Katin eka kerta - osa 2

Pete69_

Jatkoa ensimmäiselle osalle
-----------------------

- Mä olin vähän ajatellut, että nämä pullat kiinnostaisivat sua kuitenkin enemmän. Mä en oo ikinä ollu kenenkää kaa ja mä haluisin et mun eka ois joku kokenut.

Markku vaikeroi vaivautuneena, mutta ei pystynyt poistamaan kättään Katin ihanan rinnan päältä. Nänni tuntui paidan alta selvästi kämmentä vasten. Hän puristi varovasti rintaa, tissi tuntui ihanan kiinteältä. Markun housujen etumus pullotti lupaavasti ja Kati laski kätensä tämän päälle.

Markku alkoi suudella Katin täyteläisiä huulia. Hän hyväili käsillään Katin poskia ja työnsi kielensä syvälle Katin suuhun. Kati vastasi samalla mitalla ja pari vaihtoi pitkiä ja kiihkeitä suudelmia keskenään. Meno oli vähän toista kuin limudiskon hätäiset pususessiot, mietti Kati.

Kati nousi hajareisin istumaan Markun päälle ja jatkoi kiihkeätä suutelua. Markku otti Katin kiinteät rinnat tiukkaan otteeseen haudaten nuoret rinnat kokonaan isojen kouriensa alle. Kati voihkaisi nautinnosta, miten hyvältä miehen kädet hänen rinnoilla tuntuivatkaan! Markku vatkasi Katin rintoja hellästi ja imi samalla tämän kaulaa kiihkeästi. Markku riisui Katin topin ja jäi ihailemaan upeata näkyä. Täyteläiset ja pyöreät rinnat olivat todella kauniit, Kati oli ikäisekseen erittäin hyvin kehittynyt. Kestäisi kuitenkin vielä jonkin aikaa ennen kuin ne saavuttaisivat lopullisen kokonsa ja nyt jo noin isot, Markku mietti. Nännit nöpöttivät kutsuvasti ja Kati hymyili hieman ujosti.

- Sul on aivan uskomattoman ihanat tissit, huudahti Markku juuri ennen kuin otti terhakan nännin tiiviisti suuhunsa.

Markku pyöritteli kieltään nännipihan ympäri ja lutkutti välillä keskittyneesti nautinnon kovettamaa nänniä. Samalla hän hyväili rintoja molemmin käsin. Kati ynisi hiljaa ja nautinnollisesti. Markun kieli vaelsi pitkin ihania rintoja jättämättä yhtään kohtaa huomiotta. Markku halusi olla ensimmäinen mies joka on koskenut kielenpäällään Katin ihanien rintojen joka sopukkaa. Kati nautti saamastaan käsittelystä suunnattomasti. Läpinuollut rinnat kiilsivät riettaasti Markun syljen kostuttamina.

- Uh, mä en oo koskaan saanut munaa, mä haluun et sä opetat mua nussimaan, kuiskasi Kati kiimaisella äänellä Markun korvaan.

- Älä pelkää, kyllä mä sua nain, kohta saat tuntea mun ison kyrvän pikkupimpsassas.

- Uuh, nai mua, nai mua nyt heti.

Markku tempaisi housujensa yläosan auki paljasten Katille ison melansa. Huhut pitivät näköjään paikkansa, Markku oli tosiaankin hyvin varustettu.

- Ooh, onpas sulla iso, sanoi Kati hieman ujostellen.

- Nuole sitä, käski Markku runkaten samalla isoa melaansa.

Kati epäröi hetken jääden vain katselemaan Markun runkkaamista ja jättimäistä kyrpää.

- Nuole sitä, nuole.

Haparoiden Kati otti ison terskan suuhunsa ja alkoi imeä sitä. Markku laittoi kätensä tiiviisti Katin poskille ja pakotti kalunsa syvälle suuhun. Markku aloitti liikuttamaan lantiotaan jolloin kyrpä liukui hitaasti Katin täyteläisten huulten välissä.

Kati oli ehdottomasti kaunein nainen jonka suuhun Markku oli kyrpänsä tunkenut. Markun olikin vaikea ymmärtää kuinka onnekas hän oli. Hän pääsisi viemään neitsyyden tytöltä, jota hän oli salaa himoinnut ja katsellut jo pidemmän aikaa.

- Ime siitä päästä ja nuole välillä kanssa. Mieti vaikka että se on vähän niinku tikkari.

- Heh, isoin tikkari mitä olen nuollut, nauroi Kati.

- Sä saat tän ison tikkarin kohta pimpsaas ja mä lupaan, että sä tykkäät siitä.

Sanat kiihottivat Katia ja tämä nuoli ahkerasti terskan päätä. Markku siirsi samalla kätensä tytön rinnoille ja puristeli niitä jo hieman rajummin, rinnat tuntuivat edelleen hieman kosteilta äskeisen käsittelyn jäljiltä. Jäykistyneet nännit törröttivät ylöspäin kuin kutsuen imemään niitä.

- Voi luoja, että sä oot Kati kaunis, ootas niin mä nain sua oikein kunnolla.

Tämän sanottuaan Markku nosti Katin tiiviisti syliinsä ja kantoi tämän makuuhuoneen sängylle. Kati makasi sängyssä selällään ja Markku vetäisi tältä yhdellä vedolla housut ja pikkuhousut pois.

Kati levitti haaransa auki paljastaen paljaan pillun. Klitoris oli kiimasta turvonnut, näky oli todella kiihottava. Kati tapitti Markkua kiimaisena tietäen, että miehen kalu olisi kohta ensimmäistä kertaa syvällä hänen sisällään. Ja millainen aisa Markulla olikaan! Se tuntuisi varmasti ihanalta, mutta miten se voi mahtua?

----------------
Jatkuu osassa 3

3

7101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Markun mela...

      nuole sitä, nuole, hah, nolo jätkä :D

      t. Juoppokuski

    • fsdkfdsNOOBdjisfjios

      kelpo tarina

    • J-Blasphemy

      Luulin et tää kertoo seksistä katin kanssa, siis kissan. Petyin hieman.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      348
      3945
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1729
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1295
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1251
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe