Katin eka kerta - osa 4

Pete69_

Jatkoa osalle 3
-------------------

Markku oli kiimasta aivan sekaisin, upean kaunottaren kiimainen ulina kiihotti häntä suunnattomasti. Markku nussi Katia voimakkaasti ja mietti ettei tällä menoa voi kestää kauan ennen kuin tyttö laukeaa. Ja sitä Markku halusi, hän halusi antaa Katille upean orgasmin ja naida tätä seksikästä narttua yhä uudestaan ja uudestaan.

Nopealla liikkeellä Markku vetäisi ison kalunsa ulos ja pudottautui polvilleen vuoteen viereen. Markku alkoi imeä turvonnutta klittaa ja työnsi samalla kaksi sormea syvälle litimärkään vittuun. Kuuma kielsi vaelsi pitkin ulompia häpyhuulia siirtyen hetken päästä takaisin klitorikseen. Markku leikitteli kielenpäällään kosketelleen klitoriksen reunoja välillä taas lipoen varovasti turvonneen klitan päätä. Kati rutisteli rintojaan ja huusi kiimaansa. Kati yritti aluksi olla huutamatta, mutta käsittelyn tuntuessa niin uskomattoman hyvältä ei hän voinut muuta kuin vain antautua mautinnolle. Markun jättikyrpä pimpsassa tuntui jo mahtavalta, mutta tämä käsittely oli Katista jo jotain aivan uskomatonta.

- Mä AA-AAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Kati päästi rajun ja pitkän huudon. Kauniit kasvot vääntelehtivät kiimaisena ja tytön selkä taipui syvään kaareen. Orgasmi tuli ja se tuli rajummin kuin Kati olisi koskaan voinut kuvitella. Pillusta lähtevät nautinnon aallot hyväilivät Katin koko ruumista pilluun sykkiessä villisti. Kati vatkasi ruumistaan myötäillen aaltojen kulkua pitkin ruumistaan. Markku vain jatkoi pillun käsittelyä pyrkien pitkittämään Katin nautintoa.

- Voi jumalauta, mä en oo ikinä saanut tolleen, Kati sopersi ja katsoi Markkua aidon ihmeissään suurilla silmillään. Miten sä teit sen?

- Sä et oo tyttö saanut vielä mitään, mä aion naida sua nyt oikein kunnolla!

Tämän sanottuaan Markku nousi pystyyn ja survaisi yhdellä liikkeellä ison kyrpänsä syvälle Katin litimärän vitun uumeniin. Markku alkoi liikuttaa elintään nopeasti edestakaisin tiukassa vaossa.

Kati oli yllättynyt Markun nopeasta toiminnasta, mutta kyrpä tuntui hyvältä, joten Katilla ei ollut mitään tilannetta vastaan. Markku murisi ja nai vittua kiimaisena. Markku painautui tiiviisti Katin ruumista vasten ja hyväili tätä rajuin ottein. Markku ei ollut koskaan tuntenut näin suurta himoa naisen ruumista kohtaan. Ison kalun rajut liikkeet tuntuivat Katista kivuliailta, mutta toisaalta erittäin nautinnollisilta ja kiiman lisääntyessä kipua ei enää edes juuri tuntunut.

- Uu-uh, voiks tää ees olla must tuntuu että mä tuun taas kohta, älä vaan lopeta, sai Kati sanottua.

- Mmh, voi vittu et sul o ihana pillu.

Markku nosti Katin jalat olkapäilleen ja pääsi näin työntämään kalunsa yhä syvemmälle tiukkaan vittuun. Kati ulisi nautinnosta tuntien jo toisen orgasmin ihanat aallot vitussaan. Orkku ei ollut yhtä raju kuin edellinen. Markkukaan ei enää kestänyt vaan laukesi rajusti ruiskuttaen ison satsin spermaa sykkivän vitun uumeniin.

Markku jäi makaamaan puolittain Katin päälle ja paijasi hellästi tämän hiuksia.

- Miltäs tuntui? Kysyi Markku vienosti hymyillen.

- Mä en oo ikinä saanut tolleen kahdesti, kiitti iha kaameesti!. Mä en kyl tajuu miten toi sun iso kalus mahtu mun sisään, välil must kyl tuntu et mä halkeen!

- Heh, mä haluan kyllä opettaa sulle vielä monta kivaa temppua, musta tuntuukin, että meidän pitää ottaa useita oppitunteja ennen kuin voin päästää sut läpi tästä seksikoulusta!

- Musta tuntuu että tästä tulee mun lempiaine ja aion saada tästä täyden kympin, sanoi Kati nauraen.

Eikä kerta toden totta jäänyt ainoaksi. Markku antoi tunnolliselle oppilaalleen opetusta seksin saloista ollen tytön ainoa seksipartneri seuraavan vuoden ajan. Tänä aikana Markku nai kiimaista tyttöä edestä, takaa, alta ja päältä lukuisissa eri asennoissa ja paikoissa monen monta kertaa. Aikanaan muita miehiä astui mukaan Katin kuvioihin, mutta pari tapaa edelleen silloin tällöin nautinnollisissa merkeissä. Kati haluaa palkita ensimmäistä miestään lukuisista upeista hetkistä ja näyttää mitä uusia temppuja on matkan varrella mukaan tarttunut. Oppilaasta tulikin siis loppujen lopuksi opettaja.

4

5983

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rnguiwenqbn2yrstjfdv

      ihan sairaan hyvä tarina, ja aika ovelaa katkoa se tollai ku uteliaisuus pakottaa lukemaan koko tarinan ;) ihan pääsi pillu kostumaan tota lukiessa :D

      * * * * *
      -viiden tähden tarina-

    • Homoja

      Homoja

    • -Minni69-

      Hihii aivan ihana! ;D Oli pakko lukea loppuun saakka! Hyvin kirjoitettu, ja kirjoittaja sai mahtavasti luotua jännitettä ja intohimoa näiden kahden välille! Hyvä hyvä! (: Kiihotuin ittekki aika lailla tästä, kelpais mullekki. ;D

    • aivan upeaaa

      ahh..ihana tarina ;) hyvin kirjoitettu, jokaisessa oli intohimoa ja jännitystä tarpeeksi ;D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      505
      5313
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1871
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      98
      1604
    4. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      67
      1533
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1487
    6. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      55
      1458
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1195
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      59
      1134
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      955
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      954
    Aihe