Heippa vaan kaikille, ostin tuossa kuluneella viikolla H2o mop ultran äidille syntymäpäivälahjaksi, ja pieniä ennakkoluuloja oli, mutta ne katosivat kun kokeilin kotonani H2o moppia... Puhdasta tuli, ja mikä vielä uskomattomampaa, petsi lähti valkoisesta ämpäristä hissukseen mutta varmasti. Olen aikaisemmin kokeillut hinkata petsiä pois siitä ämpäristä, mutta tuloksetta. Siispä suosittelen H2o moppia kaikille!
H2o mop ultra
2
413
Vastaukset
- hopsan
Hyvä kun kerroit kokemuksestasi, olen pähkäillyt tuon oston kanssa ja nyt taidan sen ostaa, miten muuten matot, puhdistuuko nekin ? Minulla on myös ongelmia petsitahrojen kanssa, joita on lattiamatossa, muovimatossa, niistä haluaisin päästä eroon.
- h2o moppi
Matot puhdistuvat asteikolla 1 - 10 9. Kaikki muu on lähtenyt irti kokonaan tähänmennessä paitsi äitini asunnon muovilattiassa oleva tuntematon tahra, tosin sivusilmälle siitä tuli näkymätön. Entinen asukas oli jättänyt lattiat melko likaisiksi ja paiskassut päälle jotain vahaa, mutta sekin lähtee muutamalla pyyhkäisyllä.
Kannattaa muuten pestä tulevan moppisi kanssa itse höyryllä mikrokuituliina eikä jatkuvasti käyttää koneessa, meinaa sitä paskaa lähtee irti melkein jokapaikasta. Sain Ikean sohvasta värinkin irti, jäi kumminkin sohvaan normaalisti mutta huvitti kun katsoin mikrokuituliinaa sohvanpesun jälkeen ja se oli sininen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187