Laillistettu aivopesu.

Lapset menettänyt.

Ennen eroa lasteni äidistä lapseni rakastivat minua kuten minäkin heitä, tulimme tosi hyvin toimeen ja olivat aina tulossa iskän sylkkyyn yms. normaalia hyvän isä/lapsisuhteen eloa.
Vuosia sitten koitti ero, riitaisa ja todella rassaava projekti jonka seurauksena lapset "joutuivat" lähtemään vastahakoisesti äitinsä mukaan.
Äidin tajuttua pian tilanteen jossa lapset pyrkivät koko ajan pääsemään luokseni tai edes puhelinyhteyteen kanssani niin äidin käytös muuttui todella paskamaiseksi.
Alkoi suunnitelmallinen lasten manipulointi ja aivopesu, sosiaalihuolto myötäili äidin tahtoa ja lapsen etu painui todellisuudessa jonnekkin taka-alalle merkityksettömäksi seikaksi.
Yritin useaan otteeseen sosiaalihuollon kautta saada lasteni ja minun yhteydenpitoa ja tapaamisia toimimaan mutta seuraus olikin päinvastainen.
Minuun lyötiin riidanhaluisen ja yhteistyökyvyttömän leima ja yhteydenpito lasteni ja minun välillä tehtiin mahdottomaksi.
Nyt vuosien jälkeen olen saanut vihdoin yhtyden lapsiini ja pystyin vain toteamaan että aivopesu on onnistunut täydellisesti.
Sosiaalihuollon ja lasten äidin yhteistyön tuloksena menetin silloin vuosia sitten lapseni elämästäni ja kun vuosien ajan uskoin totuuden löytävän myös lastenkin tietoisuuteen niin saisin heistä vielä ns. oikeita lapsia itselleni.
Nyt lapsiini yhteydenpidon seurauksena olen vain pystynyt toteamaan että lasten äiti oli onnistunut täydellisesti, enää minulla ei ole lapsia.
Heidät on aivopesty vihaamaan minua ja minusta oli tehty syyllinen kaikkeen mahdolliseen mitä nyt mieleen voi tullakkaan.
Olen lukenut jonkin verran tämän palstan kirjoituksia ja tunnen suurta halveksuntaa ja vihaa monia äitejä kohtaan jotka kirjoituksissaan paljastavat olevansa juuri samanlaisia hirviöitä jollainen "minunkin lapsieni" äiti on.
Tajusin lasteni kanssa viime yhteydessä ollessani että aivopesun ja manipuloinnin seurauksena lasten äiti halusi minun epäkelvoksi "todistamisen" myötä myös sitä että lapset kiintyvät häneen entistä enemmän eivätkä voi edes kuvitella että äiti ei olisikaan sitä mitä heille on syötetty.
Jos joskus joku tuollainen aivopesty lapsi sattuu lukemaan tämän niin pyydän teitä miettimään että asioilla on aina kaksi puolta.
Eihän minun lapseni edes kykene ajattelemaan että heidän "omat" mielipiteensä ja käsityksensä asioista ovat sen aivopesun ja manipuloinnin aikaansaamia eivätkä he tajua että juuri se onkin ollut manipuloinnin takana että lapsi saadaan uskomaan että hän itse on "nähnyt ja kokenut" asioita joiden mukaan hän käsityksensä asioista muodostaa.
Todella sairasta ja suunnattoman kieroa touhua koko juttu mutta valitettavan totta ja valitettavan totta myös sekin että tuo manipulointi ja aivopesu on todella yleistä ja siitä hyvänä esimerkkinä tämän palstan kirjoitukset.

14

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhäriruikuttaja

jaa, ei tässä puhuttukaan mitään elareista tai vinkeistä sossuhakemuksiin. eli ei kiinnosta.......

• TotuudeN Näkevä.

Nikkisi on kirjoitettu väärin. Sen piti olla Kuningasruikuttaja.

• mietinpävaan

En voi kuin ihmetellä näitä aikuisia, jotka haluavat kieltää lapsiltaan toisen vanhemmista. Pysähtyvätkö he koskaan miettimään, mitä lapselta jää puuttumaan kieltäessään lapselta toisen vanhemman rakkauden? Koska niinhän siinä käy. Kun toinen vanhemmista mustamaalataan ja tehdään kaikki voitava jotta lapset kääntyisivät tätä vanhempaa vastaan, riistetään siinä samalla lapselta mahdollisuus rakastaa ja tuntea itsensä rakastetuksi toisen vanhemman taholta. Kuinka kukaan, joka todellakin ajattelee lapsensa parasta, voi olla näin julma lastaan kohtaan? Suuri kunnioitus heitä kohtaan, jotka osaavat oman katkeruutensa erotella lasten asioista. Heitäkin onneksi muutama tuntuu olevan.

• fgtyujhbvftyujnbvgft

Sepä se, äideillä tahtoo se kiusanteko ja oman egon nostattaminen mennä kaiken edelle ja varsinkin lapset kärsii siitä tietenkin sen isän kärsimyksen lisäksi.
        Kaikki vain oman itsekkyyden takia, surullista mutta totta.

• Riepu-liisa
        fgtyujhbvftyujnbvgft kirjoitti:

Sepä se, äideillä tahtoo se kiusanteko ja oman egon nostattaminen mennä kaiken edelle ja varsinkin lapset kärsii siitä tietenkin sen isän kärsimyksen lisäksi.
        Kaikki vain oman itsekkyyden takia, surullista mutta totta.

Äidit, nuo kaiken pahan alku ja juuri

NAURAN :D

• ei isäkäänviaton ole

Enkä minä miski aina äiti syyllistetään!

• Riepu-liisa

Miksi erositte? Mikä sinun "syntisi" tapahtumaketjussa on?

• wilma60

Mikä merkitys tällä "synnillä" on lasten tapaamiseen eron jälkeen? Minä en voi ymmärtää vanhempia jotka tekevät kaikkensa ettei etävanhempi saisi tavata lapsiaan. Ei ero vie vanhemmuutta mihinkään. Itse yritin "pakottaa" ex:ää tapaamaan lapsia mutta hän ei ole koskaan ollut valmis mihinkään säännöllisiin tapaamisiin. Minun on ollut pakko tämä hyväksyä ja vuosien myötä on löytynyt meidän oma tapamme toimia tapaamisten suhteen. Isän ehdoilla mennään mutta mitä siitä. Pääasia on että edes joskus lapsiaan tapaa.

• Riepu-liisa

Jostain syystä ero on ollut todella riitaisa, eikä syy voi yksin äidin olla.

"tulimme tosi hyvin toimeen ja olivat aina tulossa iskän sylkkyyn yms. normaalia hyvän isä/lapsisuhteen eloa."

Edellä kerrottu voisi olla exäni kirjoittama ajatus. Hänkin luuli että normaali, hyvä isäsuhde on sitä että joskus silloin tällöin lapsia pidetään sylissä tai tullaan toimeen.

Kyyninen ei tarvitse olla, mutta realistinen suhtautuminen kirjoituksiin on paikallaan. Joskus on lasten kannalta parempi olla tapaamatta toista vanhempaansa, eikä sitä faktaa voi kumota sillä että vanhemmilla on joku erityinen kumoamaton oikeus tapaamiseen.

Usein vanhempi, jota lapset eivät tapaa "jostain käsittämättömästä syystä" selittää lasten valinnan lähin manipuloinnilla ja estämisellä. Jospa onkin niin (en sano että näin on välttämättä aloittajan kohdalla) että etävanhempi on elintavoillaan ja omalla käytöksellään erottanut itsensä lapsistaan eivätkä lapset halua tavata jostain oudosta syystä etävanhempaansa.

En voi uskoa että kaikki nämä isäänsä tapaamattomat lapset olisivat äitinsä manipuolimia: syyn on pakko olla syvemmällä. Edes vihoissaan nainen ei estä lapsia tapaamasta isäänsä, koska se on jo naisen oman elämän kannalta lyhytnäköistä. Miten muuten hän saisi vapaansa ja hetken levähdytaikonsa ja mikä syy kaikkia näitä naisia pistää manipuolimaan omaa etuaan vastaan lapset isäänsä vastaan? Hiukan kriittisyyttä peliin.

Mistä me tiedämme, oletko todella yrittänyt edistää lasten ja isän suhdetta. Meillä on vain sinun sanasi siitä. Olisi mukava kuulla myös lasten ja lasten isän versiot asiasta. Älä suutu, mutta tarinalla on yhtä monta kertojaa kuin on roolejakin.

• Anonyymi
        Riepu-liisa kirjoitti:

Jostain syystä ero on ollut todella riitaisa, eikä syy voi yksin äidin olla.

"tulimme tosi hyvin toimeen ja olivat aina tulossa iskän sylkkyyn yms. normaalia hyvän isä/lapsisuhteen eloa."

Edellä kerrottu voisi olla exäni kirjoittama ajatus. Hänkin luuli että normaali, hyvä isäsuhde on sitä että joskus silloin tällöin lapsia pidetään sylissä tai tullaan toimeen.

Kyyninen ei tarvitse olla, mutta realistinen suhtautuminen kirjoituksiin on paikallaan. Joskus on lasten kannalta parempi olla tapaamatta toista vanhempaansa, eikä sitä faktaa voi kumota sillä että vanhemmilla on joku erityinen kumoamaton oikeus tapaamiseen.

Usein vanhempi, jota lapset eivät tapaa "jostain käsittämättömästä syystä" selittää lasten valinnan lähin manipuloinnilla ja estämisellä. Jospa onkin niin (en sano että näin on välttämättä aloittajan kohdalla) että etävanhempi on elintavoillaan ja omalla käytöksellään erottanut itsensä lapsistaan eivätkä lapset halua tavata jostain oudosta syystä etävanhempaansa.

En voi uskoa että kaikki nämä isäänsä tapaamattomat lapset olisivat äitinsä manipuolimia: syyn on pakko olla syvemmällä. Edes vihoissaan nainen ei estä lapsia tapaamasta isäänsä, koska se on jo naisen oman elämän kannalta lyhytnäköistä. Miten muuten hän saisi vapaansa ja hetken levähdytaikonsa ja mikä syy kaikkia näitä naisia pistää manipuolimaan omaa etuaan vastaan lapset isäänsä vastaan? Hiukan kriittisyyttä peliin.

Mistä me tiedämme, oletko todella yrittänyt edistää lasten ja isän suhdetta. Meillä on vain sinun sanasi siitä. Olisi mukava kuulla myös lasten ja lasten isän versiot asiasta. Älä suutu, mutta tarinalla on yhtä monta kertojaa kuin on roolejakin.

Tiedän useita, siis satoja tapauksia, jossa äidit näin ovat tehneet ja tekevät joka päivä.

Suomi on lastenasioissa kehitysmaa.

• Anonyymi

Miksi et sopinut vuoroasumisesta, yhteishuollosta, ei elatusapua?

• tapauksia on

monta on tarinaa. meillä lähi uhkasi tekevänsä kaikkensa että lapset tulevat vihaamaan minua. motiivina kosto erosta. kolme vuotta hän jaksoi täysillä mustamaalata. nyt on vähän hellittänyt. toisen lapsen kohdalla on onnistunut 100%, lapsi ei halua olla missään yhteydessä. toisen kohdalla tilanne on hiukan normalisoitunut. jos on joku tälläinen lähi, se ei tarkoita että kaikki. mutta ymmärtäkää nyt että se on mahdollista. samoi kuin se on mahdollista, että on ääritapauksia, joissa lapsen etu voi olla tapaamatta toista vanhempaa

• Anonyymi

Suomessa tälläinen on arkipäivää.

Katkeran jätetyn naisen kosto lasta hyväksikäyttäen ja lapsen elämän tuhoten.

• ehdoton rakkaus

Ero on ollut sinulle kova pala,mutta niin se on ollut myös lapeillesi ja ex.si. Miten olet itse aktiivisesti hoitanut suhteitasi lapseesi? Koksa olet tavannut heänet viimeksi? Muistatko merkkipäivinä? Miten sukulaisesi suhtautuvat lapseesi? Mitä positiivista olet tehnyt tuon tärkeän ihmissuhteen eteen?

Lapsi ei ole vain tietokone, johon äiti voi näpytellä haluamiaan mielipiteitä, vaikka toki kodin arvot ja asenteet usein lapseen muodossa tai toisessa siirtyvät. Sinä aikuisena, vastuullisena vanhempana olet avainasemassa. En anna sinulle lupaa jäädä passiivisen katkeruuden ja itsesäälin valtaan. Odotan, että sinä vahvempana ja täynnä suojelevaa rakkautta lähestyt lastasi.

Muista, että olet yhtälailla vastuussa lapsesi kasvattamisesta. Joskus laiskuus estää aidon uhrautuvan rakkauden omaa lastaan kohtaan. Ehdoton rakkaus lasta kohtaan ei odota vastapalvelusta, eikä ihailua. Ota rohkeasti vastaan lapsesi arvostelu. Hänen on paha olla. Nyt hän kokee, että olet hyljännyt hänet.

Lapsellaon myös oikeus tunteisiin. Myös vaikeisiin, arkikielellä negatiivisiin. Osoita lapselle, että rakastat häntä, vaikka hän on vihainen. Ei ole viisasta syyttää lapsen tunteesta toista ihmistä. Opeta lapsi ottamaan vastuu omasta tunteestaan.

Vain sinun oma rakkautesi voi palauttaa tuon tärkeän ihmissuhteen. Jos antaudut asialle täysin, huomaat ihmeen tapahtuvan.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1321
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1155
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      990
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      956
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      889
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe