Tuossa avioehto on varsin helppo, mutta miten on, kun 2v aviossa
ja tekee sitten myöhemmin, joka ihan mahdollista.
Kannattaako ottaa joku juristi ja maksaa vai kiikuttaa itse
tehty opaperi käräjäoikeuteen.
Naimisissa ulkomaalaisen kanssa, joka ei ole vielä Suomen kansalainen.
Siis laadinko paperin ja sitten käräjäoikeuten tekemään allekirjoitukset
ja maksaa maksu rekisteröinistä.
Onko hyviä esimerkkipaperita olemassa, josta voi tehdä oman.
Kiitos vastauksista.
Avioehto 2v avioliitosta
Avioehto avioliitoss
2
254
Vastaukset
- Avioehto..
Koksa kyseessä on ulkomaalainen pitääkö tehdä eri kielillä vai riittääkö ihan Suomi?
Maistaraattiin kai nyt pitää rekisteröityä, eikä käräjäoikeudessa.. Allekirjoittaako maistraatin työntekiät todistajaksi paikanpäällä, kun heitä siellä onm vai onko joku kileto allekirjoittaa?? - mk
Avioehdon voi tehdä vaikka olisi 20 vuotta naimisissa jos toinen suostuu siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274295
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233032Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132554- 462121
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2561709Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461636- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201446- 281430
- 951211