Saatanan 'sikiö'

itsekästä?

Voiks kukaan inhota tulevaa pikkuveljee/siskoo niin paljon kuin minä!? Inhoon sitä ''otusta'' mikä kasvaa mun mutsin mahassa niin paljon että haluaisin et se kuolis sinne.. Mä tiiän, ihan hirveetä ajattelua mut mä ajattelen niin vaan koska mä tiiän et tuun olemaan kateellinen sille ja en haluu olla!! ja no tää on itsekästä mutta koska mutsi on raskaana me ei mennä ulkomaille esim. espanjaan ainakaan 3 vuoteen!!! haluisin ajatella niitä positiivisiä juttuja mutta en vaa pysty!!

8

727

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopa joo

Sisarkateutta. Pelkäät menettäväsi paikan perheen prinssessana ja jäädä vähemmälle huomiolle.

• trhnr

mä olin aika samantapanen, kun mun pikku veli syntyi. nykyään se on yksi mun läheisimmistä sukulaisista.

• jos haluut...

tapa se.

• plööööp

Sä tunnet nyt noin, mutta kun sä näät sun pikkusiskon tai -veljen ensimmäistä kertaa, sä et yksinkertasesti pysty vihaamaan mitään niin viatonta ja kaunista.

• 57654677656

kyl sä oot kauheee!!! D:

• et oo ihan normii

et sä sille mitään voi olin itekki samas tilantees pari vuotta sit ja nyt mun elämä on ... no hipoo joskus helvettiä, mut sulla ei oo sentää vitun urpoo isäpuolta (vai onko). sun elämäs menee siin sivus.. ja kylläh sä sinne espanjaan pääset viel:) .ja vieläpä ennen ku 3 vuotta on kulunu uskoisin. kannattaa sit tottuu siihen et se saa juttuja mist oot vaa voinu haaveila...

• itsekästä?

kyllä mulla on isäpuoli mut mun oma äiti on v|tun ämmä joka raivostuu pienistäkin asioista.

• kirsifriikki98

kui vanha oot ?? jos haluut tutustuu nii ota yhteteyt [email protected] ps. sama ku äskises kommas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      105
      1760
    2. Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella

Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä
      Suomussalmi
      44
      1247
    3. Olivia Oras kuollut

Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS
      Kotimaiset julkkisjuorut
      46
      1109
    4. Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?

Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk
      Kuhmo
      23
      1000
    5. Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..

Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita
      Maailman menoa
      172
      839
    6. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      13
      790
    7. Nythän todellisuus on kuitenkin se

että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja
      Sinkut
      201
      713
    8. Hei sinä nainen

Haluaisin koko ajan olla kiinni sinussa😟❤️❤️
      Ikävä
      46
      709
    9. Kuka oli kuskina

Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?
      Suomussalmi
      14
      702
    10. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      40
      636
    Aihe