Kaipaatko tietoa Suomen luolista?
http://luolamiehenblogi.blogspot.com/
Suomen luolat
7
460
Vastaukset
- lurkki1972
Hienoja luolia. Torholan luolassa olen joskus nuorena vieraillus ja jostain jäi se käsitys, että se olisi Suomen ainoita luonnonluolia. Tämä mielikuva on nyt muuttunut aika radikaalisti netin tietoihin perehdyttyäni.
- kinos3
Kolilla on tosi hienoja luolia! tietty suomen makeimpien maisemien lisäksi.
- Yucca1
Kolilla voi osallistuu opastettuu luolaretkeenkin!
- Klaus Santapukki
tänä syksynä vasta innostuin luolista kun luin eräästä harrastelehdestä jutun aiheesta. Luolaan ahtautuminen on vienyt mennessään. mitä luolia suositellaan? osa misä olen käynyt on aika pienehköjä.
- myyrä
Lohjan Torholan luola on ainakin iso ja tunnettu. Siitä olis hyvä alottaa?
caving.fi löytyy Suomen luolaseuran sivusto ja varmaan myös apua aloittelijoille. - funiggas
Luolassa olisi mukava naida lätkyttää. Mahtavat akustiikat!
- ksdfjjjjjjj
helsingin keskustasta kaivetaan isoa luolaa länteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h372987- 1322497
- 472317
- 1582094
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201808- 401429
- 511047
- 861015
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To241002- 36994