Oltiin kaverini Sinin kanssa minun vanhempien mökillä. Meillä oli tarkoituksena pitää rentouttava naisten viikonloppu. Oltiin otettu mukaan kuorinta-ainetta, kasvopesua, vartalo- ja kasvovoiteita ynnä muuta tarpeellista. Saunaoluttakaan ei oltu unohdettu. Olimme haravoineet päivällä pihan ja tehneet ruokaa ulkona. Juoneet punaviiniä ja nauraneet itsemme kipeiksi. Illalla lämmitimme saunaa ja odotellessa istuimme kuistilla nautiskellen jo etukäteenkin oluesta. Lintujen laulu alkoi pikku hiljaa vaimentua ja hämärtyikin. Laitoin lyhtyyn tulen. Sini kävi lisäämässä puita kiukaan alle ja kertoi ulos tullessaan, että lämpöä oli riittävästi. Riisuuduimme ja otimme tykötarpeemme mukaan.
Löylyn lämmössä venyttelin niskojani ja pyörittelin hartioitani, jotka olivat menneet aika jumiin haravoimisesta.
- Istu tuohon alemmalle lauteelle. Voin hieroa sua. Sini sanoi ja pursotti voidepurkista käteensä. Istuin Sinin jalkojen väliin ja hän alkoi hieroa kipeitä lihaksiani. Kädet olivat todella taitavat ja en voinut olla nauttimatta.
- Sulla on taito hyppysissä, huokaisin nautinnollisesti Sinille, joka vain naurahti. Jatkoi ihanaa hierontaansa. Ympärillä leijui ihana hunajan tuoksu. Tuntui jotenkin oudolta nauttia ystävänsä käsistä niin paljon. Mieleen alkoi nousta erikoisia ajatuksia. Olinhan toki haaveillut joskus naisen kosketuksesta, mutta en koskaan ystävistäni. Uninaiset olivat aina silkkaa mielikuvitukseni tuotetta. Nyt kumminkin nämä ystäväni kädet johdattelivat minua aivan ihaniin maailmoihin enkä voinut mitään sille, että aloin kiihottua. Tunsin, että alavatsassani alkoi kuumottaa. Hämmennyin ajatuksiani niin paljon, että pomppasin seisomaan lattialle ja sanoin Sinille, että oli hänen vuoronsa olla hierottavana.
Kiipesin ylälauteelle istumaan ja levitin reisiäni sen verran, että Sini pääsi istumaan jalkojeni väliin alemmalle lauteelle. Otin samaa tuoksuvaista voidetta ja hieroin sitä molempiin käsiini ja aloin levittää sitä ystäväni harteisiin. Hänen saunanlämmin ihonsa tuntui silkkisen pehmeältä käsieni alla ja vain vaivoin pystyin hillitsemään huokauksen. Hieromiseni oli varmasti hieman hajamielistä, kun Sini kääntyi puoleeni ja en ehtinyt piilottaa kiihottunutta katsettani. Hän katsoi minua silmiin eikä voinut olla lukematta ajatuksia kasvoiltani. Sini meinasi sanoa jotain, mutta ennen kuin tajusinkaan olin painanut huuleni hänen huulilleen. Suutelin ystävääni nautinnollisemmin kuin ketään koskaan aikaisemmin. En edes välittänyt seurauksista. Vaikka ystävyytemme olisi mennyttä. Halusin häntä tässä ja nyt.
Hämmästykseni oli suuri, kun tunsin Sinin vastaavan suudelmaani. Hänen huulensa myötäilivät huulieni liikkeitä ja hän antoi kielenikin luikahtaa huuliensa välistä ja koskettaa hyvin hiljaa hipaisten hänen kieltään. Tunsin, kuinka veri humisi korvissani. Upeaa, käsittämätöntä.
Kun huulemme erkanivat viimein, en uskaltanut heti avata silmiäni. Millaisen katseen kohtaisin? Käsi kosketti poskeani hipaisten ja avasin silmäni. Sini seisoi edessäni ja katseli minua kysyvä ilme kasvoillaan.
- Mitä tämä on?
En pystynyt vastaamaan. Laskeuduin alas lauteilta ja kävelin Sini ohitse ulos ja rantaan. Laiturin päästä laskeuduin rappuset alas ja pulahdin viileään veteen. Edes vesi ei pystynyt viilentämään uskomatonta kuumuutta sisälläni. Minun haluni ei vain laantunut. Sini tuli myös laiturille, mutta jäi istumaan ylimmälle portaalle. Uin hänen luokseen ja halasin ystävääni ja painoin poskeni hänen vatsaansa vasten. Hän silitti hiuksiani ja suuteli otsaani. Nostin katseeni ja suutelimme taas. Hiljaa ja pitkään. Nautin Sinin huulista ja suutelin hänen kasvojaan ja kaulaansa. Käteni kietoutuivat naisen ympäri ja painauduin Siniä vasten. Käteni hyväilivät märkää selkää. Huuleni alkoivat laskeutua kaulalta alaspäin ja katsoin nöpöttävää nänniä, kun suutelin rintaa ympäriltä. Tuo ennen vain kadehdittu ruusunpunainen nipukka oli vain millimetrien päässä huulistani. Upotin nipukan suuhuni ja nuolin sen kärkeä ja Sinin huulilta karkasi inahdus. Tuo pieni ääni kiihotti minua suunnattomasti ja nuolin rintaa yhä kiihkeämmin. Siirryin toisen rinnan kimppuun, jota olin kädelläni jo hypistellyt. Toinen käteni seikkaili Sinin vyötärön, selän ja lanteiden väliä. Olin todella kiihottunut.
Äkkiä Sini tarttui kasvoihini käsillään ja suuteli minua taas pitkään. Nyt jo ahneestikin. Hän nousi yhden rappusen ylös, niin että istui nyt laiturilla. Hänen hengityksensä oli nopeaa ja katkonaista. Hän katsoi minua uusi kiilto silmissään. Suutelimme ja Sini alkoi vajota selälleen.Huuleni seikkailivat ensin kaulalla ja sitten rinnoilla ja vatsalla. Suutelin alavatsaa ja huuleni kulkivat yhä alaspäin. Painoin huuleni kokeilevasti häpykukkulan päälle. Pieni värähdys. Hyväilin käsilläni Sinin reisien sisäpintoja ja painoin huuleni häpyhuulia vasten. Annoin kieleni puikahtaa huulien välistä hipaisemaan klitorista. Itse nautin tästä suuresti. Niin tuntui Sinikin nauttivan. Huulilta karkasi vinkaisu, josta ei voinut erehtyä. Levitin käsilläni häpyhuulet auki ja ihailin näkymää hetkisen ennen kuin aloin nuolla pehmein isoin lipaisuin klitorista, joka alkoi töröttää suurena kuin mansikka. Lipaisin muutaman kerran nipukkaa ja kieleni lähti tutustumaan koko alueeseen. Kuljetin kieltäni emättimen aukon suulla, pyöritin. Annoin puikahtaa sisäänkin ja tunsin kuinka märkä ystäväni oli. Lipaisin peppureikääkin kokeeksi ja sain vastaukseksi ihanan ulahduksen ja uusin tekoseni. Kuljetin kieltäni peppureiältä emättimen aukolle ja jatkoin ylös nuoleskelemaan klitorista. Sinin lantio souti otteissani ja huulilta kuului sekaista ininää ja vikinää. Tuntui upealta tuottaa jollekin niin suurta nautintoa. Nuolin klitorista ja sormeni lähti hakeutumaan emättimen aukosta sisään. Työnsin etusormeani hitaasti sisään ja nuolin samalla pehmeästi klitorista.
- Oijoijoi, vikisi Sini ja minä vedin hitaasti sormeani ulos ja se kiilteli märkänä. Työnsin sormeni uudestaan hitaasti sisään. Vedin sen sitten taas ulos ja ojensin käteni suoraksi Sinin vatsan yli ja kohta tunsin kuinka pehmeä kieli nuoli ja imi sormeani puhtaaksi. Pian sujautin sormen taas sisälle.
Nyt tunsin, että Sini oli hyvin lähellä orgasmia ja otin klitoriksen suuhuni ja imin sitä samalla kuin työntelin etusormeani emättimessä. Livoin välillä mansikkaa ja kuulin Sinin huohotuksesta, että aivan pian hän tulisi. Nuolin kiivaasti pehmeällä kielelläni ja työntelin sormella. Sitten ulina kävi yhtäjaksoiseksi ja sormeni ympärillä sykki, kun Sini laukesi. Hän tarrasi hiuksiini ja haroi niitä kuin hengenhädässä. Pitkän aikaa Sini vain makasi ja huohotti. Minä hyväilin hänen jalkojaan ja käsiään. Kun Sini rupesi nousemaan vaivalloisesti ylös, minä pulahdin vielä uimaan ja nousin sitten laiturille perässä.
- Kylmä, värisin Sinille ja hän lähti edeltä saunaan. Askel oli hieman epävakaa, mikä sai minut hymyilemään.
Saunassa kapusimme ylälauteelle ja heittelimme löylyä hiljaisuuden vallitessa. Sini nousi ensimmäisenä ja sanoi lisäävänsä puita. Hän haki kuistilta muutaman kalikan ja lisäsi ne kiukaan alle. Sitten hän kääntyi minuun päin ja otti kasvoistani kiinni ja suuteli. Sinin kädet vaelsivat pitkin reisiäni ja lanteitani. Pian hengitykseni kiihtyi. Sinin huulet lähtivät liukumaan kaulalleni ja siitä alaspäin. Vatsalleni, joka värisi huulien alla. Vajosin nautinnollisesti seinää vasten nojaamaan ja pian tunsin, kuinka Sini levitti reisiäni ja painoi huulensa vasten häpyhuuliani. Hän avasi huulet ja alkoi lipoa ahnaasti klitoristani. Levitin reisiäni kiihkeänä ja lantioni lähti soutamaan Sinin kielenliikkeiden mukana. Hän työnsi keskisormensa sisääni ja minä vikisin. Sini irtautui minusta ja käski odottamaan hetkisen.
Pian hän palasi kädessään hiusharja, jossa oli puinen paksuhko pyöreä kahva. Minun ei tarvinnut kauaa miettiä, kun keksin sille tarkoituksen. Sini tuli levällään olevien jalkojeni juureen ja nuoli klitoristani. Inisin ja odotin. Kauaa ei tarvinnut odottaa, kun harjan kahva alkoi työntyä emättimeeni. Hitaasti ja armotta Sini työnsi sen pohjaan asti ja alkoi liikutella sitä edestakaisin. Nuollen samalla napukkaani ja ei aikaakaan, kun huomasin alkavani tulla. Orgasmi löi rajuna ylitseni ja Sinin nuolaisut antoivat pontta orgasmilleni, joka tuntui kestävän ja kestävän.
Kun heräsin tajuihini, Sini huuhteli jo saunaa.
- Mulla on nälkä. Mä haluan jo takkamakkaraa, hän sanoi eikä minulla ollut vastalauseita. Peseydyimme ja puimme päällemme ihanan lämpöiset, puuvillaiset yöpaidat ja hipsimme pihan poikki. Keskutelua oli luvassa, mutta ensin oli saatva ruokaa.
tyttörakkautta
auringonkukka
11
10466
Vastaukset
- Yhdeksäsosa
Toivottavasti saamme lukea lisää.
- nainen
todella kiihottavaa.. mmm.. ;)
- Anonyymi
nainen kirjoitti:
todella kiihottavaa.. mmm.. ;)
Bull shittiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bull shittiä
Olet vai.
- Sinivuokko
Niin tosielämästä kuin olla ja saattaa.. kiitos! =) Saako lisää?? Tahtoo.....
- Anonyymi
Mikset delaa jo hähähää
- Jonna
Paras tarina tällä palstalla!
Nautinto lukea näin hyvin ja kauniisti kirjoitettua rakastelukertomusta!Kiitos ihastuttavasta lukuhetkestä, Auringonkukka. Mielelläni lukisin lisää!
- Anonyymi
Lisää
- Anonyymi
Ihana tarina. Olisi ihana kokea sama
Kaunis tarina 😊😍
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä442319Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2432132- 1121564
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1441301- 1151237
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1411140Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://271127- 741019
- 66987
- 70960