Kouluni vappugaala

tosikkoko?

Viime vappuna koulullani järjestettiin vappugaala, joka oli mielestäni täysin epäsopiva yäasteelle. Siellä jaettiin palkintoja oppilaille, esim. vuoden helium-palkinto. Sen sai yksi poika äänensä ansiosta ja hänelle ei oltu kerrottu tästä palkinnosta ennen gaalaa, eikä hänellä ollut mahdollisuutta kieltäytyä. Kaiken huipennukseksi häntä pyydettiin koulun edessä kiittämään mikrofoonin palkinnosta, muiden ei tarvinnut. Oli myös palkinto "vuoden pari" ja heidän oli pussattava lavalla. Gaalassa oli myös kilpailu, jossa pojat olivat pukeutuneet naisiksi, jokaisella jättimäiset "tissit" ja paljastavat vaatteet. Kouluni yhdet tytöt pitivät tanssiesityksen, jossa heillä oli hameet, ja todella pienet mikroshortsit ja kesken esityksen he heittivät hameet pois. Mitä mieltä te olette? Oliko gaala epäsopiva, vai olenko vain tosikko?

2

1067

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samoja joo...

No ehkä ne hameet ois voinu pitää päällä tai oikeestaan pukeutua kokonaa soveliaammin... Meijänkin koulussa on laitettu aina joulumuorille ne jättitissit, mutta voi olla ehkä poikien mielestä epämukavaa pukeutuu naiseks, varsinkin jos sitä ei oo sanuu ite päättä vaan yhtä-äkkiä vaan sanotaan etä pistä noi kuteet päälles... Meilläki taiettiin valita joskus toi vuoden pari, ihan leikkimielisiihän noi periaatteessa on, mutta ei se kuitenkaan tunnu siltä jos valitaan..., pussaus homma ois saanu jäähä välistä varsinkin jos se oli niille vastenmielistä... Muakin inhotti ja hävetti meijän koulussa nää gaalat ja juhlat, kun saa henkihieverissä pelätä, että eikait mua kututa johonki peliin, tai valita joksikin naurettavaksi vuoden ? -tyypiksi tai muuten nolata... Onhan se niitten järjestäjällä kiva kun saa vaan kuttuu tyypit lavalle ja samalla nolata heidät....

• Toinen tosikko

Totta joo. Ihan liian monissa koulujuhlissa kutsutaan lavalle ilman, että tietää, mitä pitäisi tehdä. Itse olen aina kieltäytynyt, vaikka koko sali huutaisi, että lavalle.
        Minusta sama koskee opettajia esim. ysien päivänä. Ei heidän tarvitse osallistua, jos ei tiedä, mitä on tulossa. Heiltäkin pitää kysyä etukäteen, sopiiko se heille. Toisten nolaaminen lavalla on kyllä osoitus erittäin huonosta mausta. Minä jään aina tällaisissa tilaisuuksissa ihmettelemään, miten nämä juontajan virkaa hoitavat on kotona kasvatettu. Kuuluuko toisten nolaaminen tai sen yrittäminen heidän mielestään normaaliin käytökseen tai onko se hauskaa.

Luokanvalvojamme kielsi kerran ysillä yhtä meidän luokan tyttöä
        osallistumasta ysien päivän ohjelman tekoon, kun hän oli kaksi kertaa ollut liian
        törkeä muita kohtaan julkisessti tai tehnyt liian seksipitoisia juttuja koko koulun edessä. Se oli kyllä ihan oikein ja tyttö myönsi sen itsekin.

Minusta jokaisella pitäisi olla munaa kieltäytyä lavalle menosta. Kun riittävän
        moni tekisi niin, sellaiset jutut jäisivät nopeasti kokonaan pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1863
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1650
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1225
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1108
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe