Pelottava Kummitus

Baulla

Minulle sattui noin kuukausi sitten pelottava tapaus. Heräsin yöllä asunnossani jossa olen vuokralla ollut noin parisen kuukautta nyt, kuulin sellaista tosi outoa ääntä jota on vaikea kuvailla. Kun astuin makkaristä olohuoneeseen näin pitkässä käytävässä ihmishahmon joka konttasi minua kohti hitaasti. menin täysin paniikkiin ja juoksin makuuhuoneeseen, enkä uskaltanut tulla enää ulos sieltä kun vasta seuravana päivänä. Asun yksin ja lemmikkieläimiä minulla ei ole. Se hahmo konttasi vielä täysin ääneti, ainut ääni oli se joka herätti minut...

86

5087

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sori sori

      Ihan :D vedet silmissä tässä naarattaa kun "joku kontaa pitkin lattiaasi",,, puahahahahehehgähgähhihihihahahpuuuaaaaahhh.

    • Lily Potter

      teitkö valot ? hämärässä & unentokkurassa kun tuppaa näkemään omiaan..

    • Sielunsyöntiä tapaht

      Se saattoi olla sielunsyöjä joka kutsui saalista näkökenttä alueelle kun muut kyvyt on kadonnut pikkuhiljaa, esimerkiksi energiantuntemus mikä on kehosta irtautumisessa erittäin vahvana jonkin aikaa heikoimmilla sieluilla.

      Siitä tuli mieleen kun konttasi sinua kohti ja se herätti äänellä. Viimeisin kyky mikä jää viimeisillä tuhoutumisajoilla on saaliinetsiminen, oli sielu mikä tahansa niin se kelpaa. Mutta sielunsyöjäksi saattaa tulla kun ravitsee itsensä korruptoituneilla sieluilla. (Kaikki eivät tarvitse manuaalisesti etsiä ravintoa, mutta yleensä heikot sielut joutuu etsimään ravintoa manuaalisesti ja heille kelpaa ravinnoksi myös vielä kehoissa olevat sielut)

      Ne jotka on yleensä sielunsyöjiä, eivät puhu mitään selvästi, ei sanoja eikä sanamuotoja, vain sellaista ölinää joka on kuin on tuskissaan ja tarvitsee äkkiä sieluja syötäväksi. Kaikki sielunsyöjät ei konttaa, jotkut vain tulevat yhtäkkiä huoneeseen ja jättävät tyhjän kehon vuoteelle ja jotkut seisovat käytävässä ja niin edelleen, niitä on eri sieluja eri tavoin tekemässä. Tuskissaan olevat vaipuvat yleensä kontalleen tai kyykylleen kun eivät enään jaksa kannatella itseään vaan altistuvat jo fyysisille rajoitteille atomiensa kanssa.

      • sadfd

        täyttä satua.


      • heikki häntänen

        Mitä vittua sinä oikein selitä?

        Harry Potter on kuollut.


      • pelkuri

        mutta tiedätkö mikä hemmetin pelottava otus tämä on?
        monesti yöllä herään siihen etää joku raapii jalkojani ja seisoo sängyn vieressä. se on tumma hahmo joka soittaa kelloa. kun laitan valot päälle se katoaa MUTTA jalkoihin on ilmestynyt uusia arpia

        sen jälkeen kun laitoin ristikorun kaulaan niin se ei enää voi raapia vaan tuijottaa ja soittaa kelloa


      • Volttimortti

      • lipsdick
        pelkuri kirjoitti:

        mutta tiedätkö mikä hemmetin pelottava otus tämä on?
        monesti yöllä herään siihen etää joku raapii jalkojani ja seisoo sängyn vieressä. se on tumma hahmo joka soittaa kelloa. kun laitan valot päälle se katoaa MUTTA jalkoihin on ilmestynyt uusia arpia

        sen jälkeen kun laitoin ristikorun kaulaan niin se ei enää voi raapia vaan tuijottaa ja soittaa kelloa

        Asunnossasi on luteita.


      • Anonyymi
        lipsdick kirjoitti:

        Asunnossasi on luteita.

        hä ei luteet konttaa


    • hggh

      katoitko päivällä kauna 3?siin tapahtuu noin

    • Baulla

      En ole nähnyt kuin Kauna ykkösen joskus vuosia sitten:) ja en usko että se kaikki ihan harhaa oli koska sen verran ehdin näkemään pimeässä jotain..

    • Baulla

      Se tapahtui jo toisen kerran:(...toissa yönä ihan samalla tavalla..en uskalla enää jäädä yksin yöksi tänne:(

      • Tanu96

        Kyllä mä tuohon voin uskoa. Kuulostaa niin todenmukaiselta, ainakin mun korvissa. Koska mulla on myös aika samanlaisia tapauksia niin päätin laittaa viestiä. Oliko viime yönä samanlainen? :)


      • Ghost hunter

        Ota pesäpallomaila mukaan ja lyö sitä hiipparia sillä päähän seuraavalla kerralla. On se kumma kun ei saa olla omassa kodissaan rauhassa! Jos se on lihaa ja verta, niin se ottaa jalat alleen kun syöksyt sitä päin maila kädessä. Jos se on kummitus, niin sen kuvajainen hajoaa vastaenergiallasi ennen kuin osut siihen. Voit myös potkaista sitä konttaavaa ryökälettä leukaan! Henkiolennoilla ei ole mitään jakoa oikeaa ihmistä vastaan. Voit helposti taittaa siltä vaikka niskat nurin, vaikka olisit hento nainen.

        Ainoatakaan uskottavaa henkiolentoa ei ole tarttunut filmille. Tutkimuksissa onkin todettu, että kännykkä tuhoaa kummituksia. Ota siis kamerakännykkä sängyn viereen ja opettele käynnistämään sen kamera tarvittaessa nopeasti. Takaan, että raukkis-haamu pysyy siitä lähtien poissa!


    • Baulla

      En uskaltanu viime yönä olla ees kotona:( ahdisti ja pelotti liikaa..

      • Tanu96

        Mä tiiän ahdistuksen tunteen, kun itelläni on ahdistushäiriöitä, mutta mä oon nähnyt hieman samantyylistä. Jotain mustia möllejä jotka liikkuu. Yritähän pärjätä, kyllä se siitä. Toivo vain ettei enää tule mitään.


    • Ghost hunter

      Moikka ! Voisin tulla sinne tarkkailijaksi pariksi yöksi , niin eiköhän se konttaaja saada seisomaankin !

      • Huntress_

        Uh, olet määrätietoinen mies, Günther ! Tulisitko minullekin pariksi yöksi seisomaan?


    • tarkastaja

      Onko sinulla tuttua joka tulisi kanssasi asunollesi ja yhdessä tarkistaisitte tapahtuman. Tutun pitäisi olla sellainen mielikuvitukseton heppu, joka ei usko kummituksiin vaan yrittää löytää muun selityksen. Ikkunoista voi tulla heijastuksia naapuriasuinnoista ym. Jos hahmo (ihminen) olisi halunnut jotain sinulle, niin hän olisi tullut makuuhuoneeseen etkä olisi ollut siellä yhtään turvassa.
      Asutko omassa asunnossa vai onko se soluasunto? Jospa vanhalla vuokralaisella on vielä avaimet. Henkimaailman asioita ei todellakaan kannata uskoa selitykseksi. Kerrostaloissa voi kuuluu ihmeellisiä ääniä koska vaan.

      • Tahdonvoima.

        En jaksa alkaa jakamaan omia kokemuksia, tietämyksiä tai mitään nyt erikoisemmin, mutta sen sanon, että jos kyseessä on todella ollut joku ikävä otus, niin todellakin tämän keskustelun aloittaja on turvassa juuri siellä omassa makuuhuoneessa.

        Jokainen ihminen joka havaitsee tälläisiä asioita, voi suojautua pelkällä tahdonvoimalla. Jos keskustelun aloittaja kokee oman sängyn turvapaikaksi, sinne ei voi mikään otus tulla kutsumatta.


    • SORRY ASUKKI!

      Meikäläisen himmeet hommat ei katsos kestä haeskella päivänvalossa pois huusholliis putkirempan ajoilta, ennen muuttoos, unohtuneita työkaluja.
      Voit nukkua yösi jatkossa ihan rauhassa. Sen kolmentoista lenkkiavaimen kyllä hukkasin ja saat sen häiriön palkaksi pitää jos satut löytämään. Meillä Tallinnassa kyllä löytyy vastaavia ja jakarikin kelpaa.

    • jk

      vai niin kävi sule

    • Valon pelkoiset

      Hehe..yöllä! Ei kannata siis pelätä, sillä haamut pelkäävät valoa :-) Valkosipulia seinille, niin ei sitten vampyyritkään häiritse.
      Aika pelkureita nämä aaveet, kun eivät koskaan ota kunnolla otetta, ei taida olla poweriakaan.

      • Tahdonvoima.

        Mistä tulee tämä teoria että "aaveet" pelkäävät valoa?
        Luultavasti -valot päälle- tekniikka toimii siksi, koska ihmisellä on turvallisempi olo kun näkee jokaisen nurkan kunnolla.


      • ...

        Niin ja, "eivät ota kunnolla otetta" ?

        Lue faktoja enemmän:D


    • Uskoreklamaatio

      No, en tod. usko tollaseen elvytykseen. lääketiede on realistisempaa dataa. Sitä paitsi itse meinasin kuolla syöpään, mutta sainkin kaupanpäälle itseylvytettävän diaknooksin paperina enkä vieläkään virtuaalisena matskuna. Epäuskottavinta on työllistäväjuridiikka(kyseessä on nuorten oikeudet), joka on heikoimmille määriteltynä humanistinenjuridiikka pyrograttisesti eikä mikään aave näkynä vaan kuoleman rajoilta olija. Se olisi lähempänä nykynäkyä ja sen näkee jo läpi kauppishörhöjen aivoista.

    • sakari62

      Mun isä n. Klo 03.00 yöllä meni vessaan ja käytävällä istu hänen hyvä ystävänsä Unto,,,isä sanoi untolle että mitä siinä istut, mut unto vaan istui, isä meni vessaan ja tuli takas niin unto vaan istui. Isä sanoi untolle et hän avaa ulko oven lukon jotta pääsee kotiinsa (naapuri) ja meni nukkuu takas.
      Seuraavana aamuna tuli puhelu Unton vaimolta joka kertoi et unto oli kuollut sydänkohtaukseen edellisenä iltana kiikkutuoliin.
      Unto siis kävi isääni viel' moikkaamassa ennenkuin meni taivaan tuuliin.
      MITÄ OOTTE MIELTÄ ?

      • manaaja

        mutta miten kuollut ruumis voi liikkua ruumiin henki voi mutta ei ruumis


    • leipuri-hiivate

      moro!

      minä olen lapsesta lähtien kokenut joskus hyvinkin vahvoja henkimaailman asioita. joita aluksi pelkäsin todella paljon. nyt minulla on omia lapsia, joita rauhoittelen tyyliin ei kummituksia ole olemassa... :D

      vuosien saatossa olen tullut henkisesti hyvinkin vahvaksi. ja pelko on syrjäytynyt kokemuksella. sitä se asuminen 200v vanhassa maalaistalossa teettää.

      kun olet voittanut pelkosi, esim väsymyksen tuoman kiukun kautta, voit kohdata olennon huoletta. näin minäkin tein aikoinani. kokemus on samanlainen kuin ne painajais unet joissa tiputaan jostain ja ennen maahan mätkähdystä aina heräät. paitsi että tällä kertaa pidät silmäsi auki. eli siis mitään sinulle ei tapahdu kunhan et pelkää. kuulostaako helpolta? tämän jälkeen voit pyytää/käskeä häntä poistumaan.

      todennäköisesti oma pelkosi on tuonut olennon luoksesi. ja jos koet että pelkäät omassa kodissasi. suosittelen muuttamaan toiseen paikkaan. koti on meidän linnamme ja sielä meille ei voi pahaa tapahtua. tämä sinun pitäisi "iskostaa" alitajuntaasi. eli siis älä pelkää. mitään sinulle ei tule tapahtumaan. ainoastaan jos esineet alkavat lentämään ympärilläsi sinulla on suurempi ongelma. tämä on jo hiukan vahvempaa outoutta ja sitten tarvitset apua. mutta siihenkin pätee sama sääntö. kotisi on sinun linnasi. tsemppiä. ;D kyllä se siitä.

      • jejejeje

        Juu tilanne kun on päällä niin totta kai pelottaa, mutta huudat sille olennolle että mee pois niin kyllä se menee. Tai voihan sitä kohteliaastikkin pyytää, jos se ei auta niin huutaa sitten :D
        Ja miksi aaveita pitäis pelätä, elävät ne pelottavampia on.
        Mieluummin kohtaisin yksin ollessani talossani aaveen, kuin jonkun lihaa ja verta olevan puukkomiehen.


      • LaplandRocks

        Ai meinaat ajaa kummitukset pois GTFO tyylillä xD


    • Psalmi 91

      Hei Baulla,
      Ota vastaan Jeesus Kristus henkilökohtaisena vapahtajanasi, hän on voittanut tämän maailman ja kuoleman. Raamuttu sanoo, että jonka poika vapauttaa on todella vapaa - peloistakin. Ja ennen kaikkea turvassa kaikelta pahalta. Psalmi 91 sanoo: Se joka asuu Korkeimman suojassa ja yöpyy Kaikkivaltiaan varjossa, sanoo näin: "Sinä, Herra, olet linnani ja turvapaikkani. Jumalani sinuun minä turvaan" ... Herra pelastaa sinut... hän levittää siipensä yllesi ja sinä olet turvassa niiden allla. Hänen uskollisuutensa on sinulle muuri ja kilpi. Et pelkää yön kauhuja....
      Lähestykää Jumalaa niin Hän lähestyy teitä sanoo raamttu myös, ja hän antaa anteeksi kaikki sinun syntisi, sillä Hänen luonaan on paljon anteeksiantamusta.
      Olkaa siunattuja Jeesuksen nimessä kaikki te jotka tämän luitte ja rukoilen viestiketjun aloittajan puolesta.

      • Psalmi 91

        ... psalmi 91 jatkaa jakeessa 9: Sinun turvanasi on Herra, sinun kotisi on Korkeimman suojassa. Onnettomuus ei sinuun iske, mikään vitsaus ei lähesty majaasi.

        Lähden rohkeasti paikallisen Kristilliseen seurakunnan kokoukseen (katso vaikka netistä tai lehdestä koska niitä on ). Esim. Helluntaiseurakunta, vapaa kirkko tai Nokiamissio, metodistikirkko, River seurakunta - sieltä löytyy ihmisiä, jotka osaavat sinua auttaa ja rukoilla sinun puolestasi, jotta tulee loppu tälle kaikelle.


      • Psalmi91
        Psalmi 91 kirjoitti:

        ... psalmi 91 jatkaa jakeessa 9: Sinun turvanasi on Herra, sinun kotisi on Korkeimman suojassa. Onnettomuus ei sinuun iske, mikään vitsaus ei lähesty majaasi.

        Lähden rohkeasti paikallisen Kristilliseen seurakunnan kokoukseen (katso vaikka netistä tai lehdestä koska niitä on ). Esim. Helluntaiseurakunta, vapaa kirkko tai Nokiamissio, metodistikirkko, River seurakunta - sieltä löytyy ihmisiä, jotka osaavat sinua auttaa ja rukoilla sinun puolestasi, jotta tulee loppu tälle kaikelle.

        Ai niin rakkaat vielä,
        Kauhuelokuvat ja muut vastaava ovat kuin kutsuisi elämäänsä ongelmia.
        AIkuiset ihmiset päättävät mitä katsovat ja kantavat siitä vastuun, mutta ei koskaan ole liian myöhäistä lopettaa.


    • sleeper67

      Kyllä sitä uskovaakin pelottaa jos henkiä tulee vastaan. Jos henki on ystävällinen ja lämmin ja tietää sen tahtovan hyvää, kuten oma läheinen, ei ole mitään hätää, mut ne muut pelottaa, vaikka ois kuinka iso suoja ja rukoilis. Miksi ne tulee? Tai annetaan tulla?
      Rauhaa yölle toivon ma.

    • Roosa Johanna

      Laita raamattu avoimena makuuhuoneeseesi, siten, että se on sinun ja eteisen välissä.

      Tepsi minulla ja sitä ennen eräällä ystävälläni, joka minua neuvoi.

    • Mysticzz

      Mieleeni tulee maanläheinen vainaja, joka on jäänyt tänne harhailemaan esim. äkkikuoleman tms. johdosta. Apua voi tiedustella vaikka täältä: www.eskojalkanen.net

      • vaikkua vain..

        minä taas epäilen, että kyseessä on korvaan kuivunut vaikku, joka resonoi tärykalvon kanssa ja saa moisen äänen syntymään. Ääni on vain korvakäytävässä. ELi kannattaa pestä korvat.


    • lue han tää..

      Herran nimeen poistu, Tepsii. Ja ihminen joka uskoo jumalaan ja eikä kanna synti taakkoja niin sellaiselle ei ilmesty "kummitukset" eli kuolleet sielut jotka ei ole saanu rauhaa. Toki ehkä voi mutta se on luultavasti pyhä sielu jolla on kaikki hyvin ja oli ennen kuolemaa kaikki hyvin. rauhanyhdistykset on niitä hyviä paikkoja josta voi hakea apua ja turvaa. ja niitä on joka paikkakunnalla.. Voimia sinulle ja toivottavasti kaikki kääntyy parhainpäin

      • aamen..

        Jeesus ja Mooses ilmesty minulle unessa ja sanoivat, että kaikki muut uskonnot ja uskovaiset on ihan hanurista ja minä olen ainoa oikea uskovainen. Minä olen parempi kuin muut ja en ole läheskään niin syntinen. Lisäksi minä saan kaikki synnit anteeksi ihan oikeasta. Näin ollen voin huoletta tehdä mitä sattuu kun aina sataa armoa minun laariin ihan rajatta. Lisäksi pääsen taivaassa paremmalle paikalle kuin muut koska minun uskonto on parempi kuin kenekään muun.


      • Jeesuksen nimeen

        Jeesuksen nimeen, ei herran nimeen, herroja on monia. sekin riittää että sanoo vain Jeesus.


    • prooff...?

      MInä olen mittinyt sitä, että onkohan pierulla sielua kun siinä on ääni ja haju??

    • aikikaigirl

      ei sinulla hätää ole :) Juuri heränneenä ja varsinkin pimeellä näkee kaikkia outoja juttuja. Itsekkin omaa treeni-pukua olen pelästynyt kun laitoin sen kaapin ovesta roikkumaan ja yöllä kans heräsin johonkin ääneen ja tosiaan pelästyin pukua kun en muistanut että olin laittanut sen illalla siihen ^^
      Sunkin näkyyn löytyy varmasti looginen selitys ^^

    • ei ole eka kerta

      Se meinas selvästi ottaa väkisin. Maaten eli pitkällään.

    • Baulla

      Mutta siinä kohti missä näin sen hahmon ei ollut tavaroita tai mitään sellaista..ja se selsvästi liikkui kun ehdin katosa sitä..Olen pari yötä vaan uskaltanut olla siellä asunnolla enää..

      • Hinna minecraft

        Öön musta se kuulostaa pelotavalt :D


    • pelottava my a**

      ei ollu mitään kummitusta! oot trolli!

    • Ei ooo!

      Muistakaa hyvät ihmiset, (provokaattoreiden ja kaikkeen vastaavien) että näitä viestejä lukee myös jotkut aidosti lapsensa menettänyt/menettäneet, joka on kiinnostunut viestiketjun otsikosta!
      Täällä heitetään läppää ja vinoillaan!
      Saattaa repiä jonkun ns. haavat auki vahingossakin!
      Joten jarrua kireämmälle ja ajatuksella viestejä!!!!!!!!!!!!!

      • DumDumDum

        Öööh? Mitenkä lapsensa menettäny liittyy koko aiheeseen?...


    • Vitun kummitukset

      sairas paska ei kummituksia ole olemassa luulet vaan näkeväsi. Teitä varten on onneks mielisairaalat keksitty.

      • Vieras37

        Kummitukset ovat mielikuvitusta joskus oma mieli tekee kepposen


      • Anonyymi

        Kyllähän ensin mielenterveyttä mietitään mutta ei kun moni kokee.Mun viimesin kokemus katselin tvtä ,mitään muuta valoja ollut.Silmäkulmassa näin oudon valon käytävän penkki se meni kohti wc usva hohto,no en tehnyt mitään jatkoin katsomista outo olo oli,en ole yksin.Lenkille.Nousen laitan valot,tv kii menen wc laitoin valot käytävään,valo osuu minusta n.metri mattoon.Koirani katsoo lattiaa kauempana koiraportin takaa , käy makuulle..siinnä tummanlattian pinnalla on raita n.30cm varjo joka lähtee taas matonreunaa kohti kohti wc,minua,koira katsooo vielä.Muutama päivä siitä yksi kolmesta lemmikistä kuollut. Tässä talossa on myös ilm.kummitteleva kissa,muutkin kokeneet.Edes mennyt koirani bongasi kerran myös oudon tapahtuman kulkissa,koira tavallaan viestitti minulle huomaatko ,seisahtu katsoen minuun.Seur.iltana menimme testaamaan mistä outo ilm.tuli.Ei selitystä mahdotonta.Siinnä kuoli parikin ihmistä.mm.junan alle,ja me olimme siinnä taas likellä.Ei nuo pelota.Jotkut on herkkiä näkemään asioita.Ja eikä nuo ainoat kokemukset.Moni muukin koki samaa erääässäkin talossa missä joskus yövyin.Minulla vieraana oli olo joku katsoo,en ole yksin,muut pelkäsi vintiltä juosten se tuli taas,kysyivät kuka tuli.Haamukissa joku kulkee tässä keskeltä lattiaa tassuttaa,pidän himmeitä valoja ikinä se ei palaa takaisin mistä tassutus alkoi.Muutkin kokeneet,huutavat haeee kissa pois,mikä kissa sanon,ei ole sisällä..Minun rakas lemmikki,yksi monista ei paha ole haamunakaan.Nyt lähti 12v,lemmikki,pari v.sitten rakas koira 13 olisi täyttänyt.Uusi koira on toisella vuodella..Kissani on 13v elää.Enää ei eläimiä .Eläimissä on jotain mystistä aina ollut.Lapsuudessa oli paljon eläimiä,äitini sanoi aina niitä kohdellaan niin hyvin kuin vain voi.!!


      • Anonyymi

        Ja teitä.


    • Whoaaa!!

      Vitun kummitukset..sinä se joudat nähtävästi mielisairaalaan..taidat olla teinipentu..äitis tais kutsua sinua..

      • Anonyymi

        Ja sinäki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinäki

        Joudat mielisairaalan


    • jk

      aika pahasti sattui

    • Baulla

      Olin toissa yönä taas asunnolla ja mie kuulin monesti jotain outoa ääntä joka kuulosti laahaavalta ja kuulostaa varmaan tosi nololta mutta vähän kuten aivastelulta..alkaako miun mielikuvitus jo temppuilee tän asian takia..eli oonko tehny kärpäsestä härkäsen?:)

      • Muu ei auta

        Jotakin pimeyden henkivaltoja siellä liikkuu. Kämppä pitäisi siunata ja sinun tulisi antaa elämäsi Jeesukselle Kristukselle.


      • Anonyymi
        Muu ei auta kirjoitti:

        Jotakin pimeyden henkivaltoja siellä liikkuu. Kämppä pitäisi siunata ja sinun tulisi antaa elämäsi Jeesukselle Kristukselle.

        Olin sairaan lapsenvahtina,perheen lapset nukkui kauempana omissa huoneissaan,vanhemmat omissaan ,vierashuoneessa tämä.Melko uusi talo.Herään keskellä yötä,ihankuin lapsi itkisi.Kuuntelen hetken,lähden katsomaan lapsia,he nukkuvat ,ääni kuuluu vaa.Menen takaisin huoneeseen.Laantuu,siinnä näkyy klo 4 ,roskamiehen tulo kauempana.Valvoin hetken,seur.iltana nurkalta kuuluu koputus.Puhuttiin onko jotain sattunut paikassa,joku hukkunut jokeen .Pappi on kodin /sen ihmiset myöhemmin siunannut.Kastajaisjuhlissa.Nuo on asioita mitä ei voi ymmärtää.Ihan hereillä,oletin sairaana kotona olevan lapsen itkevän.Mitä vielä.Uudessa talossa mikään voi huutaa kone ei mikään sillä lailla,


    • yuuiiuhuhikj

      Joo alkaa vitun seko..

    • H

      Mun kämpällä kuuluu jatkuvasti jotain kummaa ääntä, joka ei selvästikään tule mistään naapurista tai muusta sellaisesta. Muutenkin itselleni nämä muille yliluonnolliset tapahtumat ovat ihan luonnollisia, ja onkin jotenkin huvittavaa lukea näiden vinoilijoiden kommentteja, kun eivät yhtään tiedä edes, mistä on kyse.

      Rohkeus on avainsana. Seuraavalla kerralla, kun sama tapahtuu, älä pakene. Ehkä konttaajalla on jotain asiaa, jonka haluaa kertoa. Samalla myös selviää, oletko kuvitellut kaiken vai onko kyseessä oikea tapaus. Ihminen pelkää asioita, joita ei ymmärrä, joten pelon tunne voi lieventyä, kun sen aiheuttajan kohtaa.

    • manaaja kauhu

      en aivan muista ku itekki pyörryin kamujen kaa mutta mitä muistan niin sanon mää kerran kavereitten kaa olin meijän majalla mehtässä oli pimeää kaverini oli 12 sen veli 13 ja mää 14 me tehtiin majaa niin yht äkkiä alkoi kuulua hirveää ulinaa me ei välitetty mitään myöhemmin toisiks nuorin kaveri on semmonen joka uskoo yhtä palio haamuihin yms. kuin mää. eli palio ja nuorin ei yhtään yht äkkiä nuorin kiljas ja meni tajuttomaks niin myös toisiks nuorin mää pelästyin ja leikein että määki pyörryin yht äkkiä tuntui kuin jotain erikoista tapahtu katoin nuorinta kaveria niin se oli vaihtanu puolta siis ku esitin että pyörryin niitten keskelle ja se katos siitä ja mää kattoin siihen niin se ei ollu siinä vaa siinä oli se manaajasta se manattu tyttö ja se konttas mua kohti onneksi pyörryin herättiin kavereitten kaa 2 tuntia myöhemmin herättiin ja juostiin kotiin eikä olla palattu ko 1 v sen jälkeen ja se maja oli kadonnu ja kukaan ihminen se ei ainakaan ollu ku se on keskellä mehtää eli suoraan sanottuna keskellä ei mitään se oli karmivaa

      • 7*3

        Cool story bro. Opettele kirjottamaan!


    • P.Perseus

      Kummajaista potkaise perseeseen

    • laamaka

      Iik, iik, kamalaa !!!!

      • Anonyymi

        Kyllä


    • bulla

      No jos se on valmiiksi kontillaan niin ei muuta kuin otuksen paremmalle puolelle ja tuikkaat kuivana kakkoseen. Kumma jos ei siitä tokene. Ja jos ei tokene niin saatpahan ainakin kunnon panon.

    • homot

      ei se ees oo totta

    • Baulla

      Onhan se teidän kiva v*ttuilla jotka ette ole kokeneet samaa..mutta mie pelkään oikeesti koska tässä tapahtunu kaikkea outoa kun oon asunu tässä..

      • Helppoa

        Muuta muualle.


    • VoiSilmäPulla

      jätä eteiseen valot ? suolaa ulko-oven kynnykselle ja ikkunoiden väliin... koeta puhua sille hahmolle, olla pelkäämättä. jos se tahtoo pelotella, voi tepsiä jos kysyt vihaisesti " kuka hitto siellä möyrii?!! " tms

    • minaollapelkaaja

      hui, pelottaaavaa ! D;
      mulle käy aina silleen kun nukun tässä omassa huoneessa ja on ovi auki. nään viereisen oven ja se näyttää mustalta leijuvalta "kaunalta" pelkään ihan kauheesti kaunaa :DDD kauhuleffat ei oo mun juttu vaikka niitä haluan kattoa! sitten katoin kaverin kaa kaunan sitten se sano "hei rauhotu ei tää oo aito" sitse oli hetken hiljaa ja mumisi jotain. kysyin mitä se sano ja sitten se sano "eiku mietin et eihän se oo feikkki? jostain luin" ja jotenki EN usko tätä mut mua pelottaa :DD kertokaa hyvii tarinoit?

    • kummistusmulle

      mulleki käy sama juttu joka yö ja käytän extaasia!

      • HINNA MINECRAFT

        EKSTAASIA ?


    • aaveennäkijä

      Kerran yöllä menin vessaan.laitoin oven kiinni ja sitten valot päälle mutta ne eivät menneet päälle sitten yritin avata ovea mutta se ei auennut.sitten katsoin peiliin säikähdin mutta siinä ei ollut mitään viiden minuutin kuluttua avasin oven ja menin nukkumaan heräsin tunnin päästä ääneen joka kuulosti prrrrrp katsoin mistä se tulee suljin silmät koska minua pelotti avasin silmät ja edessäni seisoi karsia demonin näköinen olento

      • temoniaperseeseen

        Niin kävi mullekkin mut mäpä potkasin temonia voimalla P.ERSEESEEN.
        Eik oo temonia sitten näkyny !


      • puuntekijä

        Terve. Mun työkaveri on karsia demoni. Me tehdään kimpassa metsätöitä, minä kaadan puut ja kaveri karsii ne. Minä olen siis kaataja demoni.


    • maranan

      hmm muö on kans sattunu jotai vastaavaa mut vaa ovet aukeilee mun komeron ovi ja saunana ovi ja nä harhija envtii äonko ne hahojaa.mut joo ny pitää viel laita maersulii pwlleit j NUKKUU pitää mennä aitk u huonenna koulu kaheksakltaa ja aini joo huomenna tue salkkarit öoujee.oon.mitä sitte.no ei oo mun ongemla.iha sama.unoha.en jaksa enää puhuu tästä aiheesta.piste.

    • 14 + 5

      Demoninen hyökkäys. Ovatkohan edelliset asukkaat pelanneet asunnossa spiritismiä?

      • Anonyymi

        Meil mettänkeskellä vapaa-ajantalo_yläkertaan menevästä portaikosta löytyy kylmä paikka,alhaalta alakertaan menevistä myös.Eikä selitystä.Naapuri sanoi kerran kummitustaloksi.Sitten alussa kun talo oli autio miljoona kärpästä.Tehtiin kova työ.Valaisen portaat ylös patterivaloin ihan pimeessä en nuku,kesällä ehkä.Alakerta lukitaan, haka.Taakseni en katso kun sieltä illal tuun suihkusta,saunasta.Eiii syytä pelkoon,mielikuvitukselle ei ikinä pidä antaa valtaa..


    • Anonyymi

      Kylläpä niitä on semmoisia vanhoja taloja että ikkunat on kuin mustat aukot ja niin väkevästi säpsäyttää näkymä silmissä, että tuntuu kuin koko talo tuijottaisi herkeämättä takaisin.

    • Anonyymi

      Näistä kummitustarinoista jää aina kertomatta muutama fakta:

      1. Oikeasti mitään en ole kokenut. Halusin vain keksi kummitusjutun.
      2. ...ja sitten mä heräsin ja päästin kissan ulos.
      3. En ymmärtänyt olevani hallusinogeenien vaikutuksen alaisena
      4. Kun lääkkeeni vaihdettiin, en nähnyt enää harhoja.

      • Anonyymi

        5. Ne vei mun lääkkeet!


    • Anonyymi

      Kelottava pummitus ja köpöttävä jullitus!

    • Anonyymi

      Eiiiiiiii

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe