Toimiva kone matkustavalle typylle?

Joan1983

Terve! Neuvokaa nyt minkälainen läppäri pitäisi hankkia. Matkustan siis aika paljon ulkomailla ja oon ajatellu jotain alle 700e luokkaa. Siis sellanen vois olla, millä vois matkoilla katsoa leffoja ym. ja ehkä jopa pelata jotain pari vuotta vanhoja pelejä. Ei siis tarvi olla mikään tehohirmu, mutta kuitenkin kohtuullinen. Kovalevytilaakin sais olla se 250 , että saa paljon tavaraa reissulle mukaan. Ykkösjuttuna pitäisin kuitenkin sitä, että kone on toimiva. Oon kattonu frendien koneita, jotka tilttaa liiasta lämmöst tai muuten vaan ja sitä en jaksa enää. joku Acer löyty kyllä Verkkokaupastakin n.500e mutta ei noista tiedä rrrrrrr!

6

464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rabido
    • Joan1983

Siinähän niitä olis joo. Siis noissa ei ole muuta eroa, kuin tuo suoritin? Numpad olis kiva kyllä, mutta kai sitä ilmankin pärjää. Onhan tuolla koolla/painollakin väliä, mutta eiköhän nuo uudet kannettavat ole melkein kaikki nykyään ihan ok kokoisia....

• tip tap ...

Hanki sopiva Lenovo!!!!

akku hyväkestoinen, kone kestää käsittelyä ja matkustelua..
      kansainvälinen takuu toimii!

• Anonyymi00004

RRRRRRRR

• Anonyymi00005

Kännykkä kaikkein paras tuollaisiin tarkotuksiin.

• Anonyymi00007

Miespuolinen viraton insinööri ei osaa käynnistää winukkaansa ja kyselee nyt neuvoja tekeytymällä avuttomaksi typyksi. Sietäisi hävetä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1157
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      44
      595
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      548
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      219
      513
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      504
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe