Saatanan 'sikiö'

itsekästä?

Voiks kukaan inhota tulevaa pikkuveljee/siskoo niin paljon kuin minä!? Inhoon sitä ''otusta'' mikä kasvaa mun mutsin mahassa niin paljon että haluaisin et se kuolis sinne.. Mä tiiän, ihan hirveetä ajattelua mut mä ajattelen niin vaan koska mä tiiän et tuun olemaan kateellinen sille ja en haluu olla!! ja no tää on itsekästä mutta koska mutsi on raskaana me ei mennä ulkomaille esim. espanjaan ainakaan 3 vuoteen!!! haluisin ajatella niitä positiivisiä juttuja mutta en vaa pysty!!

8

639

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopa joo

Sisarkateutta. Pelkäät menettäväsi paikan perheen prinssessana ja jäädä vähemmälle huomiolle.

• trhnr

mä olin aika samantapanen, kun mun pikku veli syntyi. nykyään se on yksi mun läheisimmistä sukulaisista.

• jos haluut...

tapa se.

• plööööp

Sä tunnet nyt noin, mutta kun sä näät sun pikkusiskon tai -veljen ensimmäistä kertaa, sä et yksinkertasesti pysty vihaamaan mitään niin viatonta ja kaunista.

• 57654677656

kyl sä oot kauheee!!! D:

• et oo ihan normii

et sä sille mitään voi olin itekki samas tilantees pari vuotta sit ja nyt mun elämä on ... no hipoo joskus helvettiä, mut sulla ei oo sentää vitun urpoo isäpuolta (vai onko). sun elämäs menee siin sivus.. ja kylläh sä sinne espanjaan pääset viel:) .ja vieläpä ennen ku 3 vuotta on kulunu uskoisin. kannattaa sit tottuu siihen et se saa juttuja mist oot vaa voinu haaveila...

• itsekästä?

kyllä mulla on isäpuoli mut mun oma äiti on v|tun ämmä joka raivostuu pienistäkin asioista.

• kirsifriikki98

kui vanha oot ?? jos haluut tutustuu nii ota yhteteyt [email protected] ps. sama ku äskises kommas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe