ZX-12R ja matkaajo?

dfsds

Onko kukaan ajellut pitempää matkaa ZX-12R:llä?.Uutta pyörää oon ajatellu ja ZX12R olisi yksi vaihtoehto mutta ei vissiin sovi niin hyvin matka-ajoon kuin busa tai bläkkäri?.Kokemuksia ZX12R matkaajo ominaisuuksista otetaan vastaan...

8

2398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwert

      No kyllä vissiin sopii matka-ajoon, siihenhän se on tehty! Ajoasento tilavampi kuin Busassa. Kate on huomattavasti suojaavampi. Olen ajanut yli 1000km pitkiä pätkiä per päivä useammankin. Omistettu on myös Busa ja mukava pyörä sekin, tosin ei mulle yhtä mukava kuin 12.

      • mursu

        Paljonko nauttii bensaa siistissä matka-ajossa ?.

        Meikällä tämä on harkinnanarvoinen vaihtoehto mm. busan tai gsx-r 1000:en rinnalle.

        Väsyykö selkä tai ranteet noin pitkillä taipaleilla ?.


      • qwert
        mursu kirjoitti:

        Paljonko nauttii bensaa siistissä matka-ajossa ?.

        Meikällä tämä on harkinnanarvoinen vaihtoehto mm. busan tai gsx-r 1000:en rinnalle.

        Väsyykö selkä tai ranteet noin pitkillä taipaleilla ?.

        >Paljonko nauttii bensaa siistissä matka-ajossa?

        Riippuu vauhdista. 7l/100km - 12l/100km.

        >Väsyykö selkä tai ranteet noin pitkillä taipaleilla?

        Väsyy. Mutta vähemmän kuin Busalla/GSX-R1000:lla.


      • mursu
        qwert kirjoitti:

        >Paljonko nauttii bensaa siistissä matka-ajossa?

        Riippuu vauhdista. 7l/100km - 12l/100km.

        >Väsyykö selkä tai ranteet noin pitkillä taipaleilla?

        Väsyy. Mutta vähemmän kuin Busalla/GSX-R1000:lla.

        Eli oletko kokeillut myös noita kahta Suzukia, kun osaat sanoa tuosta ajoasennosta ?.

        Tuo kulutus tuntuu aika isolta...vai entäpä verrattuna noihan Suitsiin !?.


      • qwert
        mursu kirjoitti:

        Eli oletko kokeillut myös noita kahta Suzukia, kun osaat sanoa tuosta ajoasennosta ?.

        Tuo kulutus tuntuu aika isolta...vai entäpä verrattuna noihan Suitsiin !?.

        >Eli oletko kokeillut myös noita kahta Suzukia, kun osaat sanoa tuosta ajoasennosta ?.

        Kyllä olen. Busaa huomattavasti enemmän kuin 1000R. Busassa jalkakulma tiukempi kuin 12R:ssä. 1000 onkin sitten jo kaliiperia pienempi kuin nuo toiset, kaikinpuolin.

        >Tuo kulutus tuntuu aika isolta...vai entäpä verrattuna noihan Suitsiin !?.

        Busa kuluttaa vähemmän (hieman) ja siinä on isompi tankki. Tonnisen kulutuksesta ei tarkkaa tietoa.


      • dfsds

        Mitenköhän tohon ZX12-R saa noita sivulaukkuja?.Ei ainakaan All rightin luettelosta löytynyt.Vai miten kuljetat kamasi pitkillä matkoilla?.Itse kun pitäisi keski eurooppaan asti sillä mennä.


      • qwert
        dfsds kirjoitti:

        Mitenköhän tohon ZX12-R saa noita sivulaukkuja?.Ei ainakaan All rightin luettelosta löytynyt.Vai miten kuljetat kamasi pitkillä matkoilla?.Itse kun pitäisi keski eurooppaan asti sillä mennä.

        Kyllä siihen saa mutta miksi ostaa 12R jos siitä haluaa matkajuhdan? Corbinilla on laukkuja - kovia. Reppu selkään ja toinen takapenkin paikalle. Myös takapenkin alla on tilaa pienille vaatteille yms. Jos tarvitsee jotain vaatteita matkalla niin käy sitten kaupassa ja ainahan vaatteita voi pestä/pesettää matkalla.

        Mielestäni 12R/Busa on tehty ajettavaksi lujaa enkä Euroopan matkaa varten pilaa tätä laittamalla siihen jotain nopeutta rajoittavia jutskia. Esim. FJR1300 on varmasti parempi paljon tavaraa kuljettavan matkapyöränä, laukut mukana voi ajaa ihan yhtä lujaa. Toki kukin tyylillään mutta ei silti mene pointti perille jos haluaa maksimoida kuljetuskapasiteetin tuollaisella pyörällä...


    • -MB-

      Joo, kyllä näillä kyykillä laukut näyttää samalta kuin vetäisi Ferrarilla asuntovaunua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7909
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4502
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      27
      2198
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2099
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1925
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1775
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1679
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe