        Kiitos Santa Maria.

        Onpa mukava kuulla, että ovat järkeilleet nuo lennot...
        itse suunnittelen ensi talvena matkustavani Salin saarelle. Boa Vistalla olemme lomailleet aikaisemmin.


    • Viikko riittää

      Olen ollut Ponta Preta hotellissa. Muuten ihan ok, mutta joskus sähköt eivät toimineet. Tosin jääkaappi pysyi päällä. Piti aina välillä "napsautella" sulakkeita, niin sitten taas toimi. Hyvin siivottiin. Huoneistossa on keittomahdollisuus, koska tähän ei kuulu aamupaloja. meille tämä riitti oikein hyvin, koska aamupalaa sai toki muualtakin. Hotelli on kauempana keskustasta, mutta toisaalta eipä kuulunut mitään erityistä melua. Kulkukoiria ja kissoja vilisee, mutta ei niistä ollut haittaa ellei itse halunnut niitä silitellä. Näitähän siis näkee silloin, jos on katutasossa, jossa oma pieni terassi/sisäpiha, joka oli tosi kiva. Yksi ranta, jossa voi uidakin on ihan kivenheiton päässä. Tosin aallot olivat välillä aika hurjat silloin kun tuuli. Tuli käveltyä myös saaren päähän ja suolapaikalle, koska ne olivat lähellä.
      Ei siis luksusta, mutta edullinen. Pieni kauppa aivan lähellä, josta saa kaikenlaista pikkupurtavaa esim. aamupalalle.Voin suositella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2210
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1731
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1586
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1372
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1217
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1089
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1053
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe